TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

:idea:
Ik denk ik doe een lampje aan vandaag.
Het is niet donker hier, of storm ofzo…maar een btje betrokken dus maar een lampje…

Ja de laatste dag, gemengde gevoelens!!
Maar het is goed zo zeg maar… zal de mensen missen, zelfs het middenkader maar het management…NEVER!!!

@Raak: Wat een toestand!! En wat een etters… Maar die 2de keer was te vroeg voor een braak voor het halen van de nieuwe dingen(dat gebeurt vaak!)
Misschien vannacht met een groep in t pand blijven…(al wordt het meestal afgeraden!)
Vreselijk meid!!!
En dat thailand me gaat bevallen, daar ben ik van overtuitgt!!

Pfff ik geen slaapvriendjes, geen moeite mee… ja met doorslapen soms…maar verder gelukkig niet!
tot straks…

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand…(JAAAAA)

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Raak,waar halen ze het lef vandaan zeg,en dan ook nog weer eens alles vernielen,wat hebben ze eraan,sterkte…
Ben wel weer wat vaker hier,maar ben er nog niet,voel dat aan mezelf…

Goede morgen …

@Beps
De laatste dag op het werk vandaag. Suc6 met afscheid nemen van de leuke mensen.

@TRL
Ben in ieder geval blij je weer vaker hier te zien meissie :kus:
En heus … er komt een tijd dat je velletje weer beter past.

@Raak
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

@TRL: :kus: Het komt allemaal vanzelf…stap voor stap…en dit is er 1…

Kleurtjes op t gezicht, kleertjes in model, zelfs een traktatie mee voor de collega’s(jaja zo blij ben ik :wink: )
Ik ben weg… tot straks!!!

een goedemorgen…
1e buien al weer gehad vanochtend…nu knappe wind.
Voor de rest weinig om op te reageren, tja dat is nu eenmaal zo als je hier ook bijna als laatste wegging gisteravond…
programma voor vandaag…
ach wat wasjes, ff nog naar de winkel…haartjes laten knippen…en vanavond broer en schoonzus hier, moet haartje van schoonzus ook in de coupe de solei zetten…ja dezelfde die ook naar alanya gaan…

he hallo Marion en Cynnie

zo ikke ga badderen…tot laters.

Hallo viva!

Ikke op t werk. Stond een groot boeket met zonnebloemmen :crybaby: van een collega…zo lieffff

nu nog 3 uur…

Nou meiden, wij gaan richting Apeldoorn nu …

@Roanna
Als we snel klaar zijn daar dan geef ik je een belletje!!!

Goeiemorgen,
Hier schijnt de zon en veel wind. Verder niks te melden.

@Marion: Veel plezier vandaag enne de groetjes aan Roanna en kokkie
@Beps: Liefffff een bos zonnebloemen

Veel plezier MarioNJ!!!

@beps
Laatste dagje, mooie bloemen en wat lekkers bij de koffie. Succes met afscheid nemen.

@marion
Veel plezier, ik hoop dat het weer een beetje goed is.

@MK: Ja leuk hoor, ze hebben net van de afdeling ook een bloeket gebracht en een kadobon…
Ga er boeken voor kopen ofzo…
Gewoon leuk!!
Afscheid zie ik tegenop. Collega’s zijn best lief, en die ga ik missen zeker weten!!!

Goedemoregen ladies.

Zo, zat nog in de doll, kwam de buurman ff vragen hoe het hier was, dus ik ff in de benen om koffie te maken voor ons. Nu lekker gebadderd en alles weer fris en fruitig.

Nou, zal me benieuwen of Marion nog deze kant op komt. Hi, hi. Het weer is hier prachtig en niet koud, maar wel hele harde wind.

@Beps: De laatste dag daar. Ja, is altijd toch wel weer een bietje moeilijk om afscheid te nemen. Met sommigen bouw je toch soms een band op. Anyway…toch een een fijne laatste werkdag gewenst, met veel kadootjes en bonnen. :biggrin:

@Cynthia: Je kunt toch ook wel mee blijven babbelen hier, of heb je even niets te babbelen? :dag:

Verder iedereen weer zo’n bietje aan het werk?

Kokkie heeft nu wel door, dat we er toch even tussen uit moeten, als hij weer een bietje opgeknapt is. :biggrin: Zei de buurman net ook nog ff tegen hem en toen zei hij, nou ze moet maar even kijken op de computer. Hi, hi.

Dus… ik ga verder met zoeken… :vak01:

Roanna: kan wel hoor :wink: Maar hier weer mega-druk… dus ff geen zin/tijd om mee te babbelen…

ROANNA!!! Hij snapt t !!! lekker zoeken hoor, hebben jullie verdient

nog 40 min

Zo ikke weer terug, uit de pruik gewaaid zeg maar. Was nog wel naar de kapper geweest, gewoon weer lekker koppie geknipt…dus ik ben er klaar voor…

Cynnie druk…
Beps bloemmetjes en bonnen, toe maar…succes met afscheid nemen
Roanna…yes!!!..bellen en boeken maar die handel…we zien het zo wel verschijnen in je onderschrift denk ik…hiihhihihii.
Marion op de koffie bij roanna als ze snel klaar zijn in Adoorn