cruise ook niets voor ons…zijn we nog lang niet oud genoeg voor…kan je nergens heen, alleen boord, en als je eraf mag, kost alles in dat centrum ineens het dubbele…NO WAY!!!
ik ga wel andere dingen doen van dat geld. Hopelijk is Kenya(of Tanzania) volgend jaar weer rustiger haha
Ik was zo aan de beurt, en terwijl alles beoordeeld werd, mocht ik plassen haha!!! Zo was ik blij!!
Nu afwachten tot dinsdag!
Gelukkig wel. Ik heb b.v. jou verhalen van jou rondreis heel graag en met veel belangstelling gelezen, maar moest er niet aan denken om zoiets zelf te gaan doen. Zoiets van Marifran zo af en toe doet, lijkt me nog wel wat, alhoewel wij bieden ook ook geen ( hoe zegt Viva dat altijd?) cultuurbarbaren zijn.
Maargoed, wij gaan voorlopig eerst lekker naar een 5* resort, om ons heerlijk te laten verwennen :zon02: en dat vind een ander vast niets.
En och zo’n cruise, lijkt me ook wel een keer wat. Die ene avond dat je een keer een mooie jurk aan moeten hebben, moet te doen zijn. Volgens mijn zoon, die de caribeancruise heeft gedaan is de kleding erg vrijetijds geworden aan boord hoor, maarja tijdens het diner een beetje mooi kleden, moet toch niet teveel moeite zijn. Het viel hem ook op, dat het heus niet alleen maar oudjes zijn die cruisen, maar sommige rederijen juist op het wat jongere publiek inspelen.
Zo zal mijn kokkie, waar dan ook in een hotel in Spanje of in Turkije, nooit en te nimmer in korte broek gaan dineren. Mijn mening is ook, als je in een hotel gaat avondeten/dineren mag je er best wat werk van maken om er netjes uit te zien. Misschien geldt dat niet zo voor een 1 of 2* hotel of hotel zo langs de weg, maar wij doen het altijd wel.
Ach ja, zo doet een ieder het op zijn/haar manier. Is maar goed ook!
@ cruisen, ja, en daarom zeg ik al: ieder zn ding. we hadden t op t werk over een tocht naar antartica en dat je voor dat geld (5000-6000 euro) toch andere dingen hoger op mn lijstje heb staan
(kreeg trouwens promt een kaart uit antartica!!)
ik zou anders wel heel erg graag de hutigriten een keer helemaal willen doen. das van de kust van bergen totaan rusland en weer terug met een post/vrachtboot achtige cruise. ook duur, maar lijkt me super.
Hans: geen idee hoe ze dat doen… Het was gewoon een plak watermeloen (pitloos) die wat aangegrild was… Niet zwart o.i.d. en dan nog met een Limoen/frambozen dressing er over heen… Ik zal snel even een foto plaatsen Hebben foto’s gemaakt van de maaltijden haha zag er zo mooi uit!
Hihi eten in een lange broek in een hotel…never!!(sorry Roanna!! niets persoonlijks!) maar in 35-40 gr wil toch geen mens een lange broek aan!! Kan ik hubbie niet aan doen!
Wel gekleed, tshirt, nette korte broek, maar geen lange…(niemand loopt er in een lange broek…tenminste niet in de klasse waar wij heen gaan)
Watermeloen gegrild… raar, maar kan errug lekker zijn, zeker met die dressing!!
Wij hebben ook nog zoveel op t verlanglijstje:
Kenya/Tanzania, De ABC-eilanden. rondtrekken in china, Rondreis Laos/Cambodja/Vietnam…en zo kan ik nog wel ffies… Maar nu eerst een weekje naar ‘huis’ en dan 3 wkn Thailand…ach het komt wel goed. Volgend jaar een pup, dus dat wordt dan alleen een weekje naar ‘huis’! En dan voor de pup vrij!
Zo, eten op en ook al getruust en zo dadelijk de buurtjes op bezoek.
@Beps: Dat weet ik toch schat, dat het niet persoonliijk is. :dag: Daarom is dit ook een openbaar forum, waar we allemaal mogen zeggen wat we vinden. Toch? …Nouja bijna ??? :biggrin:
Ik denk dat ik het dan over de hotels in Spanje heb incl. Gran Canaria. In over het algemeen de 3* hotels en echt niet altijd luxe, zijn de mannen echt verplicht in lange broek te komen tijdens het (avond) diner. Mag ook een nette spijkerbroek zijn, maar beslist geen korte of driekwartbroek. Ik heb het echt gezien, dat ze terug gestuurd werden, om andere kledij aan te moeten doen. Trouwens mijn kokkie loopt s,avonds altijd al in een spijkerbroek, al vallen de mussen dood van het dak. :biggrin:
Zal mij benieuwen dan in ADR hoe daar de dresscode is.
ben er weer maar nog helemaal gesloopt, na afgelopen nacht niet geslapen te hebben maar rondhangen op schiphol en nacht er voor maar 3 uurtjes ong geslapen te hebben kon echt de slaap niet vatten
Welkom thuis Linda, volgende keer toch mss maar een taxi, of parkeren op smartparking!
Wij hebben dat ook ooit 1 keer gedaan… Maar sinds dien zorgen we voor vervoer…je bent KAPOT!!!