@ roanna, opluchting, ga de koffer maar vast pakken!! trouwens, helemaal vergeten te vertellen, maar ik moest die donderdag dat kokkie onder het mes ging een kaartje sturen naar iemand in china, had dus 1 van jouw a’doorn kaartjes gestuurd en de hoop erop geschreven dat tegen de tijd dat zij hem zou krijgen, jouw kokkie weer thuis was!! en guess what: hij is onlangs geregistreerd en toen was kokkie alweer thuis en ze wenste hem het allerbeste!! dus… de groeten uit chinaaaaa
Roanna: ja vond het heel leuk! Maar goed cruisen is vrij duur, en als wij het doen willen we een hut met balkon en in de Caribbean… En dat is niet te betalen!! :biggrin:
dat denk ik wel! de meeste cruises kosten tussen de 2500 en 3500 voor een normale hut, en dan moet je nog je ticket naar de vertrekplek boeken!! tel er maar 1000 bovenop…
weet niet de exacte bedragen, maar tis mega duur!!
Roanna: Ja de prijzen zijn wel hoger dan voor Thailand… De cruise is namelijk exclusief vlucht. Wellicht ooit een agentenaanbieding, zou ook wel graag een keer naar Scandinavie en St. Petersburg willen!
Bloem: 2500-3000 is wel veel hoor! Ga je een cruise van 90 dagen maken
@Toos: Ja, best leuk he? Ik ben ook heel happy ermee. Je had het dus goed gevoelt aan je water. Hi, hi. :lol:
@Raak: Druk? Maar gelukkig hebben ze de boel laten staan, want ik neem aan dat je op je kantoor zit nu. Werkse.
Maar soms zit de vliegreis er toch ook al bij in bij die cruises? Nou, zal zelf ook eens op de site gaan kijken. Heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept.
Hier is tie dan nog een keer voor diegenen die het nog niet weten. :dag:
**Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:
**Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
Van cruises geen verstand…wel van water en artsen. Ik moet zo naar t ziekenhuis om een buikecho te laten maken. Daarvoor heb ik net EEN LITER water moeten opdrinken in 5 min tijd…(pff werden er 10 hoor, kreeg t niet voor elkaar) zodat ik bij de echo een volle blaas heb…
Nou ik meld me…
@Beps: Oh, Beps toch. Nou heel veel sterkte ermee zo. :kus:
Nou, heb net ff daar gekeken, maar vind het inderdaad nogal prijzig als je ziet wat er allemaal nog bij komt. Maar wel heel mooi en sommige ook heel exclusief. Misschien een keer wat voor mij en kokkie, als we 50 jaar getrouwd zijn ofzo. :lol:
Roanna : ja ben op mijn werk en idd hebben ze nog steeds alles laten staan, gelukkig wel he
Beps : nu maar hopen dat je het droog houdt he tot in het ziekenhuis:slywink:
sterkte maar weer hoor
Kaylo : nu aan het slapen tijdens vergadering
Cyn : aan het zoeken voor een cruise, ben ook geweest is cool hoor
Barbados, St. Thomas, Aruba, Curacao
Zou Viva al in 't zonnetje liggen, met een coctailtje ???Offe over 2 uurtjes pas, is nog een eindje he naar Alanya. Ik kreeg net sms uit Antalya, is weer errug heet, zielig he?? hihi
nou ja, zo;n cruise… je moet ook een gala-jurk kopen enzo, en de meeste caribbean cruises enzo of die alaska cruises… die zijn duur hoor…
lijkt me nix, die cruises, volgens mij vervloek je je eigen leven als je weer eenmaal terug bent als je merkt dat het voorbij is met de varende luxe… nee hoor, doe mij maar met t zweet op de rug met een rugtas op lekker rondtrekken!! kom ik een heel end voor die 3000 euries
Bloem : ik snap jou ook best hoor, mijn kinderen denken er ook zo over;maar wij zijn alweer een paar jaartjes ouder he en een captain’s dinner vind je dan ook best wel een soort van gezellig, met galajurk:p