TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

mogguh :wink:

@Linda
Welkom thuis!!!

Tja … heb verder ook niets te vertellen op het moment.

Môge… niet wakker te krijgen
Nu een capputje en rustig aan wat gaan doen
De :was: draait…bijna het het ook ‘was’… en dan komt er al weer snel is bij hoor haha

Op naar de verhalen van Linda!

Ik denk dat Linda eerst wel ff gaat slapen, net als op de heenreis heeft ze ook nu weer een nacht overgeslagen. Ik vrees dat we nog even moeten wachten op de verhalen.

Ik zit weer op kantoor. Gisteravond nog wel naar de kroeg geweest maar konden het niet echt vinden. Om half 12 waren we weer thuis. Nu een paar uurtjes werken en dan weer naar huis. En dan maar hopen dat het weer nog een beetje opklaart. We willen natuurlijk nog wel de kermis op met de kinderen.
Gisteren in de zweef geweest en nog in een ding dat keihard ronddraait. M. is groot en wil de grote attracties. Niks touwtje trekken en eendjes vissen… En natuurlijk samen met G. in de draaimolen. Hij vond het geweldig, een stralend snoetje, hij kon net met zijn voetjes bij de grond, handjes aan het stuur en een smile van oor tot oor… en dan smelt je als ouders.

goeiemorgen !

Zeker WEER te laat ?

VIVA : denk dat je al weg bent, maar alsnog een fijne vakantie gewenst meid ! Geniet ervan !!!

Nu even bijlezen

@MK: Zalig he die koppies… En M die ‘te groot’ is haha, jouw kleine meisje en die is ‘te groot’… hihi zalig de beelden die dit bij mij oproepen, zelfs ik een smile van oor tot oor…

@Kaylo: rustig aan…het is net maandag…zo ben je alweer moe (hihi)

hey meisjes en jongetje,
Viva weg…lekker hoor! Voor haar dan bedoel ik, we zullen haar gezellige gebabbel even moeten missen.
Beps in de startblokken voor je nieuwe baan! Spannend.
Eh, voor de rest iedereen weer aan de nieuwe week begonnen, hoe dan ook.
Ikzelf zit nu tegen een woonkamer aan te hikken die een grote beurt krijgt. Vitrage eraf gehaald, die zit in de wasmachine. Dus nu aan mij de taak om ramen en alles wat eromheenzit weer toonbaar te krijgen haha. En dan de vitrage weer ophangen. Ach ja, een klusje wat af en toe toch weer terugkomt. Maar komt wel goed. Ik zet wel een meezing cdtje op, dus hoop dat de buren er niet zijn hihi!
Fijne dag allemaal.

@crazy
Succes met soppen.

@beps
En dan M. een armpje om G. heen, zo lief om te zien. Ze past echt goed op hem.

Net nog op de site van Schiphol gekeken. Linda was 12 eerder geland en Viva is 39 minuten later vertrokken.

Mooi voor Linda, jammer voor Viva!!! Hopelijk zal het goed gaan met die taxi!!

Pfff ben niet vooruit te branden!!!
Echt te moe!!!

Ziezo, bijgelezen ! Wat een kletstuiten hier ! Hihi !

Sorry hoor, maar er is mij niet veel bijgebleven :tear:

Kom ik na 2 weken terug op kantoor en ligt NIKS !!!
zit dus lekker met de vingers te draaien en wat te internetten :biggrin:

Zoo lekker Kaylo… heerlijk rustig beginnen.
Beter dan dat er stapels liggen toch!

Goedemorgen.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif

Yesssssssssssssss… net een telefoontje gehad van BE* dat alles akkoord is. Staat geboekt. :vak01:

:belgium:Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:

Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_offline.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif

@Linda: Welkom thuis.

Goedemorgen meisjes.

Zit zoals gewoonlijk weer/nog in de doll en ga nu even badderen. Heb per slot van rekening nog vakantie he! :wereld:

Tot laters. :dag:

@ roanna :thumbsup: alles komt goed uiteindelijk!! super hoor, lekker op vakantie!! nog 6 weken en 1 dagje!!

ZIE!!! het heeft geholpen!!!
saampjes met Toos, vliegen jullie ook heen en terug saampjes??

Goeiemorgen!!!

Ik weer aan het werk… Beetje slaperig nog… maar goed…

Roanna: zie je :wink: Ik zei het toch :wink: Lekkerrr!!! En R. deed het volgens mij wel leuk gister, hij had een hele grote groep!! Aan het einde tijdens de lunch mocht nog een klein woordje doen namens de rederij… :thumbsup: Topper! Zoals ik al had gesmst… heb hem niet gesproken, alleen “Hey” en “Doei” :wink:

Was gister dus een bezoek aan het brengen in Amsterdam aan een cruise-schip. De Carnival Splendor… Nou meiden dat is zoooooooooooo’n mooi schip! GEWELDIG!!! Ben er helemaal verliefd op :biggrin: Van binnen heel veel roze (i love it) heel veel faciliteiten en het eten was top! Kregen 4 gangen, begonnen met een langoustines-kroket, daarna gegrilde watermeloen met een salade van spinazie en nog wat… Toen het hoofdgerecht kon je kiezen Zalm of Filet Mignon en als toetjes choco-souffle met ijs… HEERLIJK!!!

We waren er zo van onder de indruk dat we gisteravond nog naar Ijmuiden zijn gereden naar de sluizen om ze te zien vertrekken… Waren daar om 19.00 en om 19.30 kwam de eerste langs (MSC Armonia) een stuk kleiner dan de Splendor, maar wel ook mooi… En de splendor kwam om 20.15 ofzo in zicht… En het werdt steeds donkerder en dat schip werd steeds mooier!!! :wub: IK WIL OOK!!!

Zojuist een nieuwe telefoon besteld bij Bol… dus krijg ik morgen als het goed is :biggrin:

Verder weet ik het ff niet!

:kus:

Bedankt all voor de aanmoedigingen. :biggrin:

@Beps: Heenweg niet met Toos. Zij vliegen met Transav** en ik heb het vermoeden dat de heenweg vol zit/zat, dus wij met Pegas*s om 11.20 uur en dan is Toos er al, want zij vliegen s’morgens vroeg al. Teruggaande wel met hetzelfde toestel van Transav** .Terug om 20.40 uur of zoiets.
Kep er zin an hoor! Maarja… eerst jullie nog hoor!

@Cynthia: Oh, wat leuk dan! :lol: Dat wordt dus ook een keer cruisen?:vak01: Ja, deed hij het leuk? Zal hem van de week eens vragen, hoe hij het ervaren heeft die dag.

roanna : wat leuk voor je !

Goeiemiddag,
@Roanna: Dans met je mee, vind het echt leuk
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gifhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gifhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif