Tlr…grote baby, heel bewegelijk door turks bloed, nooit van gehoord, hopelijk geen suiker, maar ach als het wel zo is, beter dat ze het dan zo vroeg mogelijk ontdekken. Anders krijg je een 10 ponder…en placenta aan de voor of achterkant, maakt niet zoveel uit, als hij maar niet voor de uitgang ligt…het zijn er stiekem toch geen 2 he, dat er zich eentje steeds achter de ander heeft verstopt…:retard:
Marion oktober met de herfstvakantie neem ik aan, dan mag je wel opschieten met boeken.
Roanna…we duimen voor je dat je kokkie kan overhalen:chin: al je charmes in de strijd en dan moet het lukken toch:beef:
Beps zo moe, en nu nog koken…bleh…
Ik heb het al lang op…zit nu lekker met de voetjes op de bank.
@Viva
Had al bij radar gekeken maar de verhalen zijn erg wisselend. Weet dat we niet lang meer kunnen wachten maar voor zover ik nu kan zien is er nog wel wat vrij. Anders maar via Duitsland.
Viva, maak me niet bang hoor,met dat het er 2 zijn,pfff dan zie ik het helemaal niet meer zitten,moet er niet aan denken.Me nichtje vertelde net dat een vriendin van haar zwangerschaps suiker had en bij de 7de maand het ziekenhuis in moest,nou daar moet ik ook niet aan denken,pfff volgende week weet ik meer.
@Trl: Fijn dat het allemaal goed gaat. Heb er ook nog nooit van gehoord dat kindjes met turks bloed meer bewegen. Wat maakt het uit, als het maar gezond is @Roanna: :eek:, ik hoop toch dat je kokkie over kunt halen hoor, een weekje weg na alles zou toch wel verdiend zijn.
Nee echt niet dat is het laatste wat ik wil doen, je bang maken…
No way…van die tweeling is maar een grapje…en wat die suiker betreft, bij de eerste had ik ook suiker, moet je op dieet, dus geen zoetigheid en als het heel erg is dan krijg je gewoon net als een suikerpatient insuline…maar voor de rest is alles gezond dan hoor…:nod:
Roanna kunnen wij helpen…om kokkie over te halen…op zijn gemoed werken ofzo…of mega teksten hier neer zetten…van komop ze heeft het verdient, dat vind jij toch ook…zoiets====
@Marion en Viva: TM kwam onlangs nog in het consumentenprogamma van Max in opspraak, omdat een familie speciaal voor Transavia had gekozen en er extra €80 p.p. voor hadden betaald en toen ze de tickets kregen, bleken ze met een Turkse charter te moeten vliegen en dat wilden ze beslist niet. Ook kregen ze hun geld niet terug van die extra optie en naar later bleek, dat TM helemaal niet eens zaken doet met Transavia.
Nou, als ik zulke verhalen lees of op tv zie, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Ik boek toch liever bij de wat gerenomeerde bedrijven, maar dat is ieders zijn/haar keus.
@TRL: Dat klopt wat je vriendin zegt, daarom er maar zo snel mogelijk achter komen. Op zich hoeft het niet ernstig te zijn, maar zo’n tijd op bed liggen, zit je ook niet op te wachten toch.
@Trl: Zou me er nog maar niet druk om maken. Wie valt het allemaal wel mee en is het gewoon een gezonde baby die goed groeit of ben je wat verder als gedacht
Lief van jullie hoor, maar ik denk wel dat ik hem kan overhalen. Even een goed moment afwachten.
Nou als het ADR wordt, dan ga ik bij BE* of anders OA* boeken. Heb ook eventueel nog Hotelplan als optie, omdat kokkie daar als oud medewerker van TN 10% korting krijgt. En weet je… allemaal verschillende prijzen en het is allemaal van O*D. :unibrow:
Roanna, ook krijg je als oud medewerker van TN. korting via hun bij neckerm.nn…hoe ik dat weet, mijn schoonzus werkt op die afdeling en verzorgt al die kortingen…hetzelfde als thomas co.k…ook korting…