@Roanna
Nou nee … zag er wat frivoler uit allemaal :biggrin:
@Kaylo
En jou sint heeft nog geen laptop voor je gekocht?
@Roanna
Nou nee … zag er wat frivoler uit allemaal :biggrin:
@Kaylo
En jou sint heeft nog geen laptop voor je gekocht?
Zo ben ik weer,
idd bij paps de boel strak getrokken, en de was weer meegenomen…tijdens het boodschappen doen een mega bui op mijn hersens…tot op mijn velletje toe drijfnat…blehhhhh.
Nog een spijkerbroek gescoord in de opruiming…kan maar weer in de kast liggen voor het najaar, al hoewel je zou hem nu gewoon nu al aantrekken.
Paps was heel lief vandaag…
Gelijk nog even naar de kappersgroothandel geweest ff coupe de solei gehaald…als het dan niet via de zon wil, dan maar uit een doosje nietwaar…
Ikke taxi geregeld voor a.s. maandag hihihi…zeg lekker de transfer op het vliegveld af, en stap gewoon in een taxi, heb dus echt geen zin om 3 uur in de bloedhitte in die stinkbus te gaan zitten…nee geef mij dan maar een taxi sta ik binnen anderhalf uur bij het hotel…das het betere werk.
@Viva: Wij deden er ook nog geen 2 uur over…en niet t 1ste hotel…
Lekker hoor taxi…maar ach… voor ons was het niet direkt noodzakelijk zeg maar…
Ik weer thuis. Nog 1 dag…
En dan WEEKEND/KLAAR BIJ DIE BAAS/GENIETEN
@Viva
Goed geregeld … zo snel mogelijk richting het hotel, lig jij al lekker aan het zwembad als de rest met de bus aan komt :biggrin:
En … zoals het er nu uit ziet ga ik morgen met J en N naar Apenheul. Ben benieuwd, het is zo lang geleden dat ik daar geweest ben.
Ohh leukkk
Ik kom daar graag…tenminste als de knip het toelaat. Die parken zijn gewoon niet leuk meer zeg maar…
Verleden jaar met mn nichtje naar Dolfinarium geweest…2: 1 volw 1 kind… gewoon 65 euro… PFFFFFF BELACHELIJK!!!
Goh,… wie woont daar toch ook weer bij in de buurt? Nouja, in de buurt, maar die richting op? :unibrow: Geen idee!
@Beps: Dat is het betere werk he?
@Viva: Maar die bussen zijn toch met airco. Dat zou mij nu niets kunnen schelen om met de bus te moeten. Vooral als je al zo vroeg van hier vertrekt. Maarja, dit is ook een optie natuurlijk.
Nou ik vind Alanya heerlijk, maar als het zo mega heet is, vind ik die busreis walgelijk, altijd een tussenstop…het is 140 kilometer dus gewoon 2 en een half uur en dan zit je voor in Alanya, wij moeten door Alanya heen…is nog een keer 3 kwartier…nee lekker met de taxi. en idd zoals Marion zegt ik lig al in het zwembad als de rest nog in de bus zit…we hebben het vroeger in spanje ook wel gedaan met een taxi…in mei op Dalaman 5 kwartier in de bus gezeten voordat hij vertrok…mensen die een koffer kwijt waren, heel vervelend voor hun hoor daar niet van(weet er alles van in spanje een pirrapport op laten maken duurt gewoon een uur, en dan plaatjes kijken welke koffer je bij je had, of eentje die er op lijkt)…maar ook vervelend voor de mensen die moeten wachten in de bus.
gewoon 65 euro… PFFFFFF BELACHELIJK!!!
hihihi dat betaal ik voor de taxi moet je hier in nederland eens proberen een taxi voor 140 kilometer, als wij met de taxi naar scheveningen gaan ben ik het al kwijt…maar ja ikke ga niet naar het dolfinarium
@Beps
Zag het ook op de site, €16.50 entree, ook voor J, en dan ben je alleen nog maar binnen. Voor zover ik me kan herinneren is het ook niet zo’n groot park. Maar goed, hij moet er ook een keer uit he.
@Roanna
Woont daar iemand in de buurt dan? Vertel … :unibrow::slywink:
Marion hier heb je ook drievliet
Ik dacht van wel, maarja je hebt haar phonenummer dus. :vak01:
Nee, maar dat is best leuk voor J. hoor die Apenheul. Echt!
Ik vind de apenheul ook zaliggg!!!
@Viva: je hebt gelijk hoor!! Gewoon doen als dat voor jullie het prettigst is. Wij gaan voor die week dus op schiphol op langparkeren staan… zallig… Hubbie zet me op schiphol af, en ik check van grotendeels in, hij komt met het busje…klaarrrrr Gewoon omdat het lekker relaxed is,…
geregeld toch(voor jullie en voor ons haha)
@marion
Leuk hoor de apenheul, wij hadden nog geluk, kinderen tot 3 jaar gratis.
@beps
Reis geboekt, super hoor. Nog 4 maanden en dan zitten jullie mooi daar. Lijkt me zalig zo’n combi van rondreis met wat relaxdagen.
@viva
Ik vond het ook heel irritant de tussenstop van de bus richting Alanya. EUR 65,-- valt best mee voor een retourtje.
jammer is een enkeltje…terug wel met de bus…kan me dan niet zoveel schelen ik vertrek pas om 22.20 uur…dan is het niet meer zo warm
:biggrin:
nog al makkelijk gewoon een mailtje gestuurd,…en de bevestiging al binnen. Niks van te voren betalen, gewoon bij de chauffeur…
bij dat taxibedrijf trouwens ook mooie appartementen te huur…incl. taxi, vliegticket…ect…heb de site maar even onder mijn favo gezet…misschien iets voor volgend jaar…hihihihihihi
@Roanna
Och ja … heb haar nummer :slywink:
En wie weet krijg je wel een belletje … als we het daar snel gehad hebben.
@MK
Wat vonden de kids van loslopende apen? Las op de site dat de apen niet meer zo ‘springerig’ zijn dan vroeger. Je schrok je soms een ongeluk als er weer eentje onverwacht op je schouder sprong. Dat vond ik nu juist zo lachen, vooral als het bij anderen gebeurde.
@Viva
Heeft dat bedrijf alleen appartementen te huur in Alanya of ook in Side?
@Viva: Gelijk heb je Viva. Kan miss een beste duit schelen, als je het zo doet.
Ik ben er ook al uit waar ik eind september heen zou willen, maar nu zit er weer zo’n twijfelaar hier. :lol: :mad: Ach nouja, we hebben nog even de tijd en miss kan ik hem nog om praten.