TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Goedemorgen ladies.

@Marion: Oh, wat verschrikkelijk nieuws dan weer. Nou, wens N. ook namens mij ook sterkte en gecondoleerd en natuurlijk jij ook ook sterkte met het ondersteunen van je vriendinneke.

@Beps: Heel veel plezier op de motor en gooi je haar maar weer een los. Oh nee, dat kan niet he? Gij moet een helm op! Nou, hou dan je hubs maar lekker om zijn middel(tje) vast. Ook nie? Ieder op zijn/haar eigen motor? Weet het even niet meer. (DDD) :paranoid: Hadden jullie nou elk een motor, of toch saampies erop? Nouja, whatever… geniet ervan.

@Viva: Jij ook al aan de vrijdagrituelen? Ik ook zo en nu even niet met de franse slag, maar even secuur. :smiley: Zit nu eerst nog even aan mijn 1e bakkie in de … ja, ja… doll. :stuck_out_tongue:

Had ik wel een mail van Bex, maar was reklame voor de wintervakantie’s . Moet je toch nu nog niet aandenken? :finger: Ik denk, als ik vandaag nog niets hoor van ze , ik maar eens even zelf bel of mail, want wil nu eindelijk wel eens in het lijstje hoor! :thumbsup: LB

@beps
Veel plezier op de motor, toeter je ff als je langsrijdt :smiley:

@marion
Wat een vreselijk nieuws, ging het al erg slecht of is het toch onverwacht? In ieder geval heel veel sterkte en een knuffel voor N.

@roanna,
Wachten duurt lang, ik hoop dat je vandaag je goedkeuring krijgt.
Een ander coupe, leuk zo’n leerling. Valt het mee of kun je niet wachten totdat je je eigen kleur weer hebt?

@cyn
Mooi weer voor de scooter of ben je nog niet voldoende hersteld van de val?
Druk op het werk, wat willen de klanten, winterzon of wintersport?

@raak
De boel weer netjes en op orde, ik hoop dat ze je nu met rust laten.

@Roanna: we hebben elk een motor!!! Heerlijk toeren, uurtje ruim, lekker bakkie doen bij de ouders(mss nog ff plonsen in hun zwembad haha) en dan relaxed terug!!

Ik zou ook mailen of bellen, moet nl best snel geregeld kunnen worden. Vaak binnen 12-24 uur…

Ik M. vanmorgen afgezet met een mand vol tractaties. Ze was zo blij, dat maakt weer een heleboel goed. Knutselen vind ik vreselijk, maar als je dan dat blije snoetje ziet…
Ze zijn bij ons de kermis aan het opbouwen, M. staat steeds voor het raam te kijken, zal nog wat worden als hij zondag draait. Maar eerst nog haar verjaardag vieren morgen.

Goedemorgen ook heer Hans.

@MK: Oh, dus toch nog werk van gemaakt? Ach welja, een kinderhand is gauw gevuld toch en M. en de kindjes ook weer blij.

En over mijn haren… nou, zo erg is het nu ook weer niet , maar dit was gewoon nooit de bedoeling. Ik heb in het verleden ook weleens donkerder haar gehad, maar ze vinden het me te streng staan en ben toen overgegaan op lichtere kleuren en dan beviel me eigenlijk het best. (Zie je de grijze haartjes niet zo snel) :lol:

Nou meisjes, ik ga ff wat doen hier thuis. Meld me vast nog wel weer een keer vandaag ergens.

:kus:

En daar ben ik weer …
Ga al jullie condeolances en knuffels aan N overbrengen. Dat zal haar vast goed doen.

@Viva
Nog een dagje aan de slag in de toko en dan op vakantie. Lekker gevoel he?

@Beps
Een dikke rij wachtenden vanmorgen, maar gelukkig toch nog snel aan de beurt. En dan op weg naar paps en mams voor een bakkie. Veel plezier op de motor.

@Roanna
Zou ook gaan bellen als ik jou was, voordat er zo meteen iets verkeerd gaat. Kan maar vast staan he? Je hebt we zo lang op moeten wachten.

@MK
Het ging al langer slecht met de vader van N, hij had alvleesklierkanker.
Gaat echt een feestweekend worden bij jullie. Eerst de verjaardag van M en dan de kermis er achteraan. Het knutselen zit er in ieder geval weer op voor jou, en er is geen mooiere beloning dan een stralende snoet toch?

