Bloem: mm ben een beetje lui vandaag…
Enne waar ben je geblokked dan?
Zo met een volgegeten buikje thuis…
Heerlijk geshopt, teveel gekocht weer…ook een nieuw luchtje Blak XS van Paco R*bane…ohhhh das weer te lekker…(en scheelt zoveel daar, daar kan taxfree niet tegen op!)
Nu zo moe…ss ff slapen.
Hubbie gaat zo de modem vervangen(jaja alles is zowaar toch nog deze week opgelost bij onze grote vrienden, na dringend bellen, en dreigen…) dus ik ben vanaaf wss niet online
(sorry voor een ego-berichtje moest ff snel, iemand staat me hier dreigend aan te kijken dat ik weg moet …
)
ikke weer thuis
heen en weer gefietst naar B. druk! en regen!! en weer veels te veel mooie kaarten gekocht!! deze hobby wordt echt mn faillesement!!
@ cyn FB!! ![]()
@ beps en hoe smaakte ie?!
Goedenavond ladies.
Daar ben ik ook weer eens. Vanmorgen ff de hele toko onder handen gehad, incl. bed verschoont en die ligt al weer schoon in de kast.
Toen even naar hier en daar geweest en de schapjes gedaan en toen nog even heerlijk in tuin de zaterdagkranten gelezen. Inmiddels ook al gegeten en getruust, dus de avond kan beginnen.
Kreeg net een mail met 9 foto’s van een kennis van ons, die een tijdje geleden een huis hebben laten bouwen in Spanje. Wauhhw hee, met eigen zwembad(je) erbij. Zo’n bungalow weet je wel! En het mooie is, die mensen hadden we al jaren niet meer gezien en zagen ze toen weer eens op zo’n verkoopprensentatie van Spanjehuizen hier in een motel van die toekan. ( 3 jaar geleden ofzo) Wij hadden er toendertijd ook belangstelling voor en zij dus ook, zodoende kwamen we ze daar tegen. Nou, hun hebben dus doorgezet en daar een woning gekocht en laten bouwen in zo’n park, speciaal een beetje op de Nederlanders gericht… Wij dus niet! Maar wat mooi zeg!!!
@Bloem: Ik ga morgen even hier naar de stad en zal ook eens even voor je kijken. ![]()
@Beps: Off board momenteel. Krijgt nog geen signalen?
@Marion: Hee, wat gaaf van je dat je even langs kwam zeg! Hoop snel wat meer te lezen, hoe jullie het hebben en of het wat is. :zon02:
Je hebt daar zeker gratis inernet he? Dat zie je veel tegenwoordig. Mijn zoon let daar nu meestal ook op, of het hotel die service al dan niet tegen betaling heeft. Overal gaat bij hem ook de klepdoos mee. Hi, hi.
Volgens mij zit ik nu een beetje remi te wezen hier, maar dat geeft niet.
Ha, ha.
Speciaal voor FILIZ:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zwaaien/vongooftotziens.gif
@Filiz: Een hele goede reis morgen. Heel veel plezier met alles, wat je ook gaat doen in Turkije. Het ga jullie goed en wie weet, als ik ooit in de buurt kom, dan… :nod: Dikke kus en tot ziens :vak01::kus:
Ik ben weer boven water!!!
@Bloemmie: We hebben een schotel genomen…ohhhhhh TE lekker!!! Jammie Jammie Jammie
@filiz
Heel veel plezier en geluk in Side!
Goede avond meiden … nog even snel voordat er hier ook eentje heel dreigend gaat kijken …
Vanmiddag naar Manavgat geweest, de vrije dag van M en met zijn allen zitten beppen aan de rivier. Nu mag J nog even laptoppen en dan naar de kamer. Hebben nl een beetje slaap in te halen. Wil er morgen toch wel vroeger uit dan vandaag … zonde om je tijd hier te verslapen he.
@Bloem&Roanna
Is echt ideaal dat gratis draadloos internet in de lobby :nod:
En nu … lekker onderuit met mijn boek, mijn 5 minuten zijn om zegt J ![]()
Ben niet eens in het Land van Ooit!!!
MARION!!! Ga nou eens genieten!!! Hahaha
Hey Marion: :dag: Ja, ga nou eens genieten… maar vergeet ons niet op de hoogte te houden hoor. Je hebt de doos niet voor niks meegenomen. :lol:
Fijne vakantie nog en de groetjes ook aan J. en N. :dag:
Filiz!!! Alvast een heeeeeeeeeele goede reis toegewenst en geniet er maar flink van… uiteraard blijven we gewoon contact houden (K)
@ marion owh heerlijk… maareuhm alleen internet in de lobbie?! zorg er dan voor dat niemand je volgt naar je kamer (en dan later gaat inbreken om je klepdoos mee te nemen!!)
@ roanna :biggrin: superrrrrr
@ beps… beetje een schotel nemen zonder mij ![]()
wij weer terug, keurig opgehaald en afgezet…
lekker gegeten, gezellig enzo… alleen had heel erg buikpijn… beetje te intensief geweest vandaag en dan dat eten erbij, te strakke rok aan en alles draaide… lang geleden dat ik me in t openbaar zo ellendig heb gevoeld ![]()
Hi meiden ben ik ook weer…pffffff HET IS AF, KLAAR, GEREED…DONE…ECT…de boven verdieping is helemaal klaar, alleen morgen nog de bovenlichtje zemen, maar alles hangt en staat weer dus binnen 2 weken alles gedaan, behangen, laminaat, trappen en overloop en overal nieuwe rolgordijnen, alles weer keurig netjes, over 4 weken de beneden verdieping

