Kan gebeuren Viva. We hebben ook niet altijd alles in de hand.
Even in dit tempo doorkleppen, gaan we vanavond bevallen:biggrin:
hihihihihihi…voel nog niets hoor, vals alarm
Nou Toos, dat is toch wel een beetje te optimistisch. We kunnen kleppen ja, maar dat halen we niet. :idea: Zal er even een :idea: bij aan doen.
Nou, laatste bakkie dan, anders kan ik niet in slaap komen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vrouwen/Koffie.gif
Bedankt Toos. Heerlijk.
Kan wel een :idea: gebruiken, hier inmiddels :storm:
ja het grote licht gaat hier ook uit…pfffffffff…augustus met temperaturen die nog lager liggen als met de kerst…:drugged:
hier droog…nog wel, ziet er ook niet uit dat het gaat regenen…daar waait het veel te hard voor…
Jemmig meiden, wat zijn jullie aan de Kwebbel…
Hihi ik heb sinds mn maag een ander ontbijt lunch pakket…wat lichter verteerbaar is.
Nou dat scheelt dus zomaar 5 kilo!!!
(niet dat je er iets van merkt haha, kan er nog wel 30 kwijt voor je iets ziet haha)
bakkies zijn dus maar beperkt…ik neem wel water met light siroop(geen bubbels, scheelt op de maag, en geen callorietjes)
geen wind of regen hier!
Lekker buiten zelfs…
Beps je hebt ook water met een smaakje geen idee hoe die handel ook al weer heet…
Hier dus takkenweer, waait hier ook hard
ja gevonden op google…vittel
hier niet lekker buiten…je waait je hemd uit…en dan echt een zuidwesten wind…koud dus…geloof dat het morgen gaat stormen, althans zoiets had ik gehoord.
hihihi morgen trouwens ff langs het reisbureau voor labels, ik krijg ze altijd zo lief…terwijl je via internet hebt geboekt…
Nou meiden ik geef de laptop even af…ga even bankhangen met hubs…tot straks…
Het was hier ook heel raar weer vandaag. Paar keer van die stortbuien en in de namiddag was het gewoon warm, echt warm en zonnig hier buiten.
Oke Viva. Het was weer ff gezelli hoor. Nu weer even aandacht voor je hubs. Geniet ervan.
Tot ziens weer hoor! Fijne avond verder nog .Heb je al even naar buiten gekeken? Half 10 en al aarde donker. :crybaby: Blehh…
@trl
Ik ben ook geprikt voor suiker, maar bij mij was er niets aan de hand.
Het kan dus ook goed gaat ![]()
@roanna
Ik hoop dat je kokkie kunt overhalen, het zal vast heel gezellig worden als je daar samen met Toos zit!