TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

laat kokkie maar rustig aan doen, en niet overhaasten…

Ja 8 uur is niks mis mee hoor, maar lastig dat het op het laatste moment altijd veranderd…

Ach je moet maar ff zo denken: beter nu dan dat je op schiphol staat toch :wink:

@Viva:IK WENS ALVAST EEN FIJNE VAKANTIE!!! GENIET ERVAN!!!

Ik wens verder iedereen een fijn weekend.
Moet vanaf morgen 6 dagen werken dus ik kom zo af en toe weer langs.

Groetjes en een fijne dag verder!!!

Jac thnx…zal wel lukken hoor

@Jac: Werkse meid. :dag:

Zo ladies en een heer, als die aanwezig is, ik ga even wat anders doen. Kokkie ff een uurtje op de bank en dan straks weer ff naar de stad hier, want daar is kompulan. Dat is Maleis voor gezellig samenzijn. Overal hier in de stad treden dan Indorockbandjes en dansgroepen op en natuurlijk hier en daar lekkere (vr)eettentjes. Gaan we ff met de hele familie van genieten straks.

Tot laters en alvast een heel fijn weekend voor iedereen. :dag:

Roanna geniet er van meis…

Roanna: veel plezier!

Viva:late reactie op je bericht…steenkolen-duits…maar neem aan dat goed geregeld is…wens je een prettige vakantie

Cyn:maissoep?nog nooit van gehoord…recept?

Ikzelf nog 1 dag en dan 2 weken vakantie;blijf lekker thuis en als het mooi weer is een bankje pakken in het kralingse bos met een goed boek.

Zijn we weer even …
Was vanmiddag even met N naar de winkel geweest, ze wilde graag iets nieuws voor de crematie maandag. Het is maar afwachten wat voor weer het wordt he, en ze had voor dit weer niet echt iets wat ze geschikt vond.
Beetje te laat thuis dus maar een telefoontje naar mijn favo restaurant, ga lekker turks eten zo meteen, dat heb ik wel verdiend vind ik.

Heb bijgelezen maar of er iets is blijven hangen … kweetnie.

@Viva
De tijden al weer veranderd, net een knipperlicht soms he! Wel vervelend als je een taxi hebt die op je wacht.

@Roanna
Een heel stuk gefietst met kokkie. Hij gaat echt goed die kanjer van je, mag je ook trots op zijn.

@Hans
Bijna vakantie, niet naar Turkije maar in het Kralingse bos kan het ook mooi zijn als het weer mee werkt.

@Cyn
Het weekend weer op pad, bootje kijken dit keer, o pardon SCHIP :wink:
Wat zal jij lekker gemaakt worden daar, zal me niets verbazen als je ook nog een keer gaat cruisen.

Meiden ik ben ook weer thuis…
Heerlijk getoert!!! Mooi weer, nog wel een buitje gehad, maar dat duurde geen 5 min!
MK, niet getoeterd, we zijn over Hoorn gereden!

@Cyn: Laat haar maar, niets mis met jou, alles met haar… en OMA…nee die benaming verdient ze niet!! Sterkte met de klap die het toch geeft!
Maissoep!!! Hebbie recept???

@Hans: Geniet van de vrije tijd. Maak er een lekkere tijd van!

@Viva: GRRRR je zou ze met dat gewissel… Sterkte met de keuzes voor taxi ed

En toen…
KWIJT!!!
Teveel wind in mn haren gehad denk!

Onderweg een happie gegeten, nu dus lekker nietsen, en straks een toastje bij de tv…

WEEKEND!!!

Doe ik ook bebs;lichamelijk is het haast op…hoop wijken overgenomen van vakantievierende tnt’s…armen en benen raken overbelast…mijn 1e vakantie(rustperiode)vanaf februarie

Rustig aan hoor Hans, dat is waar ik ook tegenaan liep bij de vorige werkgever. Je werkt en werkt en werkt maar…maar je komt niet aan jezelf toe
Geniet ervan!!

goeieavond iedereen !

sorry dat ik de laatste 2 weken zo weinig van me heb laten horen hoor (behalve wat egootjes …:hihi:) maar daar komt vanaf maandag verandering in hoop ik.

Mag terug gaan werken van de huisarts !!! :thumbsup:

Ga nu even bijlezen (heel wat posts zie ik)

Mooi Kaylo!!!
En voel je je ook beter???

beps : ja hoor, voet voelt iets beter aan. Zit nog in de tape, maar het lukt wel maandag !
Moet ook wel, verveel me rot ! :o

Zit nog maar aan pagina 20 ! Veel gekletst zo te zien !!!

Pagina 24, …pffffffff !! Kletsteuten !!

Wel gezien dat Roanna ook geboekt heeft voor ADR !! Gezellig kletsen met Toos en ventje dan ! Ikke wil ook !!!

En Beps weekje verlof en nieuw rooster valt niet in de smaak

En dan Raak : meiske toch ! Terug ingebroken ! Dat hou je toch niet voor mogelijk zulke dingen ? succes hoor meid !!

Ga nog wat televisie zien en iets “knabbelen”… :dag: en :kus:

@Kaylo: rooster maar voor heeeel tijdelijk. dan ander rooster, maar dat heb ik nog niet gezien!
En ik kan me er iets bij voorstellen hoor…lang thuis zitten is niets leuks aan…(al lijkt het wel zo haah)