TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Zo goed als alles gepakt, 2 zitten er al dicht, de laatste ligt nog open op het logeerbed, daar moeten nog een paar kleine dingetjes in…Maar eigenlijk ben ik al klaar…heeeerlijk

@Viva: En een heel groot nieuw winkelcentum in Oba. Vlakbij de markt.

Roanna even gepikt van het andere topic,…jou antwoord hierboven…
hoe heet dat ding en waar zit het.???
Volgens mij is Oba niet zo heel groot

Goedenavond weer.

@Viva: Twee zitten er al dicht en de laatste nog open op bed. Hoeveel koffers neem je mee dan?

@Beps: Ziet er goed uit je reisje. Rondreis hangt af van aantal deelnemers?

@Marion: Nou, ook wel lekker dan eens een avond niet hoeven werken.

@Toos: Jij even je kroost weggebracht? Wou de winkel ze wel hebben dan?

Mijn vistite weer weg. Ja, kunnen nooit zolang blijven, omdat het morgen weer vroeg dag voor ze is. Werken beide buiten de plaats, dus altijd een bietje op tijd naar bed.

Hey dames… bedankt voor het stemmen he! :thumbsup:

Roanna neem 2 koffers en een handbagage trolley mee…

Daar waar de markt dus is, heb je ook een groot winkelcentrum en is volgens kennis van mij nu nog groter, dan toen wij er 2 jaar geleden waren. Nee, Oba is niet zo groot. Is meer een buitenwijk van Alanya, maar we hebben het regelmatig te voet gedaan naar het centrum van Alanya en anders overal de bekende dolmusbusjes.

Ja ben zelf in Mahmutlar geweest, dat is nog verder door, volgens mij zit oba net na het ooststrand van Alanya…en daarna krijg je Kestel…ach ik zie het volgende week wel…ben nu bezig voor een taxi te charteren…in plaats van met de bus naar het hotel, terug vind ik prima met de bus, maar wil eigenlijk bij aankomst een taxi hebben…heb er geen zin in om 3 uur op het heetst van de dag in de bus te gaan zitten vanaf het vliegveld…dan maar een paar euro voor de taxi kwijt…heb er een nu voor 65 euro…gewoon een nederlander, die een bedrijfje heeft op Antalya…heb hem gebeld, en een mailtje gestuurd, ik wacht even op tegenbericht…

Lekker Viva al die vakantie voorpret. Koffers al zo goed als klaar en nu maar af blijven tellen!
Beps, leuk leuk leuk dat jullie reis in optie staat. Klinkt geweldig allemaal. Mijn schoonzus en haar gezin hebben vorig jaar ook zo’n soort reis gemaakt door Thailand en ze waren er helemaal weg van! Zo mooi allemaal.
MK, ja gaat hard hé met de kleine kindertjes. je oudste wordt alweer 3, fijne dag alvast!
Wij hebben hier alleen onze jongste nog thuis. De zoons zijn nu beide uitgevlogen en zo hoort t ook te gaan, maar tis echt wel zo dat het allemaal ontzettend hard gaat! Geniet er maar van!
WR, fijn dat het goed gaat met je en dat je het zo naar je zin hebt.
Toos, lekker vrij geweest, mag ook wel na weekend hard werken.
Eh, nou weet ik t ff niet meer…
slaap lekker straks en mooie dag morgen!

Viva: Goed geregeld!!!

Roanna: ja zoals altijd met een rondreis. Maar als het niet doorgaat is de reserve planning al achter de hand.,

Ik ben nu naar bed
Tot morgen

Hmm…viva,heb ook wel een adresje voor je…maar is een turk

Spreekt duits en is een prijsje mee af te spreken

@Beps: Het zal. Ik heb nog nooit een rondreis gedaan, dus weet er ook niet veel van af, maar zo hoor/lees je nog eens wat. :unibrow: Het klinkt allemaal wel spannend hoor!
Weltrusten voor zo Beps.

@Viva: Ik ben ook nooit verder geweest dan Oba. Wij zaten in app-hotel Horizon en dat was vlakbij dat winkelcentrum. Ook leuke en lekker restaurantjes daar in die buurt.

Maargoed meiden.

Ik ga nokke. Ga nog een poosje tv kijken boven zoals gewoonlijk en dan ook slaappies doen. :slapen:

Weltrusten all en tot morgen weer. Adios.

@Crazy::dag:, bij jou verder alles goed?
@Roanna: Ze wilde in de dierenwinkel de hamsters graag hebben. Dochter vond het vervelend om ze weg te brengen, maar ja kan ze moeilijk allemaal houden

@Roanna + Beps: Welterusten:slapen::dag:

Ik ga ook naar mn mandje, slaap lekker:slapen::dag::dag:

nu iedereen al naar bed, dus zeg ik ook truste…

Ik ben weer wakker… geen zon… geen lichtje…
Heb een kl*te nacht achter de rug… Hubs lag te dromen denk ik en om zich heen te slaan…en mn neus moest t ook ontgelden(:hihi:) maar dan komt er weinig van slapen.
eea van de laatste week de revue laten paseren…en ik hoef me niet schuldig te voelen. Ik heb niets beloofd, en niet alle beloften zijn nagekomen…

Nu op naar de vakantie in sept! De laatste dag morgen bij mn ‘oude’ baas, het nieuwe rooster dat ik krijg voor oktober(ohhh lekker een vast rooster voor 13 wkn!) en alle dingen die nog komen dit jaar…JAAAAAAAAAA we hebben een feestje samen…PFFFFF 25 jaar…!!!

Meld me strakssss

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Wr,fijn om te lezen dat het nu goed gaat,heerlijk hoor en niet vergeten om ook te genieten he.
Beps,JAAAAA Thailand staat vast heerlijk vooruitzicht voor jullie.
Roanna,kokkie gaat goed,lekker zo’n herstel.
Bloem,:kus:denk aan je,mis je hier.

En toen wist ik het niet meer,sorry.

ik ben er wel
typ alleen niet zo veel… is beter
beetje moe en down en weinig zn om mee te kleppen of te reageren
nix aan t handje