TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

goeiemorgen !!!

Terug inzage dossiers doen vanaf 9 u, pfffff !!! Je zit daar maar te niksen en je mag niet kletsen.
Enkel opletten dat de mensen niks overschrijven of meenemen wat ze niet mogen. Leuk zenne !!!

Goedenmorgen
ik ben net wakker, schoongedouched al!
Heb alle tijd, moet om 16.30 weg vanmiddag…

tot straks!

Goeiemorgen!!

Ik vrij vandaag maar was vroeg wakker en kan niet wachten tot mijn nieuwe telefoon komt :smiley:

Bloem: Nick&Simon:wub: Blof :finger: hahaha
Beps: mooi rustig aan doen!!
Linda: welkom thuis!

Verder wat betreft de lange-broeken tijdens het diner… Over het algemeen staat dit vermeld in de reisgids dat het verplicht is om een lange-broek te dragen… Ik vind het zelf een beetje overdreven, een korte broek aan is toch nog geen blote kont… Maar goed het staat wel netjes, al vind ik het vreemd dat er wel vrouwen/meiden lopen in een rokje tot net onder hun kont en een man niet in een korte broek mag… Nou ja… Zullen we wel nooit begrijpen denk :wink:

:dag:

Goede morgen meiden. …
Het normale leven is weer begonnen, J naar school (errug stil hier) en ik met mijn ontbijt achter de klepdoos.

En nu bijlezen, geloof dat ik een behoorlijke achterstand heb.

@MK
Is aan het genieten op de kermis met de kids.

@Roanna
Feest in de tent, eindelijk in het lijstje
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif

@Crazy
Druk aan de sop. Heb je de werkbijen van Viva geleend nu ze op vakantie is?

Marion :dag: mogguh!

Marion en Cyn Môge…

pfff denk dat ik zo maar ff ga wandelen met Aiji…ben niet vooruit te branden…

Ook moggel meide. :wink:

@Marion: Ja he, het is er toch eindelijk een keer van gekomen. Ben er ook heel blij om.

@Beps: Spannund vanavond. Heel veel succes met je nieuwe job en ach dat je nu even niet vooruit te branden bent… komt wel weer. :wink: Werk thuis blijft heus wel liggen, loopt niet weg. Ha, ha.

@Cynthia: Wel toevallig. Wordt nu net een plaatje van JS op de radio gedraaid. :tssk:
Enneh… wat je zei over die dames aan het diner. Wat mij dan ook vaak opvalt… dat de heren er inderdaad netjes bij moeten lopen en dat de dames en met name die van mij leeftijd, zowat in de blote toges en topje aan tafel gaan. Dan denk ik ook vaak bij me eigen… ze willen er ook nog bij horen hoor en daar zeggen ze dan niets van! :unibrow: Niet allemaal hoor, maar toch wel opvallend veel. :finger:

Zo, ga ff badderen, want hier is een kleine wijkmartkt en willen ff vis (kibbeling) halen bij de visboer.

@TRL: Hoe gaat tie? :wink: Gaat het een bietje?

@Bloem: Gelukig ook weer aardig van de partij.

@Toos: Druk aan de crock, dus weinig tijd voor hier. :o Nog eventjes Toos! Zet 'm op!

Goeiemorgen,
@Beps: Vandaag beginnen met je nieuwe baan, spannend. Succes!!!
@Marion: Gewone leven weer begonnen, is weer wennen he
@Cyn: Vrij vandaag, geniet ervan. Succes met wachten op je nieuwe foon
@Roanna: ADR heeft niet echt een dresscode. Mannen hoeven 's avonds geen lange broek aan, spijkerbroek is geen probleem. Meeste mannen dragen 3kwart broeken. Dames dragen wat ze prettig vinden. Enige wat niet op prijs gesteld wordt is lunchen in badkleding

@Cynthia: Wat voor telefoon wordt het dit keer? Nummer hetzelfde?

@Roanna: Lig er wakker van, Pffffff nog 40 uur te gaan. Vanavond aan de crock, morgen vrij en dan 4 nachten

@Toos: Oh, fijn om te weten. Weet Kokkie wat hij zoals mee moet nemen. :chin:

Och meid, wat een ramp dan.

Deel 2 … deel 1 ging zijn eigen weg, plaatste zich spontaan even.

@kaylo
Ook weer aan het werk, hoe is het met het voetje nu?

@Bloem
Gelukkig, je bent ook weer mee aan de babbel :kus:

@Cyn
Helemaal :wub: op de Splendor, gaat het volgende reisje dat toch een cruise worden?
Was trouwens een stel bij het vrijgezellenfeest die zondag vertrokken op die scandinavie cruise.

@Raak
Baalt van het trieste weer en vindt captain dinners toch best gezellig.

@Hans
Pechvogel … is je vakantie begonnen en dan regent het. Het Kralingse bos met een boekje zit er nu nog niet in.

@Bloem
Wat leuk dat je nog contact hebt met Cristina, doe haar de groetjes als je haar weer spreekt.

@Toos
Ze hebben bij jullie op het werk weer lekker hun best bij de planning. Nog nooit van verdelen gehoord of wel?

@Beps
Hoe is je nieuwe baan bevallen?

@marion: hoe gaat r nu met J en zijn medicijnen? n en jij nog gecondoleerd met het overlijden van de vader van n

@Marion: Ik begin vanaaf…en dan eerst trainingen en opleiding. Deze week, volgende week, en ik geloof nog een stukje de week erop! En daarna…VAKANTIE hahahahahaha(bijna dan!!)

@beps: veel succes vanavond met je nieuwe baan!

Meiden, kijken jullie even goed? Heb even mijn handtekening aangepast. :thumbsup:

Oke, de rest lees ik straks wel weer. Moet nu echt eerst even badderen hoor.

@Linda: Gaan we weer samen met de trein he?

@Linda
Thanks!
Gaat goed met J nu, in oktober de laatste controle, dan ook einde van het onderzoek. Ben benieuwd wat ze er van zeggen, vorige keer vonden ze dat het te weinig voor hem deed.

@Beps
Oeps sorry, dacht dat je je 1e avond er al op had zitten.

Leuke handtekening, waar ken ik die van:D