roanna- oh dus hıj heeft de operatıe achter de rug. fıjn dat het redelıjk goed met hem gaat! hopelıjk ıs hıj snel weer fıt! maaar ben ıdd ook blıj dat het nu allemaal soepeltjes gaat en genıet met volle teugen
@WR:
Wat doe je momenteel voor werk en nog wel steeds in Gumbet?
ja nog steeds ın gumbet, werk nu ın de organısatıe van een aantal turkse avonden en doe daar ookde loterıj van ın hotels, dat doe ık 5 avonden voor 3 uurtjes en ık werk elke avond ın een bar ın gumbet, sta daar aan de deur mensen naar bınnen te praten
Pffff… tusendoor ff het gras gemaaid.
Oh, leuk zeg. Nou, dan hou je het vast nog wel even vol zo. Goed zeg en dan nu ook eindelijk je eigen onderkomen. Ik las/lees zo nu en dan ff op je site en daar stond het een en ander.
zo dat heb je even snel tussen door gedaan:)
ja mıjn sıte ıs echt een ramp met bıjhouden, maar nu een goed koop ınternecafe gevonden en mer tıjd dus het zal nu moeten lukken om elke week wat te schrıjven!
WR: :dag: Bij welke bar werk je nu?!?!?! :biggrin: Leuk weer wat te horen!
@Cynthia: It goes up and goes down… that rollercoaster. ![]()
Jep ![]()
cyn- het ıs net 2 weken geleden geopend het heet club 34 en het zıt nıet ın barstreet. we zıtten ın de straat waar ook red dragon(restaurant) zıt. Hoe gaat het met jou?al weer wat reısjes ın het vooruıtzıcht zag ık
@WR
Bij ons alles prima. G. is alweer 13 maanden en loopt alweer rondom de tafel. M. wordt komende zaterdag 3 jaar, dus dat zal wel weer een gezellig drukke dag worden. M. heeft er in ieder geval heel veel zin in.
Fijn om te horen dat het nu lekker met je gaat, ik zou zeggen, houden zo!
Hopelijk horen we snel weer van je, zou wel leuk zijn als je je website een beetje up to date blijft ![]()
mk- jeetje alweer 13 maanden wat gaat dat snel zeg! Oh en alvast een fıjne dag zaterdag en alvast gefelıcıteerd met m.
Ja ga vaker op ınternet komen heb nu nml een goedkoop ınternetcafe gevonden, dus ga nu wekelıjks een update geven!
ık ga er weer vandoor! tot snel
@wr
Doei, ik hoop dat het zo goed blijft gaan met je en tot gauw!
Vivaturkije 18 augustus - Alanya![]()
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
Meiden kogel door de kerk… we hebben de optie laten vastleggen(dus nog niet echt geboekt…maar we hadden de aanbetaling niet op de rekening staan op dat moment hahaha, nee hoor, nog ff inzinken laten)
We vertrekken op 6 dec, gaan dan 3 dgjes in Bangkok zitten, dan met Thailand in vogelvlucht(is een rondreis) alle leuke dingen doen (en een btje meer) die Cyn ook zo leuk vond voor ons, en daarna naar Hua Hin nog 6 nachtjes aan het strand hangen…
JAAAAAAAAA
(sorry ff ego)
@Beps: Hoera… here they come too Thailand :vak01:.
**Gaaf Beps en Hubs. **
Hardstikke fijn voor jullie Beps.
Ook jullie weer van harte gegunt.
@WR: Tot ziens weer en nog heel veel plezier daar. :zon02: :dag:
zo Beps dat kan maar vaststaan lekker hoor…
Goh Thailand geboekt… Beetje jammer dat ik alles voor je heb uitgezocht, en je nu toch nog via een ander boekt… Terwijl je bij ons nog 5% korting had gekregen. Zonde van mijn tijd die ik er in heb gestoken voor jullie…