TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Meiden … ik weet niet of ik het al gezegd heb maar moest jullie van N allemaal bedanken. Jullie condeolances, knuffels en lieve woorden deden haar echt goed.

En hoe dubbel kan het leven zijn. Morgenvroeg moeten we al om 11.00 uur in het limburgse zijn voor het vrijgezellenfeest van broer en schoonzus. De vriendenclub heeft een programma in elkaar gedraaid tot maar liefst middernacht. En daarvoor moeten we naar Valkenswaard, niet bepaald naast de deur. Gaat een lange dag worden. En moet zeggen dat mijn hoofd er nog niet echt naar staat. Maar we gaan ons best doen om het morgen voor broertje en aanstaande schoonzus gezellig te maken.

@Beps
Heerlijk rond gecrossd en uit gegeten. Flink genoten vandaag dus.

@Hans
Echt de laatste loodjes voor jou dus. Nog heel even en dan mag je van je welverdiende rust gaan genieten.

@Kaylo
Merk dat het al wat beter met je gaat, je praat tenminste al over ‘iets knabbelen’ ;). Nee zonder dollen … fijn dat je al een stuk opgeknapt bent.

Marion : wat een ontzettend rotnieuws voor N en natuurlijk ook voor jou.
Breng de condoleance ook van mij over en veel sterkte voor jullie de komende tijd. Hoop dat je toch nog lekker bij de Turk hebt gegeten
Beps : je had mazzel vandaag met het weertje he, dat was nog eens genieten met een hoofdletter en er komt nog een weekend achteraan
Roanna : lekker op de fiets boodschappen wezen doen en voor morgen ook alweer plannen om erop uit te gaan met Kokkie. Echt goed hoor, toppie !!
Trl : lekker maar een half daagje werken en dan van je weekend proberen te genieten hoor !
Cyn : :kus: nooit twijfelen of het aan jou ligt hoor, dat is geen normaal gedrag voor wat voor oma dan ook, ze verdient die naam ook geeneens vind ik persoonlijk
Viva : huisje spic en span, koffer gepakt en nu alleen de zaterdag en zondag nog doorworstelen. Wat zal dit een langgggg weekend worden hihi
Toos : is niet fijn he als je je altijd moe voelt, ben je ook nog veeel te jong voor hoor ! Hoop dat ze iets vinden via je bloedwaarden
MK: heeeel fijne verjaardag morgen en zondag veel plezier op de kermis
Hans : fijne vakantie, hoop dat je beetje redelijk weer hebt
Kaylo : nog steeds alles rustig nu op de zaak,gelukkig maar, jij ook weer werkse maandag he,hoop dat je je snel weer helemaal ok voelt
Jac : werkse 6 daagjes, zien je wel weer op de thee komen
Bloemmie :kus:
Hoop dat ik nix vergeten ben
Ben vandaag met de kleinkids naar de Grebbeberg geweest, heerlijk daagje gehad, stralend weer, niet te druk, dus de batterij weer terug opgeladen
Misschien morgen ff naar Scheveningen, finale vuurwerk
Nu lekker met een borrel bankhangen. Fijne avond allemaal :dag:

Marion : probeer morgen toch een beetje te genieten van de dag, Valkenswaard is een leuk stadje, met leuke tentjes en een mooie omgeving enne een heeeel lekker biertje, fijne dag hoor, ondanks alles

@Raak
Wat een joekel van een update zeg!! Helemaal toppie. Naar de Grebbeberg geweest vandaag, dan was je niet heel erg ver van ons af.
Nu aan de borrel en morgen naar Scheveningen … geniet er van, je hebt het dik en dubbel verdiend.
En morgen gaat het vast goed komen met mij hoor.

Grebbeberg is Utrecht, Jij zit toch meer richting Cuyk-Mook dacht ik altijd

Zo ikke even aan de download voor de vakantie ff een cdtje meenemen…
Raak lekker weggeweest, en een giga update weergegeven…morgen naar scheveningen, als je koffie wil…let me now…
Marion morgen toch een fijne dag…het leven is dubbel…

Viva : cdtje ?? geen MP3 ?? Thanx voor de uitnodiging, maar ga pas tegen de avond met mn zus en zwager, maar een andere keer : graag !!!

Raak,naar de grebbeberg geweest das dicht bij mij.
Marion,morgen een vrijgezelle feest gezellig,maar wel een dubbel gevoel,maar probeer er wel van de genieten.
Viva,is er al klaar voor vertrek.
Beps,lekker getourd.

Ikke vanmiddag ff bij een vriend geweest,kreeg vandaag de sleutel van zijn nieuwe woning,mooi huis,en gezellig met z’n allen vette hap gegeten.Vriendin vertelde dat ze weer zwanger is,heeft vorig jaar een miskraam gehad,is nuu 7 weken zwanger,wel vroeg dan om het te vertellen,maar dat is ieder voor zich,dus kan mijn spullen straks weer doorgeven.

ja cdtje neem ik mee naar het hotel.

Goedenavond ladies en gentelmen.

