TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Zo meiden. Ik ga nu ff samen met kokkie een brief opmaken in het Maleis en daar moet ik even mijn aandacht ervoor bij hebben. We moeten even voor iemand een mail versturen naar Indonesie, omdat zij die mensen wil helpen met het betalen van een oogoperatie.

Iedereen weltrusten alvast en tot morgen weer. :dag::kus:

Good evening meiden!!!

Voor ik het vergeet … allemaal de groetjes van Filiz!!!

En nu maar eens bijlezen.

Pffff heb alles bij zitten lezen maar mijn hoofd is een zeef op het moment
Filiz en WR langs geweest uit Turkije, gezellig hoor
Beps : reisje naar Thailand in optie : proficiat, het gaat je daar bevallen, weet ik zekerrrrrrrr
Viva : ook weer druk mee aan de babbel
Kaylo : nog in de lappenmand
Marion : hulp in huis gehad en lekker uit kunnen slapen
Toos : gecrocked en tussendoor ook veel langsgeweest
Trl : laat zich ook weer regelmatig zien : goed zo meiss
MK : nog lekker daagjes weg gehad
Roanna : kokkie thuis : proficiat, zalig gevoel he
Viva : koffer al aan het pakken, yes !!
Allemaal bedankt voor het sterkte wensen, jullie hebben geen idee hoe nodig ik dat had vanavond om te lezen. Gisteren alle rotzooi opgeruimd en alles weer laten repareren en nieuw besteld. Moe naar huis en vroeg naar bed, had al 2 nachten niet geslapen. Word ik toch zeker om 23.30 weer gebeld door de politie : ZIJN ZE WEER TERUGGEKOMEN. Weer alles kapotgeslagen, telefoon, fax en alles doorgeknipt, nix meegenomen, hadden alles al de eerste keer maar zochten nog meer geld. Weer om 3.30 thuis en vandaag weeeeer alles gebeld en laten repareren. Morgen komen de nieuwe computers dus ik denk dat ik dan weer gebeld word …
Word het nu wel beu hoor. Dus hoop vanaf donderdag weer ff rustig mee te kunnen kletsen :dag:

@TRL
Ja, kijk altijd bij reisc*mpas, hebben er ook al een paar keer geboekt.

@Viva
Even tussen het de soep en de piepers door een coupe soleil gezet. Ziet dat er alvast zonnig uit.

@Toos
Dat had ik dus ook gehoord van die vluchttijden, meen hier op TTT, dacht dat Viva dat pas geleden vertelde.

@Roanna
Tuurlijk wil je weg … das toch logisch. En krijg je kokkie niet overstag … geloof dat de komende meeting in A is of niet? Neem je kokkie lekker mee en dan krijgen we hem met zijn allen wel om.

@Toos
Waar een fles Samos al niet goed voor is! In ieder geval een zwaar hoofd de dag erna, maar dat zou ik ook wel over hebben voor een weekje Turkije. Dan zou een week koppijn nog te harden zijn.

@Raak
O meissie toch, dit is echt verschrikkelijk. Waar halen ze het lef vandaan om nog een keer terug te komen. Hebben ze de 1e keer nog niet genoeg schade aangericht?

@Raak: Wat een drama en wat een brutaliteit om 2 keer terug te komen. Je bent er mooi klaar mee.

@Marion: Had er achteraf wel een kater voor over haha

Jij gaat toch morgen de kant van A op, Marion ? Toevallige meeting bij de gele M;)

wil ook wel een minimeeting, heb echt behoefte aan afleiding:D
Toos : politie snapte er ook nix van zeiden ze
Marion : 2e keer was nog meer schade aangericht, maar nix meer mee
Is beter dat ik nu ga proberen te slapen, hoop dat ze zo niet weer bellen:unibrow:

Raak jemig wat een klo.tzakken zeg…wat schiet je daar nu mee op…misschien een beveiligingsbedrijf in de arm nemen…of een grote valse waakhond, je zou ze toch.
Heel veel sterkte hoor.

Marion kijk ff op het andere topic, je moet een foto plaatsen…

Zo, ben ik ook nog ff. Jeetje wat is dat vermoeiend om een brief in het Maleis op te maken als je er al zo lang weg bent, maar we denken dat het gelukt is. :evil:

@Raak: Meid toch! Wat een ellendelingen om nog een keer terug te komen en dan de boel nog een keer te vernielen. Waar gaat dat toch heen in deze wereld? Nou, als jij wilt minimeeten, kom je maar hier heen hoor! Altijd welkom. Sterkte weer. :kus:

@Marion: Kep ook lekkere gevulde koeken bij de koffie hoor! :unibrow: Kweet niet wat jullie gaan doen morgen, in ieder geval heel veel plezier en you know my number.

@Toos: Nog nie naar bedde? Ik nu wel hoor!! Neem zo mijn vriend Z. even mee naar bed en slapen maar weer. Oh… het stormt hier. Niet normaal.

@Viva: O ja Viva… hoe gaat het nu met jou met het slapen? Doe je het nu met of zonder? En als met… hoe gaat het nu ermee dan? Geen enge dromen meer?

Heb de huisarts nog gebeld om dezelfde vriendjes als jij en Toos hebben, maar die vond ze voor mij niet zo geschikt, dus ik neem een halve van mijn vriendje, slaap als een roosje, zonder apen en beertje…en niet duf overdag.

dus ben blij met mjin (vriendje), al is het maar een halve…hiihihhihi

hoorde net van pietje paulusma dat het morgen dus echt gaat stormen he hierzo…een zuidwester…

Nou dat wordt wat, alle planten weer kapot in de potten daar kun je dan op wachten…het is echt niet normaal dit weer hoor…

Oh, nou mooi Viva. Gelukkig maar. Krijg je toch even de broodnodige rust die je even zo nodig had, al is het dan een chemisch slaapje. Hi, hi. Maakt het uit! Geniet ervan!

Nou lieve meisjes… nu ga ik echt weer hoor. Weltrusten en hasta manana .

:dag:

Roanna truste…

voor de rest ook iedereen slaap lekker, ik neem zo mijn halve vriendje in en ga ook plat.

@Viva: Gelukkig maar dat je vriendje het goed doet zonder rare bijwerkingen, kom je in ieder geval tot rust. Ik heb Z net ingenomen en ga zo naar mn mandje.
@Raak: Sterkte met alle ellende enne zou en grote uitsmijter voor de deur zetten
@Marion: Fijne dag morgen bij de appies
@Beps: Morgen de laatste dag, succes
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slapen/z-ga20maar20eens20plat.gif

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/051.gif