…blehhhhhhhhh, maar wel al nieuwe overgordijnen besteld, die worden gemaakt…behang, verf en latex al in huis… (wie helpt Viva de winter door wat een mega bak geld kost toch alles, daar wordt je niet vrolijk van)

.
Kom ik thuis…heb ik zomaar een bekeuring (door rood licht gereden) god mag weten waar, op de dag dat ik Coco heb gehaald, nou niet bewust, weet er weg nog steg in Delft, dus dat is ook weer 150 euro…zo zonde geld vind ik dat,…ikke de braafste weggebruiker, stop altijd voor rood, rij nooit veel te hard, en parkeer daar waar het hoort…heb als bestuurder van een auto in 28 jaar nu mijn 2e bekeuring de eerste was zonder gordel rijden…baal er stevig van maar kan er niets aan veranderen.

Bloemmie geblokt…waar voor dat, en wat heb je gedaan…dan???

Beps een schotel opgegeten, en ook weer de decoder aan de gang:nod:
Marion, al 2x online geweest, de halve dag verslapen…maar heerlijk genieten:vak02:
Mk…G. bijna jarig nog 2 dagen en mannetje is 1

Roanna, Adoorn onveilig gemaakt met de scooter en dan ook nog de was in de kast en de toko aan kant…

Filiz lieverd, een goede reis morgen, …en dan voor altijd naar turkije, eindelijk samen met je lief…maar we houden toch zeker wel contact…en iedereen kan bij je op de koffie komen, wel uit het oog maar niet uit het hart toch!!!

Raak ook nog langsgewaaid, van de week misschien tijd voor de thee:drugged:
Toos toch al terug of ben ik mis, nog niet gehoord!!!:hihi:
Linda lekker op familie weekend.:vak02:
Cynnie geen zin in internet, mams ook vrij gisteren, en vandaag lekker stil op de pc…:kus:
nou verder nog iemand vergeten??? geloof het niet…
Nou niemand meer online, voor iedereen welterusten…:slapen::slapen::slapen:
@ viva, sow je hebt weer goed je best gedaan!! thuis en hier!!
wat een renovatie zeg! en wat zullen jullie blij zijn als alles hangt en staat en ligt waar het hoort en weer helemaal nieuw!! ![]()
nou meisjes
ikke ga maar es slapen!!
tot morgen middag allemaal!!
@ filiz :dag: :dag: :dag: heel veel plezier, ervaringen, wijsheid en vooral GENIET!!
Huh??? Nog niemand? Nou, dan zal ik het lampje, indien nodig even aandoen. ![]()
@Toos :dag: goedemoggel. Hoestie?
:zon02:
Goeiemorgen,
Zijn gistermorgen om 6 uur thuis gekomen. Hebben het geweldig gehad in ADR en wat was het moeilijk om weer weg te gaan :crybaby::crybaby:. Het is daar snikheet geweest, dagen van tegen de 50 graden maar met veel wind. Goed vol te houden dus. We hebben 2 keer een boottrip gedaan, wilden eigenlijk een jeepsafari doen maar het was gewoon te warm. Verder nog Bodrum by night en regelmatig naar turgutreis gelopen. Hub is samen met broer naar pamukkale geweest. Kortom een luiervakantie, maar hebben volop genoten en veel lol gehad.
Bedankt voor alle lieve verjaardagswensen, krabbels op hyves en smsjes:kus:. Heb alleen maar meegekregen dat Kokkie nog niks is opgeschoten met het gesprek en nu de longen moet trainen. Roanna heeft een scooter en Viva het hele huis gerenoveerd heeft. Misschien kan iemand vandaag een update geven.
@Marion: Begreep dat je in side bent met J en N. Heeeeellll veell plezier daar en geniet ervan he
@Filiz: Vandaag dag van vertrek. Wens je veel plezier en vooral veel geluk toe samen met askimhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zwaaien/88.gif.
@Roanna::dag: Goeiemoggel, alles goed daar?
Ja hoor, hier alles goed. Waren gister wel versleten van een nacht overslaan. Had vrijdag geen siesta gehouden, was bijna 24 uur op geweest. Maar een paar uurtjes geslapen omdat dochter de hond kwam brengen , de was weggewerkt, boodschappen gedaan en verder chagerijnig geweest vanwege het k*tweer, Bah bah bah
Filiz: 6 juli - side 4-evahh![]()
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem