TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

@beps: hier nog droog en koud haha nog geen lichten aan, munster is vanaf hier ong uurtje geloof ik

Düsseldorf is minimaal 3 uur hiervandaan… en dan is Munster hiervandaan ruim 2,5 uur minimaal… Als je niet in de echte grens woont is het bijna niet interessant!!
Wij hebben voor de week dus de smart(of als het ooit nodig is via die anderen die hier al geroepen zijn) en voor december rijden paps en mams ons heen en weer(ach ze moeten het huwelijksfeest al missen, dus dit doen ze met liefde haha)

hier ook mega hoosbuien!! nie normaal

@linda, welcome back
@ roanna, ja lang leve facebook he? en we hebben natuurlijk de historie van meeting in st.petersburg :wink: zal ik nooit vergeten. we proberen nog een x te meeten in NL, maar zo druk enzo… ze is net terug van boston-ny-washington-boston en is geloof ik nu in london./edingburgh, maar komt naar NL

pff…zoveel pb weer en topics om antwoord op te geven…vind het voor vanavond wel welletjes…

Linda…welkom thuis

Bloem…je komt ook de 19e?

Nu lekker ocean 11en kijken

Linda,welkom thuis,zal wel weer wennen zijn hier met de regen.
Roanna,JAAAAAAAAAAAAAAA reis definitief heerlijk vooruitzicht voor jullie.
Beps,morgen beginnen bij nieuwe baan spannend!!!

Kreeg een voordeel bonnenboekje van Woonstad Rotterdam zaterdag;ook over Paradie Overschie,zie www.overschie-in-beweging.nl ,gratis toegang Blof,Nick&Simon,Ellen de Lange;de Dijk…29.30 en 31 aug…wie kan ik hiermee blij maken?

@bloem: nog bedankt voor je kaart voor mijn verjaardag kreeg m net aangezien die verkeerd bezorgd was nl bij de buurman van mijn zusje, zusje woont 200 m verder op

Nou ja;zie op de web-site dat de toegang gratis is;waarom dan die bon zul je afvragen…

@ linda, owh echt waar? hoe kan dat nou? had ik t niet goed opgeschreven? nou ja, t gaat om t idee he!? :wink:

@ cyn hoor je dat? je favo bandjes: nick&simon EN blof :stuck_out_tongue:

@bloem: nee lag niet aan jou jij had t wel goed opgeschreven postbodes hebben t met regelmaat niet goed hier met de post, jouw kaartje was niet de enige heb er net 3 opgehaald bij mijn zusje

owh jammer dat je em niet op je verjaardag gekregen hebt, maar zo had je nog wat leuks bij thuiskomst :stuck_out_tongue:

alles leuk geweest? nog verbrand? heb je nog dingen bezichtigt? hoe was t hotel? veel NL-ers? had je nog iets gemerkt van de aardbevingen…etc…etc… vertel!!

Aardbevingen was al toen wij nog in nederland waren, wel scheuren in muur bij hotel, ben helemaal niet verbrand zelfs best wel bruin voor mijn doen 2 excursies gedaan eentje met de boot naar lindos en eilandtour gedaan dat was echt een hele leuke excursie, leuk hotel met weinig nederlanders voornamelijk duitser en italianen goed eten stadje stelde niets voor paar winkels en restuarantjes was ong 10 minuten lopen dag van aankomst was t 50 graden!

oei! das warm! lekker heel de dag in t water gelegen cker en lekker uitgerust en ontspannen? vonden je ouders het ook leuk? en ben je weer een beetje bijgekomen en is de batterij weer opgeladen?

wanneer moet je weer beginnen met werken?

moet maandag weer werken ouders vonden t ook een leuke vakantie helaas viva niet getroffen op schiphol batterij weer op geladen hoop ik deze week thuis alles weer op orden brengen en woensdag weer beginnen met trainen hopen dat t lopen vanf nu weer beter gaat naaste de excursies elke dag aan zwembad gelegen veel water in geweest op af te koelen zal vd week wel wat foto’s op hyves gaan zetten kom jij trouwens de 19e ook op de meeting

nou ik ga slapen tot morgen allemaal

Mooi hoor;de emoties van youri bij mart;een man moet zijn emoties vrij kunnen tonen…

Goeienacht,
Kom nog even aanwaaien. Heb wel bijgelezen, maar bleef echt niet hangen. Hele avond gecrockt, ben doodversleten. Hoop gezeur over de dienstlijst, veel te veel werken in de ene week, andere week hoef je bijna niet te komen. Heb ik nu ook, 48 in een week waarvan 4 nachten. maar goed weer genoeg geklaagd. Bij ons vanavond droog geweest
@Linda: Welkom terug. Lindos is leuk he, ook met een ezel de berg op geweest, likeur geproeft
met eilandentoer, vlindertuin?
@Hans: Hoe ga je naar utrecht? Ik met de trein denk ik
@Bloem: Ook weer even langsgeweest, gaat het een beetje?
Welterusten en tot morgen maar weer

:belgium:**Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:

**Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Beps,heel veel succes vanavond met je nieuwe baan.

morninkkkkkk