Ik ben d’r weer. Nou, het was weer ff gezellig in de stad hoor. Wilden we huiswaarts nog effe een bakkie doen bij de Mac in de stad, was die om 21.00 uur al gesloten. Een Mac midden in het centrum van A’doorn die om negen uur dicht gaat. Typisch zoooo durps he!!! :thumbsdown: Nou dan maar koffie gedronken bij de Israelier/Turk. Moesten toch op de bus wachten.

@Raak: Mega update van je. :thumbsup: Grebbeberg? Ligt toch bij Rhenen en ja richting Ede dus? Zo te lezen, alles rustig gebleven bij je. Gelukkig!

@Beps: Ook een heerlijke dag gehad. Nou, wat wil een mens nog meer he!

@Viva: Jeetje, wat zal jou weekend lang duren. Kan je de koffer niet nog een keer uitpakken en weer inpakken? Hi, hi. Krijg je weer het ultieme gevoel van bijna weggaan. :o

@TKL: Wat een zwangeren in jou omgeving he? Het is toch niet besmettelijk he? Leuk voor jullie allen hoor! :slight_smile:

@Marion: Ook weer een leuke dag in het vooruitzicht, ondanks alles. Tja, het leven gaat bij anderen gewoon door en dat is maar goed ook. Maar kan me wel een beetje voorstellen, dat je hoofd er niet helemaal naar zal staan.

@Bloem: :dag::kus:

@Hans: Ook namens mij, een hele fijne vakantie hoor en als je niks te doen hebt of je verveelt je, pak de trein en kom eens naar de Veluwe. Je zult je in het buitenland wanen. :vak02:

@Kaylo: Ook nog even langs geweest en zo te lezen, weer aardig opgeknapt. Jaloers? Nou, ga je toch ook mee. :nod: Hi, hi.

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Moest vanavond rondcrocken, was maar tot 8 uur, dus wel vol te houden.
@Raak: Wow wat een update, je hoeft niet in de DDDDclub hoor. Wat een geheugen
@Roanna: Ook een mooie up date, hoef er niks meer aan toe te voegen. Kokkie alweer op de fiets, ik vind het knap hoor. In ieder geval een leuke dag gehad.
@Viva: Gewoon even afwachten tot zondag of je tijd veranderd is. Wij hebben nog nooit gehad dat de vluchttijden kort voor vertrek veranderd werden. Nou ja, arkevlaai uitgezonderd dan

@Toos: Hey Toos. Nou, kep nog steeds niks vernomen over het hoe of wat van BE*. Maar ik heb zo’n voorgevoel, dat het wel goed zit en anders… ja toch op zoek naar wat anders.

Ik denk dat het ook wel goed zit hoor, heb er wel vertrouwen in. Ze sturen een fax naar ADR, soms duurt het even voor er antwoord komt

@Toos: Oh dan. Nou, ze zullen vast nog wel een plekkie hebben in de bezemkast. :confused:

Maargoed, ik ga er weer van tussen, want ben best wel moe nu en klein beetje hoofdpijn…

Hopenlijk vinden ze bij jou ook een oorzaak Toos, want dit is ook weer zo onzeker. Misschien nodig aan vakantie toe? :lol:

Weltrusten voor iedereen en voor allen die eventueel nog na mij hier komen. Tot morgen weer.

:dag: Truste :dag:

nou van mijn kant ook welterusten…

Ook van mij Slaap lekker:kus::dag::dag:

goedemorgen nou ik vandaag eens het eerste hierzo…
gewoon weekend…zit al buiten in de tuin…achter de flaptap…

voor iedereen een fijne dag…ik geen plannen, tijd volzitten zeg maar tot ik vertrek hihihihihi

Goede morgen …

@Raak
Je hebt helemaal gelijk, zit er gewoon helemaal naast met de Grebbeberg, dacht dat het in Groesbeek was. En nu denk ik, gekkie hoe kom je er bij, zelfs daar is de Grebbeberg niet. DDD begint meer toe te slaan bij mij denk ik.

@TRL
Vriendin ook zwanger, straks samen beppen over de kwaaltjes. En fijn want de kids hebben wat aan elkaar als ze wat groter zijn.

@Roanna
In de bezemkast? Nee hoor, zal toch niet nodig zijn. Toos heeft connecties daar die belt wel ff die kant op.

@Toos
Of niet?

En nu … de douche in. Moeten wel op tijd aankomen voor het feest he.

Goedenmorgen allen

Ikke heerlijk geslapen. Om 22 uur gister ging het licht uit! Ben in mn bedje gaan liggen en gewoon geslapen tot 8.30!!
De :was: draait alweer, alles in de kast, want ja over 4 weken gaan we, dus ik wil geen achterstand haha!!!

Roanna: daarin zit ook het verschil in wachttijd. De ene belt, de andere faxt! Bij bellen weten ze het meteen! Ohhh ik zou heel voorzichtig gaan stuiteren hoor…maaar ja ik ben ook een ongeduldig mens hihi!!!

Vandaag viert zwager zn verjaardag, hij was gister jarig, maar de laatste vrije dag van de kids, zus ook vrij dus ze gingen leuke dingen doen!

Hubbie aan de slag in huis(hihi ikke heb ook zo een lieve hubbie) en ikke de schapjes zo doen…
tot straks

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey::wereld::wereld::wereld:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo