Ja Roanna, echt niet te geloven hoe voorspoedig het allemaal is gegaan. Kan me voorstellen dat je het een beetje af wil remmen. En Toos kan het weten, denk niet dat het echt bemoeien is, allemaal voor het goeie doel !
@Toos: Ik hou 'm wel goed in de gaten hoor! Onderweg staan overal bankjes dus, dat komt wel goed, maar wat je zegt, hij moet niet te overmoedig worden. Daar moeten we een beetje voor waken.
Nou, ik ga even badderen (als kokkie klaar is), want ik zit zoals gewoonlijk weer in de doll, dus wordt weer tijd, om in de benen te komen. :biggrin:
Latersssssssssss
PS: Ben stiekum hier en daar al aan het kijken. Hij moet de 22e september terug komen voor controle, dus miss de week erna? Niemand nog vertellen hoor en ik ook alleen maar eerst ff kijken he! :biggrin:
@Marifran: Oh, maar ik neem Toos d’r adviezen ook ter harte hoor. Dat weet je wel… he Toos? :lol:
Nou jij veel plezier :hihi: met het aanleggen van het terras. Het is er nu nog lekker weer voor, dus profiteer ervan. Kunnen jullie er binnenkort misschien nog lekker opzitten.
Hier tenminste erg mooi weer nog. Heerlijk zonnetje nog erbij, wat willen we nog meer?
Meissie … van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van met je askim. En natuurlijk wens ik je nog heel veel gezonde, gelukkige jaren samen in het mooie Turkije!
@MK
Is me toch wat met die ingebouwde wekker, mag je een keer uitslapen en dan ben je vroeg wakker.
@Toos
Weer aan de crock vanmiddag. Leuke collega dit keer of weer dezelfde als gisteren.
@Roanna
Tja moeilijk. Van de ene kant zou ik zeggen hij voelt het zelf wel tot hoe ver hij kan gaan. Maar van de andere kant zou ik ook bang zijn dat ie te snel te veel hooi op de vork neemt. Hebben ze in het ziekenhuis niet gezegd wat ie doen of laten mag/moet?
@Marifran
Het terras op vandaag. Niet om lekker te zitten maar om tegels te leggen (of aanwijzingen te geven ?). Werk ze!!!
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
Nog niets gezien van Bloemmie, is onder dr dekbed gekropen denk ik…
Hier druk met achterstallig schoonmaakwerk…
En het doorspitten van de thailandgidsen…
We weten het niet meer… echt niet…
Maar het zal goed komen haahahaha uiteindelijk!
Tuurlijk komt het goed… Ooit!! Ik denk dat jullie eerst een keuze moeten maken wat, hoe en waar… Dan kom je al een eind!
Mijn reis is bevestigd, dus ik ga naar THAILAND!! Mits er genoeg deelnemers zijn… Nou ja dat zie wel dan wel weer… Hebben nog 7 maanden… Ben nu even begonnen met een foto-album van mijn studiereisjes Mexico/Bulgarije… maak er gewoon 1 van… Net zo makkelijk! :wub:
cd’s zijn klaar… Dus nu even voor mezelf aan de slag Moet ook gebeuren!
@Beps: Leuke bezigheid die thailand gidsen. Ben jij gestoken door de vivabij of hub? @Marion: Nog hulp vanavond? Hoef gelukkig niet met diezelfde collega te werken. Als je geen overzicht hebt okay, maar blijf dan niet eigenwijs doorgaan:mad:. Vanavond wel een lekker team om mee te werken @Cyn: Lekker vrij vandaag en je rug weer beter:thumbsup:. Wat ga je nou doen tussen september en maart, zal niet meevallen om op hollandse bodem te blijven
Filiz: van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Roanna, weer lekker thuis met kokkie! Loop niet te hard van stapel, maar wel erg fijn dat t allemaal zo goed gaat.
Toos, hele weekend aan de crock. Ik dit weekend vrij, lekker hoor.
Heb trouwens mijn contract op het werk veranderd. Vanaf 1 sept. werk ik voor de invalpool en niet meer op mijn vaste groep. Dit geeft me dan meer vrijheid om weg te kunnen gaan wanneer ik wil. En kan toch gewoon hetzelfde werk blijven doen. Ben er blij mee.
Viva zoals altijd druk druk druk…maar wel bijna op vakantie toch? Heerlijk!!
Zo te zien helemaal niemand hier, maar kom toch even gedag zeggen. :dag:
@Crazy: Nou, ik loop ook niet te hard van stapel, maar hijzelf. Maar gelukig gaat het tot nu allemaal goed en heeft hij het stuk lopen naar het WC overleefd. Na thuiskomst en eten, weer even een poosje rust genomen. Komt goed!
@MK: Heel leuk weer. Bedankt! :kus:
@Beps:Al het stof weer onder de mat geveegd? :lol: Ikke ook hoor!
@Bloem: :dag:Je bent er niet, maar je bent er wel. :dag: Doegggg!!!
Wij straks na het eten visite van mijn nichtje en man uit Arnhem, dus zal er vanavond niet veel zijn. Ook wel een keer lekker voor jullie toch? Hi, hi.
@Beps
Moet hier ook nog flink aan de gang want morgen vieren we de verjaardag van hub. Heb al wel een beetje gedaan maar nog niet alles. In ieder geval de boodschappen voor het grootste gedeelte binnen, alleen nog wat bier bij halen, beetje dorstig weer nu he.
@Cyn
Zal wel goed komen met de deelnemers. Ga je dit keer ook weer met je ouders?
@Toos
We hebben nog geen afmelding gehad dus als het goed is is er hulp vanavond. Maar ja, dat dacht ik vanmorgen ook en toen werd ik door hub het bed uit getrommeld.
@Crazy
Volgend jaar voor jou dus nog meer reisjes naar Marmaris. … geluksvogel!!!
@Roanna
Helemaal niet lekker voor ons, is stil zonder jou. Maar daar komen we ook wel doorheen. Geniet jij maar lekker van je bezoek.
alleseerst bedankt voor de wensen…
hıer nog steeds alles goed…al ıs het wel n beetje een saaıe verjaardag tot nu toe…maaar askım komt vroeger thuıs…dus dan gaan we alsnog ıets doen…
ık ben uıteraard weer nıet bıjgelezen…maar hoop dat alles met ıedereen goed gaat…!!