Roanna, ach wat donkerder met lichte plukjes staat voor de verandering ook wel eens leuk nietwaar, beter dan dat ze je haar helemaal verknippen, dat heb ik namelijk al 3x gehad, en daar doet een ander kleurtje ook niets mee…gewoon een rattenkop, kon er niets mee beginnen, of eindelijk wat langer (duurt altijd een eeuwigheid) en dan het mes erin, nou een stuk afgekloven touw was er mooi bij…pffffffffff
Ik baal eigenlijk dat ik niet geboekt heb om op zaterdag te vertrekken, maar ja niets aan te doen, en anders had ik woensdag al gezeten, ik wou dat het zaterdag was, het is lood om oud ijzer…moet gewoon tot maandag wachten. Hubs is zijn laatste dagje aan het werk, dus het weekend hebben we eigenlijk al vakantie…heerlijk…nu alleen nog makeup in de koffer en hij kan gesloten worden…
Maar nu eerst nog aan de poets en aan de was (dat verlies ik toch altijd) zo is de mand leeg en zo ligt hij weer bomvol…en jawel hoor hier komt de regen weer met bakken uit de hemel, daar wordt je toch echt niet vrolijk van…

Mk: ik ben lekker vrij vandaag… maar het is inderdaad megadruk, en de klanten willen van alles… Winter/zon/ver/hotel in Belgie… Van alles!!! :slight_smile:

Marion: jeetje wat erg!! Geef N van mij ook een dikke :kus:

Roanna: je reis staat op aanvraag toch? Dan kan het 4-5 werkdagen duren… Meestal is het wel sneller, maar wij hebben ook weleens gehad dat het 2 weken duurt… Maar even bellen kan nooit kwaad!!! :wink:

Goeiemorgen,
Hier schijnt de :zon02: vandaag. Moest vanmorgen terug naar de HA om de waarden van het bloedprikken te bespreken. Hij vindt het nog niet nodig om actie te ondernemen. Over 3 maanden weer bloedprikken. Voel me verder niet ziek, maar betekent dus nog 3 maanden bekaf zijn

@Marion: Wens N sterkte en jij natuurlijk ook. Je wilt er toch voor haar zijn.
@Roanna: Nog geen bericht van B*X, zou even bellen. Misschien weten ze al wat
@Beps: Via sluipwegen naar de prikpost en lekker weg op de motor
@Viva: Aan de poets en koffers gepakt. Voor je het weet zit je in het vliegtuig
@Cyn: Vrije dag vandaag, geniet ervan
@MK: M. bijna jarig en daarna naar de kermis. Drukke dagen voor jou
@Raak: Alles weer in de staat gebracht waarin het was. Hoop toch dat ze niet weer langs komen, je hebt er een berg ellende van

Pfff meiden ik moet ff wat kwijt hoor… Mijn bloed kookt en de tranen komen op…

Was zojuist naar het winkelcentrum even boodschappen doen… en wie kom ik tegen!!! Juist mijn oma… Of nou ja de vrouw die mijn oma hoort te zijn… Ze kijkt me aan (ze heeft me absoluut gezien) Ze kijkt vuil en draait zo haar hoofd om… en dat moment deed zo’n pijn!!! Echt kan het niet omschrijven…

Sorry maar moet het gewoon kwijt… Het zit me hoog!!

Toos: Kunnen ze geen vitaminen ofzo voorschrijven?! Want 3 maanden bekaf zijn is ook niet lekker…

@Cyn
Och meissie toch :kus:
En dan kunnen wij wel zeggen ’ dat mens is niet wijzer’ , 100% zeker weten dat het pijn doet als ze je gewoon negeert.

Cynnie meisje ze is het niet waard, om je boos of verdrietig te voelen…het zegt meer over haar dan over jou. Dikke kus
Toos, nou aan de supradine dan maar om jezelf een beetje op te krikken, of gewoon de ziektewet in gaan om bij te trekken…

Ik weet absoluut dat ze het niet waard is… maar het doet gewoon pijn… Ze kijkt me aan, op zo’n afkeurende manier… (zoals al vaker naar me heeft gekeken) en ze draait gewoon haar hoofd om, echt het was zo’n klap ik mijn gezicht… Pfff… Weet gewoon niet wat er mis aan mij is dat ze zo kan doen tegen me… :frowning:

Er is niks mis met jou, maar wel met haar…

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey::wereld::wereld::wereld:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Viva: jaaaaaa we weten wel dat je bijna naar Turkije gaat :wink: Heb je nog een gaatje over in je koffer? :wink: Lekker hoor!!!

Of twee gaatjes misschien :wink: ?

Haha ja ga jij ook gewoon mee :slight_smile:

Als dat zou kunnen … GRAAG!!!

Juist :wink: