Hey Bloem :dag:. Nou, heb en rondje om het huis hier moeten maken om de maan te kunnen zien. Door de bomen kan ik het niet vanuit het raam zien en heb even een rondje hier gemaakt en toen zag ik het wel. Zeker heel mooi en indrukwekkend!
ja, bij mij is ie nu bijna weg… ga elke 5 minuten kijken, kan t perfect zien vanuit t keukenraam
zie hier geen maan Bloemmie…gisteren was hij volgens mij vol…
Roanna voor een wereldcup betaal je nu eenmaal goud geld…en ja ook die van de hem. zitten wel aardig maar is niet echt perfect.
Bloem hoe loopt het met je postcrossing…nog nieuwe kaarten uit verweggistan…
@Viva: Inderdaad, gister scheen hij vol. Waren wij net op de terugweg (bus) van de stad. Toen werd ik ook een beetje rebels. :biggrin:
hihihi Roanna gingen er opeens overal haren groeien…en moest je steeds je keel schrapen…
trouwens die jonge meiden zoals Damber en mijn schoondochter, kopen altijd van die setjes bij de hunckem.ller betalen ze ook 45 tot 50 euro voor een bh en string…en ja wat is een string nu helemaal…(sorry Hans, womanstalk)
@Viva: Ja, geloof het wel. Kreeg kriebelhoest.
Hans is maar gauw weggegaan. Die zal wel denken… wat moet ik hier nu weer mee? ![]()
hihihihi…
Roanna nog steeds geen bericht van b.x
dat is knap balen zeg…anders maandag ff bellen…en dan niet inspreken maar gewoon blijven hangen…
Mijn schoondochter ook Viva, maarja die tijd heb ik wel een bietje gehad en mijn dochter heeft hier al helemaal geen geld voor, dus die is blij met een van Zeema*. Ach, als je haar maar goed zit! ![]()
goh nooit geweten trouwens dat een weekend zo lang kan duren…hubs zijn broer en schoonzus zitten als het goed is er al…maar ja die gingen naar een hotel waar wij al zijn geweest, en dat is jaren geleden hoor maar was toen zo vreselijk slecht…dus ik hou mijn hart vast voor hun. Verleden jaar waren er ook mensen die zaten in hetzelfde hotel, die gingen helemaal naar het kleopatrastrand (ook om dat er familie zat) om er te eten…
Ik ben blijven hangen Viva, maar ze doen op een gegeven moment dat bandje op en dan kun je wat inspreken om later terug gebelt te worden. Maar ik zag dat ze zaterdags ook maar tot 14.00 uur open zijn. Maandag maar weer even proberen.
Zo is dat, moet eerlijk zeggen…ik hou wel van mooi ondergoed, maar dat van de zeem.n ziet er ook leuk uit. maar als je een maatje groter hebt zit het voor geen meter, het steunt nergens.
Damber haar vriendin is helemaal in de aap gelogeerd die loopt met een G cup…en dan van die goedkope dingen, nou dan zit die achterband daar waar de haakjes aan zitten in je nek…
Nou lekker dan…anders gewoon oad in holten bellen…is hetzelfde bedrijf…
@ viva je ziet em niet omdat ie nu weg is ![]()
Wij reden over de dijk van Enkhuizen naar L-town…en toen kwam de maan op. Groot, imposant, en VOL helemaal VOL…
Prachtig…en hoe hoger hij komt, hoe kleiner maar feller hij gaat schijnen… We hebben genoten!!
Een maal hier was het zomaar donker en dan was t minder mooi, hoe raar ook. Lekker de hond geleegd, en nu ff rondje wereld en naar bedje…
Pffff wat een dag…
hihihi Bloem maar hij was nog helemaal vol…begrijp ik.
tja het heeft wel wat een volle maan hetzelfde vind ik dat als je aan de ene kant van de hemel de maan nog ziet, en aan de andere kant de zon staat…zo vreemd.
Maar het mooiste vond ik nog de eclips die we hebben gezien in spanje.
Ach Kijk Nou 9000 Posts…