@Viva: Met OA* en BE* idem dito. Heen met Pegasu* en terug met Transav*a. Maar dat maakt mij geen flaus aus, met wie ik vlieg. Nouja??? :drugged:
@Viva: Klopt. Ook bij Neckerma** korting, maar dan is het nog duur vind ik.
@Viva: Neckermann kan niet garanderen dat je met trans. vliegt, tenminste dat werd tegen ons gezegd toen we voor de zomer wilde boeken. Dat was voor ons een reden om niet bij hun te boeken. Achteraf beter ook want Bx was iets van 150 euri’s p.p goedkoper
Bij Be* € 1157 en dan krijg ik waarschijnlijk nog de 5% korting via schoondochter. Zal dat morgen eens even navragen.
kr.s 1.313,00
hotelpl.n 1259,00
reiscomp.s 1395,50
cheaptick.ts.nl 1259,00
Ik had trouwens een poosje geleden een mailtje gehad met een aanbieding voor ADR. Ze waren met vertrek op dezelfde dag E 285 duurder
nou dan is de keuze snel gemaakt Roanna…b.x wordt het dus…scheelt gewoon veel te veel.
hoezo pootje lichten…:frown::(![]()
Ohhh Roanna…weer een minimeeting in die hoek dan??
Kijk maar rustig, en ik denk vooral dat kokkie eerst zeker weten wil dat het mag van de artsen!
Nou, als je tijdens het boeken op het net wat verder op weg bent, komt er op een gegeven moment te staan dat Pegasu* vanaf een bepaalde datum ertra vluchttoeslag vraagt en ik neem ook aan dat op de heenweg Trans al vol zit, want die optie is er niet meer. Wel de terugweg.
Dus hoezo vragen ze zo maar raak met al die toeslagen? Het is toch te gek voor woorden.
Hotel Aegean Dream
Turkije - Turgutreis
Vliegreis, vertrek vanaf Amsterdam
2-persoonskamer, All inclusive
8 dagen (30 september 2008 - 07 oktober 2008)
**Reisgezelschap: **
2 volwassenen, 0 kinderen, 0 baby’s
Reissom2x 547.001094.00Calamiteitenfonds1x 2.502.50Boekingskosten1x 22.5022.50
Totaal1119.00
Dreiz.n
Vergat ik er bij te zetten, was een mailtje van Neckerm*nn
Als b.x het niet meer heeft, dan naar d.reiz.n Roanna, die is op 1 na de goedkoopste. Weet alleen niet met wie je dan vliegt dat staat er niet bij.
@Beps: Hij heeft zo’n handleiding meegekregen van het ZH over het doen en laten na zo’n operatie en mag in principe met 2 weken weer vliegen, maar daar gaan we even niet van uit. Ik kan allicht wel even bellen over hoe en wat en als we gaan, gaan we ook pas eind September.
@Viva: Die had ik ook gelezen ,maar dan moet je even verder naar onder scollen. Prijs is excl. bijkomende toeslagen bij D-rei*en.
Roanna, kokkie moest toch 22 september weer voor controle, dat is wel errug laat om te boeken, dus een telefoontje zou ik er aan wagen voor het boeken…
zag het net ook, dacht dat het niet meer mocht om zo een berekening te maken, de prijs die bij een datum staat is de prijs incl. alles, althans zo had ik het begrepen hoor, het is volgens mij in strijd met de wet, zoals d.reiz.n nu doet.
Nee dat mag ook niet. Denk dat het HI is en vliegen met interairlines
Ja, dat lijkt me het beste en anders, maar een last minute pakken. Hij moet ook nog op hartrevalidatie, maarja daar ben je vrij in om wel of niet te komen. Miss loop ik en beetje te hard van stapel. Maarja, ik mis gewoon wat, weet je wel!!
Ik heb nu nog deze en volgende week vrij met zorgverlof erbij en als ik terug ben op het werk geef ik in ieder geval die week gelijk weer door als zijnde, dat ik weer vakantie wil hebben. :biggrin: :vak01: ![]()
zat net ook op o.d is ook nog te boeken…maar ook 1.259,00 euro…heen met peg. terug met trans…gewoon vanaf 21 juli met pegasus een toeslag van 50 euro…stelletje gekken…