TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

@viva
Wel de verkeerde kant van Alanya, maar ik vond het fotootje wel mooi.
Zoon weer thuis, met pa gaat het weer goed. Ik hoop dat jullie genieten van deze vakantie, net wat Cyn zegt, het is jullie gegund!!!

Cyn;altijd informatief hier…goed hoor

Verder vrouwenpraat over bra’s…

Morgen de Bavaria City Race;zoek een mooi plekkie op het witte huis…

hihihi vrouwenpraat over bra’s hihihihi…tja is weer eens wat anders dan over auto’s nietwaar Hans…hihihihih

Mk dank je wel…en idd mooi plaatje

Tja Viv…ben ik weer eens aktief hier,krijg je dat…haha

Hmm…mannen en auto’s…heb er niks mee hoor,alles op de fiets…maar wel weer een happening hier morgen

Ja gaaf hans, jammer dat ik dit weekend moet werken. Want anders was ik van de partij hoor!
Vond het ook al balen dat ik niet mee kon naar de rizzla day op TT assen (motoren)

Nou iedereen een fijne avond!!!

En nogmaals Viva: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

hihihi Hans je had kunnen weten dat hier altijd alles besproken wordt…dus ook bra’s ect…hihhihihi…

Waar zit iedereen???

ik zit er nog…corrigeer ene boxs op vakantievriendjes…

ja die vakantievriendjes die weten wat…de een weet alleen een naam, de ander alles…moeilijk allemaal…

Soms Viva…grrr

Maar hoort erbij als beheerder…

ach je bent even van de straat hihihih letterlijk en figuurlijk Hans

Ik ben er ook nog hoor! :unibrow:

Viv en Roanna;zou jullie graag ontmoeten,maar dat is weer een ander topic…praten we niet over bra’s;al hoewel,zag er wel mooi uit…haha

Ikke ben er ook weer…heerlijke middag gehad, buiten gezeten en zus had een kleine bbq geregeld…heeeeel vervelend(NOT!)

@MK: Gefeliciteerd met de steeds groter wordende M… gaat hard he!!

@Viva: De tweeling heeft weer een mooie hangzak gekregen van hubs… Die van mij hangt in zakken die vaak ook rond die prijs zaten(in guldens dan) al hebben de laatste 3 het in euro’s ook bijna gekost… Past in weinig confectie he…de wereldcup(hihi)
EN bijna op vakantie…morgen de koffers dicht haah!!

@Hans,…t is toch wat al die dames en hun tweelinggesprekken hier haha

En toen…geen idee meer…

:redface:Hans ik beloof je geen praatjes

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_sealed.gif

over bra’s hoe mooi ze ook zijn:p

Nou, we hebben anders vaak genoeg op je gewacht hoor Hans, maar dan was je er om een of andere reden weer niet. Je laat ons nu niet zitten hoor! :lol:

Beps koffers zitten dicht…alles is gepakt…
tja het oog wil ook wat he…2lingpetjes…

Ik koop die van mij altijd in Beverwijk op de ZM voor € 2,50 per stuk oftewel 3 voor € 5. Maarja, heb dan ook niet zo’n wereldcup he! :biggrin:

Zeg dat ik 3 keer per jaar naar de ZM ga en er iedere keer 3 koop, kan ik het hele jaar vooruit en heb altijd een leuke beha aan. :crybaby:

Is een Bra hetzelfde als BH? :redface:

tja Beps…gaan ze het over bra’s hebben maar geeft niet hoor…ben wel wat gewend…maar he harde kern…de 19 oktober is een optie…iedereen terug en hoop op een hele en hele grote opkomst…

Toos;je schoenen waren in negatief nieuws;mogen de operatiekamers niet meer in…

ik zit naar de maan te kijken, of in ieder geval… dat wat er over is… prachtig!!