Dat bedoel ik maar! ![]()
Wij hebben ook wel eens gekeken, maar de vlucht(vaak moet je op bepaalde tijden) en dan het app en de transfer⦠ach dan is een aanbieding van een pakket gewoon goedkoper. Ik weet dat Crazy afgelopen zomer voor haar dochter een pakket gekocht heeft, maar zij was gewoon in hun eigen app. Pakket was veel goedkoper dan los ticket.
@Roanna: Hem overhalen??? Vertelā¦(met een klein stemmetje anders, wij verklappen niets!)
@Roanna
Geloof dat ik morgen toch even richting de gele M moet ⦠tot dan tijd genoeg om een Turkije-pleidooi in te studeren ![]()
@marion
G. had wel ālastā van de loslopende apen, ze sprongen zo op zān buggy. Er was er ook eentje die aan zijn teentjes likte.
Er zijn apen met een zwart wit gestreepte staart en lopen los. Allemaal kinderen zaten daar op de grond en de aapjes liepen er tussendoor.
hier is de link.
www.jantalyareizen.nl
Volgens mij weet ik al waar je heen wiltā¦samen tosti eten toch!!!![]()
Thanks Viva!
Goh, hoe raad je het?
Die site ken ik.
vertrek op 30 septā¦heb hem gezien bij tourm.x rond de 1100 euro voor 1 weekā¦
Ik ook, maar ben niet zo weg van TM. Willen de gasten op het laatse moment nog weleens switchen van zowel acco als vliegtijden. Voor een paar tientjes meer liever met BE* of OA*. Krijg dan ook nog 5 % korting als ik via mijn schoondochter zou boeken.
Maar wel weer bedankt voor het meedenken hoor Viva. ![]()
@Marion: Gele M?
Mmmm⦠lekkel.
@Viva
Is Tourm*x te vertrouwen? Meen daar pas minder gunstige berichten van gehoord te hebben. Laat nou net het hotel wat we eventueel in oktober wilde boeken daar het goedkoopste zijn, scheelde ā¬160.00 op 3 personen. Maar wil geen risico lopen, betaal dan liever wat meer.
@Beps: Ik zou zelf heel graag naar ADR willen, maar kokkie vind dat we dit jaar maar moeten vergeten en volgend jaar maar weer moeten gaan. :frown: Maarja, wie weet?
Nou meisjes⦠we gaan even eten. Aardappelen, bloemkool met kruidensausje en kipfiletje en natuurlijk⦠lekker toetje.
Jullie ook alemaal eet smakelijk zo. Tot laters ofzo. :dag:
geen idee of tourm.x te vertrouwen is, kijk anders even bij trosradarā¦
Welk hotel heb je op het oog Marion
@Beps: Ik zou zelf heel graag naar ADR willen, maar kokkie vind dat we dit jaar maar moeten vergeten en volgend jaar maar weer moeten gaan. :frown: Maarja, wie weet?
O jeetje Roanna dat zou toch heel erg zonde zijn, je hebt er zo naar toegeleefd, valt kokkie niet over te halen, want als mijn hubs nee zegt is het ook echt neeā¦gelukkig voor mij zegt hij niet zo vaak nee:drugged:
ik heb het maar even bijna onzichtbaar gemaakt, we zouden niets verklappen nietwaar.
Marion,leuk morgen naar de aapjes kijken,ben er zelf niet zo weg van,vind het maar niks dat ze op je springenā¦Alvast veel plezier,hoop dat het weer meezit.
Roanna,misschien draait kokkie nog wel bij en wilt hij toch nog wel weg over een paar weken.
Viva,nat regegent en nieuwe spijkerbroek gekocht,spijkerbroek kan je altijd wel aan toch.Ook taxi geregelt vanaf het vliegveld geef je groot gelijk.
Ik vij de verloskundige geweest,bloeddruk was goed.Het kleintje groeit nog steeds tegen de klippen op,dus moet volgende week blod laten prikken om te kijken of ik geen zwangerschap suiker ontwikkel en het kleintje niet te veel suiker opneemt,verder een afspraak maken bij de gynacoloog voor een extra echo,omdat bij de pretecho werd gezegd dat de placenta aan de voorkant lig en bij de 20 weken echo zei ze aan de achterkant dus dat willen ze zeker weten.Verder moet ik over 3 weken al terug komen ipv 4,omdat de groei boven verwachting ligtā¦En dat het nu zo beweeglijk is,komt doordat er turks bloed door het kleintje stroomt,turkse kinderen schijnen nu eenmaal meer te bewegen
@Roanna: Kokkie zal je echt wel meenemen als je hem kunt duidelijk maken dat ook jij nu, juist nu behoefte hebt aan ffies weg, ik duim voor je :kus:
![]()
Zo zeg ik was nogal moe. Ben āffiesā gaan liggen⦠ben net pas wakker!!!
Nu eerst fffies koken!
@TRL: Mooi dat het kleintje iig het goed doet. Al weer over 3 terug. Ach je weet dan iig steeds dat jij en frutsel het goed doen! En het bewegen⦠wees maar blij⦠je voelt iig dat frutsel er is zeg maar ![]()
@Viva
Hotel Linda of weer naar Grand Prestige, in ieder geval iets in Titreyengol.
Maar we zijn nog niet weg he, moet eerst toestemming van hubs :mad:
@Roanna
Jeetje nee toch ⦠hoop dat kokkie nog overstag gaat. Je hebt er zo naar uitgekeken.
@TRL
Het bezoek aan de verloskundige ook weer achter de rug. Is dat zo dat turkse kinderen beweeglijker zijn ? Had ik nog nooit gehoord.
Verder een extra echo voor jou, ben benieuwd waar de placenta nu werkelijk ligt, misschien is ie er wel mee aan het voetballen :slywink:
Ook bloed laten prikken en sneller terug voor controle, hoop dat je het geen zwangerschapsuiker is maar gewoon een flinke baby.
@TRL: Wat een mooie berichten. Wat fijn dat het toch op zich zo goed gaat met je zwangerschap. Nu jij er ook nog even van je zwangerschap genieten, dan komt het vast allemaal goed. ![]()
@Beps en Viva: Ja, ik zal toch deze week een beslissing moeten nemen, want hier en daar zit alles al vol en als ik ik naar ADR zou willen, moet ik nu al heen met Pegasu* en terug met Transav*a. Niet dat dat zo erg is, maar straks is er helemaal geen plaats meer in de vliegtuigen die kant op.
Ach, ik probeer hem wel over te halen.
Fijn dat jullie het ook nog even geheim willen houden. ![]()