TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Nee hoor Roanna, ben vrij vandaag. Een gezellige middag met je ex collega en aanhang
@Hans: Jij lekker vakantie, niet weg maar vandaag bij de autoraces en verder in het kralingse bos. Hoop maar dat het mooi weer wordt. Tja crocks, ze mogen er in verschillende landen niet meer op werken op een IC of operatiekamer. Bij ons mag het wel hoor, wij hebben niks met magnetische velden. Het enige risco van crocks is dat als iemand k*tst of aan de race is, dat ze vollopen:drugged:. Loop nu trouwens op tena’s, je weet wel, absorberen maar:lol:. Je treft het wel, kom je keer op de thee, hebben ze het over tweelinghangmatjes
@MK: Veel plezier op de kermis vandaag
@Beps::dag:
@Trl::kus:
@Bloem: Naar de maan gekeken gister, was hier ook goed te zien
@Viva: Voor jou alvast, kan ik het niet meer vergeten. Alzheimer light he. Ga lekker genieten en nergens meer aan denken
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/10620vakantie9wl.gif

@Toos: :dag:

Hier een duffe dag. Niets te doen…zo maar eens aan de slag met foto’s!!

@Beps::dag::dag:, vermaak je met de foto’s
Ik ga naar oudste dochter, bakkie koffie drinken en eten en wie weet heeft ze nog een lekker koud samosje staan
Dus voor iedereen een fijne zondag:dag:

En het kan niet vaak genoeg gezegd worden :slight_smile:

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey::wereld::wereld::wereld:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
[SIZE=3]Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz[/SIZE]

@Viva
Het begint al lekker af te tellen he? Geen dagen meer maar uren. En dan met hubs op weg naar de zon.
Lekker bijkomen van alles, nu alleen maar genieten hoop ik, want dat hebben jullie verdiend.

Heel veel plezier in Alanya

http://www.tyno.net/images/Alanya%201961.jpg

geniet er van

@Viva: Ik sluit me bij de vorige foto aan haah!!! Heel veel plezier.
Geniet ervan, neem de rust die jullie zo verdient hebben. Hier loopt het wel zoals het lopen moet, dus TIME VOOR VIVA EN HAAR HUSPUPPY!!!
VEEL PLEZIERRRR

(oh ja en wat de foto’s betreft…ik raad een ieder aan ff mn logje te bekijken… ohhh ze zijn weer leuk geworden de foto’s!!!)

Goede middag meiden.
Ik ben ook wee boven water, zij het behoorlijk gammel.

Gisteren een leuke dag gehad in Valkenswaard. 's Middags eerst een CSI-tocht gehad, we moesten inspecteurtje spelen en een moord oplossen. Hebben een uurtje of 4 op van die maffe fietsen rondgereden, op zoek naar aanwijzingen. Niet bepaald een straf want het weer was super en de omgeving prachtig. De dames tegen de heren natuurlijk, 3 x raden wie de moord opgelost hadden.
Daarna een BBQ en daarna heel even Valkenswaard in gegaan, het was zomerfestival daar dus stampend druk op het plein. Te druk voor een groep van een man of 30 want binnen de kortste keren ben je een paar man kwijt. Feestje maar verder gevierd in het limburgse. Tot in de kleine uurtjes natuurlijk.
Vanmorgen om 9 uur er weer uit want zou met N naar haar vader gaan kijken, de laatste gelegenheid voor haar want morgen wordt hij gecremeerd.

Nou ben weer bij wat mij betreft … nu jullie en wat heb ik onthouden? Tweelingpetjes, autoraces, reisorganisaties, Roanna die nog steeds geen bevestiging heeft, volle maan, verjaardagen, kermissen.

Goedenmiddag.

Zo, bezoek weer weg.

Oh, ben jij het Viva die morgen weggaat? Zie het nu pas aan het mooie plaatje van Marion. :stuck_out_tongue:

Nou meid, voor ik het vergeet, ook namen mij alvast een
Hele fijne vakantie gewenst en ga er maar heerlijk van genieten, samen met je lieve hubs. Zet de zorgen maar even opzij, jullie hebben het zooooo verdiend. :zon02:

http://www.annasanimaties.com/zwemmen1.gif

@Marion: Zo, dat was niet verkeerd dat dagje weg van jullie? Je hebt je in ieder geval zo te lezen, geen moment verveelt. Nu nog een bietje brak, maargoed je hebt nog even om bij te komen neem ik aan. Of zo weer aan de bak? :dag:

Toos;je snapt het niet he waarmee ze bezig zijn…een paar jaar geleden moest je mobiel uit als je een ziekenhuis binnen stapte…nu mag het wel;dus met die crocks zal het ook wel weer overwaaien…de leverancier staat er 100% achter dat het veilig is.

Beps;ga dadelijk kijken…

Viva;geen viva las vegas maar viva turkije…

Marion;spannend dagje,geen ‘‘the phone’’ taferelen?

De city race was toppie hoor,samen met dochter en vriend van een vriendin wezen kijken…had een mooi plekkie halverwege het En*co gebouw met uitzicht op de Willemsbrug(oprit en de brug zelf)en een stukje blaak

Dat geluid en snelheid…is mooi;op tv komt het zoiets minder over

thnx voor alle wensen, hubs leest met me mee …hij bedankt jullie ook… straks badderen, omkleden, en de koffers naar beneden…en vervolgens wachten om te vertrekken…ik kom straks nog even langs om gedag te zeggen.

@ viva veel plezier!!!

Goedenavond.

@Viva: Volgens nos-teletekst ga je nog steeds om 8 uur, dus…inpakken en wegwezen. :vak01:

hihihihi…dank jullie wel meiden…en heer

Hoe laat worden jullie gehaald Viva??
En vliegen jullie nu gewoon om 7 uur???

Nog een keer voor de zekerheid en de DDDDers onder ons. :stuck_out_tongue:

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey::wereld::wereld::wereld:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

we vliegen om 8 uur…worden om 3 uur opgehaald door zoonlief

moeten 3 uur van tevoren aanwezig zijn, staat op de tickets…we gaan altijd extra vroeg…geen zin om zo vreselijk lang in de rij te staan bij de incheckbalie…gaan liever vroeg checken in en gaan dan lekker een bakkie doen…

@Beps: Heb vanmiddag ff op je log gekeken. Mooie foto’s weer hoor. :dag:

Linda komt dacht ik, vandaag ook weer thuis. Best snel gegaan eigenlijk.