kreeg een sms van Linda…die land om 24.00 uur vannacht en neemt dan om 5 uur de trein morgenochtend…
@ viva, wie weet tref je haar nog op skipholly
daarom smste ze mij ook…
VIVA, hele goeie reis en een fantastische vakantie wens ik jullie toe!! Ga er lekker van genieten hé!!
Ok, maak het een toffe tijd Viva
En doe Linda de groeten haha!!!
@Roanna: ik zag je reaktie, leuke foto’s weer he…
En nu ga ik zo maar eens naar bed. Nu begint het door te dringen dat ik dus naar ander werk ga. Anders had ik morgen om 9 uur dus weer op het werk moeten wezen…
@Beps: Jazeker zijn het mooie foto’s. Vooral die knuffelscenes zijn leuk.
Nou dan zeg ik alvast Beps… heel veel succes bij je nieuwe baas morgen en hopenlijk is het dè baan.
Voor zo weltrusten en tot morgen maar weer. :dag:
Hihi, Roanna, ik begin pas dinsdagavond hahahahaah! Zooo relaxt!!!
@Beps: O ja, dat had je dacht ik ook ergens weleens gezegt. Ik ging ervan uit, omdat je zei, ik had anders 9 uur op mijn werk moeten zijn, dat je morgen moest beginnen en dan nog vroeger. Dom, dom, dom van mij. Had het moeten/kunnen weten. :unibrow: DDDD ![]()
Nou, lekker relaxt nog dan ja. ![]()
Hahaha, is voor mij ook wennen hoor.
Ik werk alleen eventueel in het weekend nog overdag, verder vooral de avonden, en pas in mn vaste rooster de nachtidiensten. Dus ik mag rustig aan wennen. Nu dus de opleidingen, en ook die in de avonduren. Dinsdag en donderdag een avond van 4 uur, woensdag en vrijdag van 3 uur(btje rustig aan beginnen haha)
@Beps: Oke, ben nu weer helemaal op de hoogte. :lol:
Kunnen we nu rustig gaan slapen.
Iedereen… weltrusten en Viva mocht je nog komen… :vak01:
Trusteeeeeeeee… :slapen:
:dag:
Kom nog even aanwaaien, was gezellig bij dochter vandaag. Heb me netjes gedragen, maar 2 samos op
@Marion: Gister leuke dag gehad, vandaag een beetje brak. Toch niet te diep in het glaasje gekeken he. Zware dag voor N. morgen, wens haar sterkte en jij ook.
@Beps: Morgen nog vrij, lekker relaxt beginnen. Leuke foto’s op je log
@Hans: Ook nog even langs geweest, autorace was leuk vandaag. Nou hopen op droog weer. Ach het zal zeker overwaaien over de crocks. Mocht trouwens mobiel aan op IC toen mn vader daar lag en ze liepen allemaal op crocks, snap jij het nog, ik niet
@Roanna:Visite gehad vandaag. Morgen zal vast de bevestiging komen, voel het aan mn water
@Viva: Nog een paar uurtjes, je ligt vast op een oor. Geniet van je welverdiende rust:vak01::vak01:
Nee meiden lig niet op een oor hoor, ga niet naar bed, hubs ook niet…slaap of dommel wel wat in het vliegtuig…vanmiddag ff een uurtje plat gegaan…
Kom net onder de douche vandaan, dus fris en fruitig…aangekleed en smikje op…haartjes netjes…de koffers staan in de hal…nu froger kijken op de dvd…en wachten tot het tijd is om te gaan…
Damber ligt al in bed, die is net binnen een weekendje weggeweest naar haar vriendin…dus die hebben we al gedag gezegd.
Meisjes ik ga hier afsluiten…tot over 13 dagen ofzo…ik ga genieten…ga echt 1000x anders weg dan vorige keer…heb nu dat jubel gevoel van heerlijk vakantie…spreek jullie nog.
Nogmaals bedankt voor alle lieve wensen…doei doei…
Veel plezier FIEFFFFFFFF En huspuppy!!!
Heel veel plezier!!!
:zon02::vak01::kus:
en voor jullie allemaal :slapen:
Ik ga naar mn mandje, dus:dag::vak01:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/weltrustenmuis.gif
En ook ikke ga. Ben op gebleven om een btje in t ritme te komen!
Nu op naar mn bedje…
Voor de laatste keer Viev: haha…nee niet nog een keertje, je geniet toch wel haha
Nog even …
@Roanna
Nee, heb vandaag niet achter gewerkt. Lucky me vandaag. Morgen trouwens ook niet.
@Hans
Jazeker wel telefoontaferelen, die dingen blijven rinkelen. Waren er verschillende bij met een eigen bedrijf en die moeten toch bereikbaar zijn.
Jou vakantie ook begonnen en meteen een leuke dag gehad bij de races. Gezellig trouwens dat je weer af en toe mee komt babbelen.
En nu geloof ik dat het toch tijd wordt om mijn bed op te zoeken.
@Viva
Nog even meissie en dan ben je op weg. Geniet er van!!!
Ben benieuwd of je Linda nog tegenkomt op Schiphol, zou leuk zijn, afwisseling van de wacht.
@Toos
Leuke dag gehad bij dochter. En nee, ik had niet te diep in het glaasje gekeken, ik was namelijk de BOB. Want we moesten vannacht ook nog terug naar het brabantse he.
Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar