TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

zo ben er weer hoor, was wel thuis, maar werd overvallen door mijn zoon, die had de auto even naar de garage gebracht, en toen maar bij mams aan de koffie, toen de buuf voor haar haren…nu net zoon weggebracht naar de garage, dus heb nog helemaal niets gedaan.

Exota, ik vond de rode het lekkerste, maar wat een prik zat daar altijd in zeg…je kon het hele alfabet boeren…

enne sputnik, maakten we altijd met 7up, koffiemelk en suiker…daar kunnen ze nog wat van leren als milkshake…hihihihih

@Beps
Je maakt me lekker met al dat eten. Dacht vanmorgen nog, zal ik vandaag weer eens sigara gaan halen. Geloof dat ik het straks toch maar even ga doen.

@Viva
En sputnik maakten wij altijd met die rode priklimonade, de exota dan waarschijnlijk.

Wij hier ook bezoek … alle bedrijven in onze sector worden gecontroleerd op *-fever. Wij dus ook.

hahahah ja boeren van exota… jaaaaaaa te gaaf!!!
sputnik ken ik niet haha!!

zo sütlac klaar en aan t koelen…jammieeeee

sputnik ken ik niet haha!!

Beps dat maak je door driekwart glas met 7up een flinke scheut koffiemelk en dan suiker erbij doen…de hele boel komt dan omhoogzetten, het smaakt naar milkshake, althans als de up goed koud is…

Hi dames, alles draait hier weer, nieuwe computers geinstalleerd, nieuwe ramen, nieuwe kasten, alles schoon. nu snel naar de kapper mn grijze haren wegwerken haha. hier morgen een vrije dag, moederdag, maria hemelvaart, whatever, iig een vrije dag. Kon helaas niet meekletsen maar heb wel alles meegelezen terwijl ze bezig waren met alle programma’s te installeren. Alarm en buitenverlichting ook weer gemaakt. Dus… zullen ze vanaaf wel terugkomen voor de nieuwe computers:finger:Ik meld me vanavond laat of morgen vroeg vanaf de lap thuis weer. doei doei
Roanna en Beps : VAKANTIE GEBOEKT !!! Zalig

En ik dans en dans maar… Ben zoo aan t dansen voor Roanna en Kokkie!!!

FILIZZZZ alles goed??

:biggrin: En ik nog steeds voor jou en hubs. Ben er al helemaal dol van. :biggrin:

Heb nog geen bevestiging gehad, maar ik ga er gewoon van uit, dat het wel goed zit.

@Raak: Zo en nu maar hopen, dat ze er met hun gore vingers vanaf kunnen blijven. Mooi voor je, dat je de boel weer op orde hebt. Twas me toch wel wat hoor! :mad:

Ben net terug van de Veluwse boerenmarkt in Beekbergen. Mijn schoonzus en zwager hier uit de straat kwamen vragen, of we zin hadden om mee te gaan. Zodoende dus. Heb nog 2 mooie nekpijnvrije :retard: :biggrin: hoofdkussens gekocht met van dat speciale spul erin. Nou, kijken maar of we vannacht lekker slapen. :wink:

Wij komen wel goed Roanna!!! Dat duurt nog een flinke poos!!!
Maar eerst jullie!!! Jullie hebben het ZOOOO verdiend en nodig!!!
:kus:
Iig hebben jullie een leuke middag gehad

Wij hebben nu saampjes weekend, morgen wordt het mooi weer(net als vandaag) dus ik denk dat de motoren van stal gehaald worden!!!
Heerlijk een stuk noord holland in, mss nog ff snel een bakkie bij mn ouders…
OHHHH heb er zin an!!!

Denk ik ga ff bijlezen, wat is dit nu hier na al dat gezellige geklets de laatste tijd

Beps : afscheid genomen en lekker vakantie nu ? en nog een in het vooruitzicht in September en noggg een in December.Wat zul jij lekker uitgerust en vrolijk aan je nieuwe baan beginnen he
Ben ik zo blij voor Roanna en kokkie, na al de spanningen en vervelende maanden nu eindelijk de vakantie in het zicht en nog wel naar TURKIJE

Roanna : zijn dat hoofdkussens zonder nekpijn ???:biggrin::biggrin::biggrin:

@Raak: Geen vakantie, maar nu gewoon wachten tot het nieuwe werk begint, en wel dinsdag de 19de om 17 uur! Vakantie dus pas de 14de sept!!!
December is nog zo ver weg…kunnen we wel gescheiden zijn hahahahahaha

@Raak: Ik heb nog even een keer gekeken. Het zijn anti-nekpijnkussens. :unibrow: Geloof jij het? :stuck_out_tongue: Nouja, we gaan het gewoon even proberen vanavond. Ze kunnen mij soms van alles wies maken en ik trap er iedere keer weer in. :unibrow:

@Beps: Oke, van jullie duurt dan nog wel even, maar toch vind ik het wel iets aparts wat jullie gaan doen en dat gun ik jullie dus ook. Alleen al het feit, dat we zolang getrouwd zijn en blijven… vind ik al knap. :wink: Hi, hi.

Ja ach…jij al wat langer dan ik denk ik haha!!!
Maar uitzonderingen zijn we!!!
We gaan niets anders doen dan Cyn maar onze reden is gewoon anders/bijzonderderder…haha!!

Oh meiden, nog even wat vertellen. Ik was dus naar de kapper geweest voor knippen en een kleurtje. Had dat meisje (leerling) de codes niet goed gelezen en is me haar dus veel te donker uitgevallen. Tja… wat nu? Afgesproken met de hoofdkapster, dat ze er gratis lichte plukjes in zou doen en dat ik voor de vakantie nog een keer mag terug komen, om de juiste kleur erin te laten doen.

Ze vonden het zo vervelend voor mij, (schrok ook best wel na het uitspoelen) maarja, ik denk dan ook waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en persoonlijk vind ik wel, dat ze een goede oplossing boden. Kep nu dus donkerbruin haar, met lichtbruine plukken erin. Pffff…:zon02:

@Beps: Hoezo een anders? Even een tipje van de sluier? Of mogen we dat nog niet weten? :vak01:

Roanna ik begrijp je ff niet hahaha(toch ddd denk ik) wat wil je weten???

@Beps: Ik heb de zin nog eens 4 x (ja, ikke ook DDD) overgelezen en nu snap ik 'm. Heel bijzonder dus! :biggrin: Eg wel!

@Roanna: Mooi!!! Ja heel bijzonder omdat wij 25 jr getrouwd zijn!
Al heel lang willen we zoiets doen. Maar we hebben er gewoon nooit veel voor over zeg maar.
Dit jaar hebben we besloten voor kwaliteit te gaan niet kwantiteit(maar wel betaalbaar haha)
dus mss gaan we volgend jaar weer iets anders ‘speciaals’ doen hahahaha
(en ook gewoon een week/12 dgn turkije hoor,…dat MOET!!)

@Beps: Ja natuurlijk, volgend jaar weer iets speciaals, want dan is het alweer 26 jaar. :unibrow:

Ik doe wel weer wat, als het 45 jaar is. :wink: