TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Haha ach ik wil het wel elk jaar doen, als de knip t goed vind haha!!!

Ohhh ik moet gewoon nog 4 weken wachten tot ik weg mag… en dan “maar” 1 week…pffffff
(ben gewoon te verwend!)

Beps : de 19e weer beginnen, dat is toch ook een leuk en beetje spannend vooruitzicht he, alles nieuw en vreemd
25 jaar, dat is idd heel lang.Wij al bijna 39, zijn een uitstervend ras:tongue:
Roanna : donkerbruin?:tssk: Nou ja, foutje, moet kunnen
Ik ben ook vanaaf naar de kapper geweest en ze hebben mijn haar bijna blond en helemaal stijl. Is ook ff wennen, ben normaal donkerbruin met krullend haar:unibrow:

@Raak: Ach ja, je hebt altijd baas boven baas.:unibrow: Wij hebben er in Dec. 42 jaar opzitten. Wat een end al he? :smiley:

Goh, dus we hebben van pruik geruild wat kleur betreft?

En ik heb iets lichter haar, met streepjes(lichte streepjes hoor…niet echt highlights)

Ach ja, ik heb nog een broekkie!! Maar wel een uitstervend ras…zo lang getrouwd, weinig van de meiden waarmee ik toen omging zijn nog bij hun 1ste wettige (v)echtgenoot…

Here the same Beps. Hoorde zelfs dat er al 3 van toen niet eens meer in leven zijn. Pfff… en dan weet je pas, dat je echt oud aan het worden bent, alhoewel die meiden natuurlijk veels te jong overleden zijn. Maargoed, thats life zeggen ze. :tssk:

Ja gewoon van kapsel geruild hihi, ik heb er ook van die streepies door, zo wordt mijn aluminiumfolie ook nog een gebruikt he Dure hobby die grijze haren wegwerken:nod:

Pff Roanna: Heftig!!! Hier ist nog niet zo erg!! Maar maar 1 van de vriendinnengroep heeft nog haar 1ste man!! Ik geloof wel dat alles nog leeft!

pfff het is benauwd. Morgen dus vrij, mss nog ff toeren…ik heb er zo een zin in. Heb het ‘stalen ros’ al 2 mnd niet uit t hok gehad!!

Ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga. Morgen eerst naar het lab voor bloed En dan ontbijt en de motor hoop ik!
:slapen: lekker allen(Roanna pijnloos hoop ik :hihi:)

@Raak: Bij mij deden ze het met zo’n speciale kam met verf en dan onder zo’n speciale warmtelamp. Wat je zegt, het kost een paar duiten die (grijze) haren wegwerken. :lol: Maarja, het oog wil ook wat he? :biggrin:

@Beps: Ik denk dat ik ook morgen die scoot eens onder de kikkers vandaan haal en een eindje ga toeren. Hier ook al een tijdje stilgestaan.

Ik ga nu nog even naar de virtuele bank wat zaakjes regelen en dan ook maar weer eens naar boven ga.

Succes met bloed prikken Beps en Raak ook alvast weltrusten. Ik hoop dat jullie nu ook eindelijk eens een keer, een rustige nachtrust krijgen hoor.

Iedereen alvast :slapen: weltrustenen tot morgen weer. :dag:

Beps : welterusten, ik hoop dat jullie morgen een stukje kunnen gaan toeren. Maar krijgen jullie de drukte niet van Lowlands ?Mijn kids gaan daar naar toe maar verwachten veel files naar Biddinghuizen.Suc6 bij het lab
Roanna we willen toch nog graag bij de jonkies horen he, maar wij weten, zoals Viva al zei, wat Exota is. Ik lustte alleen de witte:unibrow:Yek
Nam die mee naar het zwembad, dat was ons uitje, of het regende of niet

@Raak: Ik juist die rode. En voor de rest wat je zegt… i remember. Wat een tijd! :wink:

Roanna ook welterusten en als ik vannacht telefoon krijg van de politie lezen jullie morgen een moord in de krant:lol:
Ga ook naar boven :slapen:
Tufse allebei :kus:

Wel drukte van lowlands…maar daar heb je dan geen last meer van.
Vanmiddag bij t station…ohhh nu ruiken ze nog fris hahahah!!
Maar zondag ohhhh TE ERG…
In mn spoortijd, heb ik 1 keer lowlands gedraaid FANTASTISCH!!!
Kaartjes verkopen, gasten vertellen dat ze niet meer thuis komen… ach nog een joint en we gaan er gewoon bij liggen op t perron hahahaha!!! FANTASTISCH!!

Maar in de buurt geen last. Gaan gewoon de dijk over naar Enkhuizen, ff daar iets halen(ohhh die koffiemelange was zooo lekker) en dan zien we wel weer!!!
Nou echt
Trusten!!

Goede avond meiden … kom ook nog snel even binnen vallen.

Ben net thuis van N, ik kreeg rond 21.30 uur een telefoontje van haar dat haar vader was overleden. Dus ikke meteen de auto in en naar haar toe, ze krijgt ook veel te veel op haar bordje dat vriendinneke van mij :crybaby:

@Raak
Gelukkig draait alles weer op volle toeren op de zaak. Nu maar hopen dat dat gajes voortaan weg blijft.

@Roanna
Wat zal jij lekker slapen vannacht, kokkie weer naast je. En met je nieuwe donkerbruine lokken met lichte plukken op je nieuwe nekpijnvrije kussen :D. Zonder gein nu, knap balen dat ze de verkeerde kleur in je haar hebben gedaan. Maar het is idd niet anders, ze doen in ieder geval wel hun best om het voor jou zo goed mogelijk op te lossen.

@Beps
Gaat er morgen weer lekker op uit met de motor. “Born to be wild” he, ga aan je denken als ik in de auto stap :tongue:
Ennuh niet vergeten … succes op het lab morgen!!

Een goede morgen, het laatste naar bed en ook weer als 1e vandaag! Dat komt niet veel voor. Mijn bakkie heb ik al gehad, nu aan het werk.

Tot straks!!!

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Marion,gecondoleerd en heel veel sterkte voor N.

Beps,veel plezier op de moter vandaag.

iedereen een prettig weekend.

Morning!

@Marion: Dikke knuf voor N, en wil haar kracht en sterkte wensen voor de komende tijd van mij! En jij ook natuulijk om je vriendinnetje erdoor te helpen

Nu off to the lab
Tot straks!

Goedemorgen meiden…

Marion voor N. en jou heel veel sterkte met dit verlies…
Beps met de vlam in de pijp
Tlr…half dagje voor jou toch!!
Ik weer aan de vrijdag rituelen…hihihihi…laatste keer voor de vakantie…

Ohhh Viva: Gaat nu lekker snel, dan Cyn En Jac, en dan mag ik bovenaan staan…OHHH ZO EEN ZIN AN!!!

Zo meiden, lekgeprikt(hihi) VIJFTIEN wachtende voor me(maar ik wist een sluiproute, dus was na 10 minuten weer buiten, moest gewoon doorgeven dat ik rond 12 uur na inname medicijnen geprikt moest worden hahaha die koppies van die mensen!!!) en nu ontbijt op

Ff bijkomen, spullen klaarzetten en http://www.animaatjes.nl/plaatjes/m/motoren/33.gif

Tot vanaaf!!