TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

@ Cynthia: Oh, dat is mooi dan. Bedankt dat je gekeken hebt.

Wat ik dan alleen niet zo goed begrijp, ik heb woensdagmiddag geboekt en krijg dan gelijk een bevestiging met de mededeling… op aanvraag. Maar dat het dan zo lang moet duren, vat ik niet helemaal en nu al helemaal niet meer als jij dus kan zien, dat er nog kamers vrij zijn. Als ik b.v. bij Krs alles intoets, kan ik gelijk boeken, want de reis is beschikbaar, maarja die is dan weer wat duurder, plus ik sta nu bij BE in de wacht zeg maar.

Nouja, geduld is een schone zaak. :stuck_out_tongue: :disgust:

@Beps, je bent er even niet, maar stop maar even met dansen hoor. :so: Je hebt zo geen benen meer over! Ha, ha.

Aanvraag duurt meestal 4-5 werkdagen… Zij moeten het zwart-op-wit hebben per mail of fax van de lokaal agent ter plaatse… Daarom duurt het dus zolang… Maar goed moet goedkomen!!

@cyn
Ja ze is vandaag 3 jaar geworden :slight_smile:

Wat leuk!!! Wat gaat dat hard zeg!!!

Mk…natuurlijk gefeliciteerd met de kleine meid…
Beps…hubbie gemaaid
Roanna in de wachtkamer…cynnie stiekum gespiekt…hihihihii

ikke al verjaardagskadootje van hubs gehad…dvd van froger helemaal geweldig, en een nieuwe bra…eentje van marli.s dekkers zo mooi maar zooooooooo duur. zal ff een plaatje zoeken…

gevonden:

is niet goed te zien hoor, zit een sterretje aan de voorkant, en op de achterkant, en allemaal spinneweb bandjes op je rug.

http://www.lingeriemarijke.nl/nieuw/md/fw1/fw1/divinecoolcollection.jpg

@Viva: He ja Viva laat even zien. Van Marlie*? Zooo, toe maar zeg, wat sexy. Zal vast heeeeeel anders zijn dan een BHtje van Zeem*n. :biggrin: :wink:

Mooi hoor Viva. :nod: Mag je wel uit doen met zonnen, anders krijg je allemaal webben op je rug. Nee, echt heel mooi!

hihihihi…vind het niet normaal wat die dingen kosten, maar ze zitten heerlijk, en staan heel mooi, die kan je gerust laten zien hoor, hij is mooier dan welke bikini dan ook…is ook eigenlijk de bedoeling he…een laag truitje aan of een met spagetti bandjes en dan al die bandje ect… gewoon laten zien…

maar ja 99 euro voor een bra…pfffffffffffffff…maar goed ik wist niets te vragen…dan maar iets moois, iets voor mezelf, en iets wat ik zelf niet uit geef daarvoor…

Dat bedoel ik Viva. Gelijk heb je. Maar pffff € 99 voor een BH, nee dat zou ik er ook nooit voor over hebben en aan uitgeven, maarja je krijgt het, dus ben je gek als je het niet aan neemt. Toch? En het oog wil ook weleens wat. :lol: Gaaf hoor!

Wow!! Mooi hoor!!! Vind de bra’s van Sapph ook heel mooi… (maar goed die zullen binnenkort wel de winkel uit moeten… Rechtzaak aangespannen door M.Dekkers…

Zekers allemaal mooi spul hoor!

Maargoed, ik ga ff een endje scooteren. Tis er nu nog weer voor.

Zijn trouwens in de voormiddag weer met z’n beiden schapjes wezen doen bij Di*k op de fiets weer en dat ging weer prima. Hij nu lekker op de bank O.S.voetballen kijken en ik ff weg met de scoot.

Laterssssssss :dag:

scooterse Roanna…

cyn lekker rustig bij jou of druk…

Tussenstand tot nu toe:

Turkijeforum 16
Thailandforum 9
Reiscafé 3
Italië 1
Israël 1

ff. gepikt van het andere topic…voor wie nog niet gestemd heeft
STEMMENNNNNNN ALLENNNNN

Rustig… Hebben geen zin meer :wink:

heb de dvd van froger op staan, die is echt heel goed…(doe maar gewoon in ahoy)

Viva; morgen kom ik niet meer online… dus alvast voor jou:

Heeeeel veel plezier in Alanya… Eindelijk kunnen je dan toch weer naar Turkije!!! Het is jullie gegunt!!! :kus: Geniet ervan!!!

:dope:dank je wel Cynnie…:wacko:

http://www.villaci.com/layout/alanya/alanya.gif

Viva, heel veel plezier in Alanya!