@Bloemmie: :kus: tot straks ![]()
goedemorgen meisjes.
Wat een vreselijk butweer
Bloemmie nix aan de hand gelukkig maar
Beps rot geslapen, in gevecht met hubbie, arm neusje
Tlr ook al weer vroeg van de partij.
Ikke ook niets te melden, zo naar paps voor de was en de boodschapjes…
dus ik ga weer toedels…
Goede morgen meiden, ik ben ook weer uit de veren.
@Beps
Slecht geslapen vannacht omdat hubs wild was, gewoon uit bed duwen die handel als ie niet stil kan liggen ![]()
@Bloem
Effe in een dipje, denk aan je :kus:
@TRL
En natuurlijk ook aan jou :kus:
@Viva
Vandaag naar paps voor de boodschappen.
denGoedemorgen.
Zal me ook even melden.
@Beps: Hi, hi, zie het een beetje voor me. Wat een onrust kan zoiets veroorzaken he?
Hi, hi.
@Marion: Ook al uit de veren. Nog iets leuks van plan vandaag of een dag zoals alle anderen? ![]()
@Viva: Alweer druk aan de sop en shop bij vaders.
@Bloem: Ook weer ff stap voor stap?
Denk aan je!
@TRL: Gelukkig toch ook vandaag weer aanwezig en goed voor de administratie.
Hou je haaks he!
Nou, wij niets spannend vandaag. Straks even hier alles weer een bietje strak trekken en dan later op de dag ook maar weer eens even verder snuffelen op het net, of dat ik ergens nog een leuk vakantiereisje kan vinden, voor een leuke prijs voor eind September.
Meiden, werkse voor de werkenden en verder allen, een fijne dag nog. Carpe diem! :zon02:
Goeiemorgen,
Wat een takkenweer vandaag, lijkt wel herfst. Heb eigenlijk ook niks te melden. Vandaag vrij maar nog geen plannen.
@Bloem: Gelukkig niks aan de hand, ff een dip, komt wel weer goed toch
@Viva: Boodschappen doen voor paps, gaat vast de toko weer even rechttrekken
@Beps: Vreselijk als hub zo bezig 's nachts, ik was in DE stoel gaan liggen
@Roanna: Toch een beetje aan het kijken voor het najaar. Ik zou het wel weten hoor;)
@Roanna
Krijg net zo’n spannende dag als jij vermoed ik, hier de boel wat strak trekken want mss gaan we er morgen er even tussenuit. En misschien komt N nog even voor een bakkie.
Jij op jacht nog voor een leuk reisje. Vermoed dat de 1e zoektocht richting ADR gaat of niet?
@Toos
Ook geen spannende dag voor jou dus.
En opeens denk ik aan …
@Raak
Hoe is het meissie? Druk met de politie en verzekering? Krijgen ze alles weer draaiend deze week?
Heb Kaylo ook al even niet gezien … hoe is ie nu meis?
Nee niks spannend aan vandaag, het regent hier pijpestelen.
Hier nog geen regen maar aan de lucht te zien zal dat niet lang meer duren, helemaal grijs. Maar dat was gisteren ook zo en 's middags kwam de zon. Hoop maar dat dat vandaag ook zo is.
@Toos en Marion: Nou, als dat zou kunnen. Ga straks weer ff goed rondneuzen op het net.
Nou, ga nu maar weer ff verder met de saaie dag. Tweede bakkie koffie in doen dus
en dan even badderen Nee, ik zeg niet hoe ik er nu bij zit hoor!
Het heeft hier wel geregend, maar momenteel is het droog en opgeklaard.
Tja, Raak heeft denk ik momenteel nog geen aansluiting op haar werk, want daar zouden ze deze week voor komen om alles weer nieuw neer te zetten en aan te sluiten. Ik heb ook met haar te doen hoor!
Ja, nu je het zegd, Kaylo ook al even niet gezien. Hopenlijk gaat het wel goed met haar.
Krijg ff koffieviste. Tot laterssssss. ![]()
Nou … ik denk dat ik dat wel weet ![]()
Dacht zoek er even een plaatje bij maar die waren allemaal zo gewaagd … durfde het niet te posten ![]()
![]()
Hey Beps … weer aan het stalken :biggrin: :dag:
ja meegluren,…
:biggrin::biggrin::biggrin:
@Marion: Ik denk dat je zoiets in gedachten had voor mij? :biggrin:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/1176340683.gif
@Beps:
Druk bij jou?
goeiemiddag ladies !
kom even binnen"wippen".
Proficiat met het nieuwe deeltje (beetje laat, maar had geen zin om de trap op te strompelen. Enkel om naar bed te gaan …:drugged:)
Wat bijgelezen, maar niet veel blijven hangen
Beps : reisje geboekt naar Thailand ! Leuk !!! :vak02:
Raak : wat een miserie ! Waarom kan niemand met zijn poten van iemand anders zijn dingen blijven ? Succes ermee hoor meid !
Roanna : kokkie thuis !! Lekker kalm houden nu !
En voor de rest sorry, maar was te veel om te onthouden.
Hoop dat het verder met iedereen goed gaat ?
Ik hou me stilletjes beneden in mijn zetel. Donderdag terug. Pfffffffffff… VERVEEL ME DOOD !!! Volgende week ga ik werken, met of zonder krukken ! ![]()
Iedereen een dikke :kus:
Euhhhhhh ??? Niemand nu zeker ? ![]()
OK, ga even macaroni met hesp en kaassaus maken dan.
Dada !!! :dag: