Tis een bietje stillekes hier vandaag :biggrin:
@cyn
Nu blijkt maar weer dat je de juiste beslissing hebt genomen v.w.b. je oma.
Dit zegt weer genoeg.
Mk: ik denk het ook ja… Heb er een tijd aan getwijfeld… maar dit is volgens mij echt het beste! :finger: tr*t
heb nog wel een plekkie over hoor voor jullie, moet je je wel heeeeeeel klein maken…![]()
Zo vrijdagrituelen ten einde, nu naar de supermarkt, en nog wat boodschapjes halen…tja Damber blijft thuis dus alles gaat hier gewoon door…
Viva: tsja ik ben nou eenmaal niet zo klein… maar heb wel een eigen koffer ![]()
nou met een beetje duwen en persen past alles hoor Cyn…en wat niet rekt, dat scheurt en wat scheurt kun je naaien …hihihihihi
zo ik ben weg…
Viva: das waar ![]()
Doeg :dag:
Goedenmiddag luitjes.
@Cynthia: Lekker laten gaan met die banaan. Zij is dan jou blik ook niet waard. Miss komt ze er ooit nog weleens achter. :mad:
Enneh… zondag nog naar die boot… ahum… ik bedoel natuurlijk naar dat SCHIP? Dat wordt ook weer genieten zeg!
Verder iedereen weg? :dag:
Roanna: ja zondag naar dat sloepje kijken ja
Ben benieuwd!
O ja, ik dus nu ook klaar met mijn rituelen en zijn zelfs met z’n beiden al een heel stuk wezen fietsen. Ja, op verzoek van mien manneke hoor!! Hebben gelijk even de boodschappen bij de Lid*l gedaan en dat is best een endje hier vandaan. Maar het ging ook nu weer… heel goed. Ben daar zo blij mee en zo trots op he!!! ![]()
Nou, dan zul je R. nog wel tegen komen denk ik. :unibrow:
Echt geweldig Roanna zoals kokkie het doet…pffff 2 weken geleden was het net allemaal gebeurd, en nu al op visite, wandelen…fietsen toe maar…fijn voor jullie hoor.
Ikke de boodschapjes ook weer binnen…bllehhhhh ik heb daar zo’n vreselijke hekel aan boodschappen doen…kost veel tijd en geld…en het is zo allemaal weer weg, op leeg ect…
Roanna: klinkt goed!!!
Ik vandaag koken… heb maissoep gemaakt ( hebben we in Maleisie gegeten, en volgens mij lijkt hij er enorm op) Lekkel lekkel!!! ![]()
net op de site bij corendon gekeken…vluchttijden weer veranderd nu op 8.00 uur de lucht in…:delete::finger:
Jeetje wat een gedoe!
tja het is schiphol he die de tijden steeds veranderd…mag ik weer een mailtje versturen naar de taxi…nou ik wacht wel tot zondagavond als hij op de tekst staat van de teletekst…ik blijf aan de gang zo.
Jep… Is heel irritant!
grrrrrr…heb ik nou altijd, echt van alle keren dat ik ben gegaan, ben ik echt nog nooit op tijd vertrokken …
@Viva: Ja, ik sta er zelf ook steeds versteld van. En hij wil het ook allemaal zef hoor. Moest daarstraks wel ff lachen. Bij het afstappen van de fiets, ging hij wel een bietje door de knieen. Maarja, hij moet toch ook wel weer ff wennen en hij zal toch nog wel wat slappies op de benen staan. :lol: Maar dat komt ook weer goed zei hij.
Jeetje, dat is dan ook wat met die tijden he? Maarja, 8 uur s’morgens neem ik aan, is toch ook nog een mooie tijd. Alleen zit je inderdaad met het doorgeven van die taxi daar. Maarja, die zullen wel wat gewent zijn, denk ik.