Marion,vind het leuk voor haar,maar ik hoef niet zo nodig met haar over de kwaaltjes te praten hoor,ze houdt er niet over op.En zij vind het prachtig om straks een dikke buik te hebben,terwijl ik hem liever verberg.
@TRL: Maar zij heeft ook een kindje verloren. Terwijl jij gemengde gevoelens hebt(begrijp ik totaal hoor!) Dus zij is gewoon mega blij dat ze weer een kindje mag krijgen. En dat ze het zo vroeg verteld, dat doen de meeste die al een miskraam gehad hebben. Dat hebben ze toen anders moeten verwerken. Nu begrijpen mensen het beter…
En je mag best trots zijn op je buik hoor, er groeit een wonder in!!! :kus:
Beps,ik begrijp haar ook goed en ben natuurlijk ook blij voor haar.De eerste keer vertelde ze het ook al zo vroeg terwijl toen net een andere vriendin een miskraam gehad had,de andere vriendinnen zeiden gister ook al ze heeft over niks anders.Ik ben niet zo en zo is ieder mens verschillend natuurlijk.
@TRL: helemaal mee eens. Ik begrijp je best. Wij hebben geen kinderen gekregen terwijl we ze graag gewild hadden. Stel je dan eens voor dat je in een dip zit omdat je vriendinnen allemaal zwanger zijn…en allemaal vertellen ‘hoe hemels’ alles is, en hoe ‘verschrikkelijk’ alle kwaaltjes zijn… PFFF heb meerdere malen feestjes en samenzijn met hen in tranen verlaten!!!
Ieder mens is idd gelukkig anders… MAAR…alle kleintjes zijn prachtig(hihi bij een ander, zover ben ik wel gelukkig haha)
Het is zoet… maar je kunt het natuurlijk pittig maken met een beetje sambal… (al weet ik niet of dat echt lekker is) Voor jou heb ik dan wel een ander recept, maar dat moet ik een keer opzoeken! Hou je nog tegoed!
Zo meiden, zit nog in mijn nieuwe rode zijde doll :lol:. Heb een :was: draaien, die ik zo even buiten ga ophangen en dan ook even wat schapjes doen. Verder niets spannend hier ook dus.
@Viva: Wachten duurt lang he? :kus:
@Cynthia: Werkse en morgen heel veel plezier op het SCHIP.
Verder iedereen weg zo te zien.
O ja, had net ff naar B*X gebeld, maar waarschijnlijk is het druk daar, dus kon de voicemail inspreken met mijn nr en dan zou ik teruggebeld worden. Nou, ben benieuwd.
@roanna
Dank je wel, ik zal haar het plaatje laten zien.
Vanmorgen al een huis vol gehad, 8 volwassenen en 7 kinderen en dan wij nog met z’n vieren. Net alle speelgoed weer op zijn plaats, een broodje gegeten en de rest is nu ff op tok. Nu wachten totdat de rest komt, iig geen kleintjes meer. M. is al flink verwend!