Roanna anders Kreta…hihihihihihi, vertrek op 28 september hihihhihihih
kosten € 989…met transavi.
28-09-08
06:05 - 10:35
Transavia Airlines
Terugvlucht
05-10-08
11:30 - 14:15
Transavia Airlines
@Viva: Nou daar heb ik ook altijd al eens naar toe gewild. Mijn buuf zit er nu nog en kreeg vanmiddag een sms en ze hadden het zo naar het zin, dus wie weet. Ook weer een optie dus! :lol:
Het is ook te gek om los te lopen, maar zolang we het met zn allen maar blijven pikken
@Roanna: Kan het me wel voorstellen, het is een spannende tijd geweest, eerst het lange wachten en dan de operatie. Is een beetje logisch dat je er toch wel even tussenuit zou willen
ach nee grapje, doe lekker rustig aan, bel het ziekenhuis en trek dan je plan, we kunnen wel veel te hard van stapel lopen en dat willen we je niet aandoen…
@Viva: Wat heb je dan? Ook een hotel all incl?
ook allincl. hoor in kreta…en nee niet chersonisos dat moet een verschrikking zijn…volgens zeggen dan, ik kan er niet over oordelen…
yep
Nou, ik vind het juist hardstikke tof van jullie dat meedenken. :biggrin: En ik de “de gek” loop veel te hard van stapel. Maar 1 ding is zeker… we gaan weg. Waarheen dan ook! :vak01:
P.P. of met z’n beiden?
Nou niets ik de gekik vind het niet meer dan logisch dat je snakt naar een weekje weg…al het wachten, en al die stress is niet gezond hoor, gewoon een weekje weg, als het ziekenhuis groen licht geeft…gewoon boeken…en GENIETEN…
Ik weet als geen ander hoe je er aan toe kunt wezen, in mei genoeg gehad, en toen een weekje weg geweest maar dat was geen vakantie hoor dat was gewoon even niets…maar zeker geen vakantie, ik hoop het nu dan ook in te halen…
2 personen…![]()
Roanna,je hebt het verdient om weg te gaan en je kokkie ook,dus lekker boeken…
Toos,nee kan absoluut niet verder zijn dat is uitgesloten
is goed te doen he…Damber en mijn schoondochter vonden het daar geweldig…goed hotel, goed eten…niet in de drukte maar wel centraal. 20 minuten van Heraklion af…en een kwartiertje met de bus naar chersonissos. Maar dus niet in de jeugdmassa…discotheken ect…leuk plaatsje met winkeltjes en terrasje…
Hoelang wil je dan weg Roanna??
Ik vind het ook raar hoor al die toeslagen…
En als je dan nog weet waarmee je vliegt…
Wij gaan in sept met neck…maar die vliegt op Izmir alleen met De Trans…
Dus dan weet je dat. maar het kan idd gebeuren dat het een ander wordt… Ben benieuwd…(vooral voor hubbie, die wil alleen met een hollander, of gerenomeerde buitenlander…)
Voor buiten europa komt nog die 45 pp erbij, en dan die andere toeslagen…pfff niet vrolijk wordt je ervan(door het spitten met Thailand ben ik nogal wat toeslagen tegen gekomen!)
meissie maak je niet zoveel zorgen, heus het komt goed…![]()
Ik heb ook geen idee, ben er nog nooit geweest. Zag het wel op tv, zou er niet willen zitten geloof ik.
Ik had ook twijfels om in september weg te gaan, waren wezen fonduen bij dochter en bijna een fles samos op. Gevolg is wel te raden. Zat op de bank het lijflied van ADR te zingen, life is life, tatatataaaa, jabadadabdabdab. Zei toen tegen hub dat als hij wilde boeken dat moest doen voor ik nuchter was omdat ik me anders misschien wel weer zou bedenken. Heeft hij dus gedaan
ja het is vliegtax, brandstoftoeslag, bepaalde periode toeslag…hihihihi, mijn collega wilde naar londen…8 euro per ticket…hihihihi en toen de toeslagen met 4 personen…kosten 459 euro, waar hebben we het dan nog over.
en nu heb je spijt hiihihihi, nou denk het niet…heerlijk toch meis nog een weekje weg…:vak02: