Huh?
Nou, ik denk dat ik me nu even moet teug trekken. Ga maar even met het eten bezig.
Tot laters. :dag:
Huh?
Nou, ik denk dat ik me nu even moet teug trekken. Ga maar even met het eten bezig.
Tot laters. :dag:
@Roanna: Strak plan…
Doe ik ook maar denk ik, ik wil dergelijke dingen niet openlijk aanvallend doen…
Ik ben er klaar mee…
Ik ben blij een vakantie te hebben gevonden die ons past…
Jammer dat ik dat nu ineens niet meer zijn mag
@beps: Lekker hoor Thailand!!! Super!!!
@ cyn ook al weer geboekt voor 2009 LEKKER!!!
Iedereen een fijne avond ik ben kapot van het werk!!!
Groetjes Jac
Van mij mag iedereen het lezen… Is gewoon mijn mening…
ok, maar dan zou ik ook mijn mening kunnen zetten, en ik acht je hoger dan je de grond in te schoppen, dus ik laat het hierbij…
Jammer dat je zo denkt…
Ik zal je niet meer aanspreken/nog iets zeggen!
Heuhhhhh…nou ik zeg ff niets…
Nou dan hebben we iig iets bereikt… Viva zegt niets :lol:
Laten we gewoon doorgaan… en het hierbij laten…
Ik heb er iig geen zin in…Z
Ik wil nog een btje lol hebben in de reis die we hebben uitgezocht…
Beps vertel, wat ga je allemaal bekijken…in taaitaailand het is 6 dec. dus speculaas en taaitaai is dan nog wel te eten…
Als we dan toch weer verder gaan… vergeten jullie even niet, daar elders bovenaan op ons forum te stemmen?
Zo, lekker gegeten. Eigenlijk nog restjes
en ook alweer samen getruust.
Roanna heb mijn plicht gedaan hoor, goed van je dat je het even vermelde hier, anders had ik het vast gemist.
Graag gedaan hoor Viva. :idea: We moeten weer winnen toch! ![]()
Zo, wij krijgen zo ff visite van zoon en vrouw. Komen ff een bakkie doen nog voor kokkie’s thuiskomst.
Tot latersssssssssssssssss. :dag:
We gaan eerst naar bangkok, en daar eerst een paar dagen nietsen. Dan de tijgers van animalplanet bekijken.
Door in een rondreis en dan in een strandplaats 5-6 dgn nog bijtanken…en de 24 ste weer thuis. Heerlijk. Ik heb me rotgepuzzeld uiteindelijk…maar nu is t dus afwachten of de rondreis door gaat…(maar anders doen we het op een andere manier dat lukt dan ook nog)
We zijn heel blij met alle hulp en tips ed die we gehad hebben, want ik had er nooit uitgekomen.
Maar nu is het ons dus saampjes gelukt!
En ook ik heb gestemd op het forum vh jaar!!!
Ik heb gestemd op belgie… toch???
`Nou Beps het is een hele onderneming,maar we verwachten natuurlijk wel de foto zoals Bloemmie die heeft he, bij die grote tijger…en dan 1 dag voor de kerst terug, dat wordt nog wat met de boodschappen of misschien kun je logeerpubers er voor strikken…en kunnen ze 1 kerstdag meeeten…
Tja Beps dat deed het goede doel ook he Belgie…is er leven op pluto, kun je dansen op de maan, is er een plaats tussen de sterren waar je heen kan gaan…
Roanna weer vieswiete…
Goede avond!!
Ben er ook weer, was vanmiddag even met J en N naar de rozenfeesten in Lottum.
@MK
Volgende week bij jullie kermis. Dan heb je geen keuze meer, dat wordt rondjes draaien in de draaimolen, weer of geen weer.
@Beps
Eindelijk de reis in optie, klinkt goed allemaal!!!
@Roanna
Lekker toch dat kokkie weer achter de pannen staat? Een teken dat hij zich goed voelt. En … hoe sneller hij opgeknapt is … hoe eerder je in het lijstje mag!!!
En me is lucky, vanavond hoef ik ook niet te werken. Vreemd maar zalig om nu na al die weken werken een avond binnen te zijn.
@WR
HEY MEISSIE … eindelijk een berichtje van je uit Gumbet!!!
Fijn te lezen dat het nu goed met je gaat daar.
@Stemmen
Zal ik ook maar eens snel gaan doen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/goeden2520avond2oy.gif
Vandaag lekker vrij geweest en niet zo heel veel gedaan. Beetje de toko rechtgetrokken, vanmiddag 3 hamsters naar de dierenwinkel gebracht en boodschappen gedaan. Had gehoopt dat de HA vandaag zou bellen met de uitslag van bloedprikken, maar niks gehoord.
@Roanna: Gelukkig dat het nog steeds goed gaat met kokkie. Vanavond zoon en schoondochter op bezoek, gezellie
@Beps: Thailand in optie, klinkt goed allemaal
@WR: Ook weer even op de thee, gelukkig dat het nu goed gaat daar in gumbet
@Linda: Ook even langs geweest vanuit Rhodos. Hoop dat je het naar je zin hebt
@Marion: Uitgeslapen vandaag en bijna vergeten nog gefeliciteerd met hub
@Viva: Koffer al gepakt?
Mn grijze cellen kraken, maar ben het verder kwijt
stilletjes hierzo…
ik zit csi te kijken…
Ben ook moe…ga zo maar eens naar bedje…
@Viva: Alle koffers nu gepakt???