TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

@Viva: Ik weet ook wat het is, ging in juni al niet lekker weg en in september was er gezeur met zuslief. Denk je het in januari in te halen, gaat het weer mis

Nee hoor heb geen spijt. Ben nu blij dat hub heeft geboekt

Viva,maak me daar nog niet druk om hoor,eerst volgende week maar afwachten.

nou dan maar snel die vakantie´s vergeten en uitkijken naar het weekje in september…en wie weet Roanna en kokkie ook daar, wordt het weer tosti´s eten met een vergrootglas…

:nod:zo is dat.:nod:

@Roanna: Ik vind het niet gek, zou precies hetzelfde hebben

vind het wel gezellig hierzo…iemand nog een bakkie???

Roanna waar zit je…kokkie aan het meelezen…anders gaan we over op de onzichtbare modes hoor…hihihihihihi

@Viva: Vakanties vorig jaar is gebeurd, was jammer maar het zij zo. Heb er nu veel zin in, en tosti’s eten met Roanna zou wel heel leuk zijn

@Viva: Lijkt me heerlijk, een bakkie cappu. Iemand een koekje erbij?

Nou, als mijn kokkie dan weleens spontaan een reisje opnoemt is het van… is er geen aanbieding van Bajondillo in Torremolinos dan?

En moet eerlijk zeggen, kijk ook maar op vakantiereiswijzer, dat is een super hotel/app, maar die is bijna even duur als ADR en dan heb je nog geen eten erbij. Dan zeg ik altijd tegen hem, die doen we wel een keer tussendoor, als ze 'm weer in de aanbieding hebben, want dat hadden wij toen namelijk.

Doe mij zo’n hub, Toos! :stuck_out_tongue:

@Beps: Wilde ik trouwens nog zeggen. Wij zetten onze auto neer bij met en co, zit in aalsmeer en betaal je 5 euri’s per dag. Je wordt van en naar schiphol gebracht met een taxi

nou ik ga juist ff op de bank hangen…
Ik ben blij dat wij nog ff in sept gaan. Ben er hard aan toe…

@TRL: Relax meis. Het groeit goed zeggen ze, dan alle onderzoeken dus het komt vanzelf(nee zo niet…) Goed bedoel ik hihi!!

@llen, ik meld me vast af…kom mss nog ff tussen door…
:dag:

@Beps: Eèn weekje maar hoor.

Kokkie drinkt niet, anders zou ik het wel weten:drugged::smiley:

@Toos: Ik ken er zo veel op die manier… Wij betalen 6 euro, maar vinden dit een prima manier!
Ik hoef niet altijd het ‘voordeligst’ maar ga ook voor gemak, of zekerheid. En dit werkt PERFECT!!!

@Beps: Ga maar lekker ff relaxen en natuurlijk mag jij ook nog weg in September… ennnnnnnnnnnn in… December de GROTE vakantie (honnymoon?) :wub:

jammie Toos lekker die koekjes…waar heb je die vandaan…

Roanna dan zeg je…idd naar spanje gaan we volgend voorjaar, nu eerst een weekje turkey

Roanna jij mag ook in september hoor…kokkie echt wel om te praten…

Je sluit gewoon een deal, volgend jaar naar torremolinos, in september een weekje dromen