Roanna ::dag:
Staan al een aantal mooie updates, sluit ik me bij aan.
Had helaas vandaag geen tijd om langs te komen, moest weg voor het
werk.Naar Boxmeer, bij Marion in de buurt maar was er niet he:crybaby:
Heb ff alles bij zitten lezen want ben altijd benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Gelukkig nix schokkends dus dat is weer positief he:biggrin:
Iedereen een lekker, zonnig weekend. Als ik tijd heb kom ik nog wel op de thee :kus:voor iedereen
@ raak :dag: prettig weekend!!
@Roanna: Haha, dat Kanaal hebben we al jaren :lol: !! Maar t doet t weer
@Bloemmie: Ja iets dat NOOIT stuk gaat… Maar dat zaakje waar we komen is altijd open (geloof zelfs op zondag) en die had dit ook nog nooit meegemaakt. Dus alles gerepareerd, kosten 0.00!! heerlijk!!
Pffff geen rust in mn dinges… Zit tv te kijken(film al jaren geleden gezien) en kan niet op mn stoel zitten(gewoon geen rust)
Zo maar eens afspoelen en naar mn mandje… Morgen vroeg dag, vriendin hier om 9 uur, en dan lekker dagje eruit…en DÖNERRRRRRRR(bij Marmarissssss jajajajajajajaja SMULLENNNNN)
@Beps: Naar Marmaris? Ik neem aan dat je op de ZM bedoelt? Lekker!
Veel plezier dan hoor!
@Bloem: Druk met ander sites?
Ikke ook ff verder surfe en dan miss nog ff een filmpje kijken in bed. :rolleyes:
Weltrusten dames en tot morgen weer. :slapen:
:dag:
@ roanna, ja zoals altijd he
alleen ben ik tijdelijk ergens voor geblokt :eek: als dat maar goed komt!!
@Roanna: In die tent hebben ze gewoon de lekkerste dönertjes… ohhhh het water loopt me al in de mond… Gewoon superdupperdinges… hahahahahaahahah
@Bloemmie: ohohoh geblokt… ja dat komt ervan he haha(geen idee wat er aan de hand is, maar vond het wel grappig klinken!! arme jij!!)
ja
is zo;n beetje de belangrijkste site voor mij
archhh
heb trouwens ergens heel stiekum de 17.000 berichten grens gepasseerd… nix van gemerkt… hoorde wel een knal, alsof je door de geluidsbarriere gaat, maar da was t vast nie ![]()
okey
ik ga maar eens afsluiten!! tot morgen allemaal
:zon02: :zon02: :zon02: :zon02: :zon02:
Wat een zonnetjes, want ik ga vandaag dönertjes eten jaajajjajajajaaja
Ikke is blij…(gelukkig is heel iets anders :hihi:)
Goedenmorgen, zo even met het Aijihondje lopen en dan
ZM hier we come…
@llen die het nodig hebben, vinden dat ze het nodig hebben, of die mn vriendinnetjes zijn(dus voor iedereen: )
Filiz: 6 juli - side 4-evahh![]()
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Morgen,
Beps,veel plezier op de zw.:kus:
Marion,J en N,zijn veilig aangekomen in Side,kreeg gisteravond een sms.
Filiz,hoe staat het met de zenuwen,kun je het nog een beetje aan?Hoe was de chocloladefondue?
:kus::kus::kus::kus::kus::kus:
:kus: voor jullie allemaal
Goeiemorgen!!! :retard:
Vanmorgen uit me bed getimmerd… Pff krijgen nieuwe buren… begonnen al om 07.00 uur :crybaby: Dus kon niet uitslapen!!
Gisteravond condoleance geweest, kist was wel nog open, maar ik kan er gewoon niet naar kijken… Heb me op de bloemen gefocust, en zo ging het wel… Zijn maar maximaal 15 minuten geweest, maar heb mijn gezicht laten zien, en dat werd zeker gewaardeerd. ![]()
Vandaag lekker weer vrij, maar mams is aan het werk, en paps slaapt nog… dus ik lekker alleen achter de pc… Oh ja met Spike (passen 2 weken op het hondje van broer) Zo’n schatje!! :biggrin:
Viva: ik was inderdaad gister vrij samen met mams, dus had geen zin in i-net…
Beps: ZM>DONER>MARMARIS> IKKE OOK WILLEN!! :redface:
Marion: lekker in TR!! ![]()
TRL: :kus:
Verder ben ik alweer vergeten…
:kus:
goede morgen…
@beps…lkkr donertje…!!
@cyn…uit bed getimmerd ![]()
@trl…ja, heb ze nog redelijk onder controle
choco fondue was wel lekker, vooral de aardbeien met chocolade…
vandaag officiele kusjes dag…?
dan doe ik gewoon mee ![]()
:kus::kus::kus::kus::kus:
Filiz: Goeiemorgen!!! Nog 1 nachtje!! Spannend!!! Hoe voel je je?
@cyn…idd spannend…!! op het moment gaat t
gister ook weer afscheid moeten nemen van een vriendin omdat ze vanaaf niet kan…en tja…dat zijn de mindere momenten…
maar weet ook, dat als ik straks daar ben, ik helemaal happy ben om voorgoed bij hem te zijn. nu ben ik alleen maar bezig met wat ik hier achter laat. terwijl het niet zo is, dat ik mn vriendinnen nooit meer zie ![]()
Filiz: precies, je zult ze misschien minder gaan zien, maar ze kunnen toch altijd naar je toe komen, en jij zal ook vast nog wel eens in NL gaan komen!!!
Lijkt mij ook wel moeilijk hoor, afscheid nemen!!! :kus: succes!
Goede middag meiden … daar ben ik dan even vanuit een warm ![]()
Een goede reis gehad maar dat wisten jullie al. Gisteravond nog Titreyengol in geweest. Kennis gemaakt met M en een vriend. Was TE laat, zeg te vroeg geworden dus vanmorgen een gat in de dag geslapen, hebben het langslapersontbijt zelfs gemist. Maar over even kunnen we lunchen en halen dan de schade wel in. Moeten ook nog wachten op een andere kamer, dat is een beetje lastig, grabbelen op zoek naar de zwemspullen. Hebben vannacht geslapen in een superdeluxe suite omdat er geen standaardkamer vrij was. Vandaag even degraderen dus. Hotel ziet er super uit voor zover ik het gezien heb, straks maar eens de rest gaan bekijken.
En nu moet ik plaats gaan maken voor J, hij wil ook nog even zijn dingen checken. Tot laters …
O en niet vergeten.
@Filiz
Sterkte voor morgen en een hele goede reis !!!
@TRL
Je moet maar zo denken. Ze kunnen beter over je l*llen dan van je eten.
Marion :dag: Geniet!!! :kus:
Wat is het hier rustig!!! :crybaby: Ga zo maar eens een broodje maken dan… ![]()
gooooooooood morninkkkk
owhhhh wat was ik daar aan toe… heerlijk, onbezorgd lekker relaxed slapen!! heb t er dan ook flink van genomen!
voor mij geen kusjes geven, moet mn tanden nog poetsen :biggrin:
@ cyn ga je nog wat leuks doen vandaag?
@ filiz owwhh heeel veel plezier met je afscheidsgebeuren enzo… en net wat cyn zegt, tis niet voor voorgoed. de mensen die jou echt mogen zullen zorgen dat ze je nog eens zien!!
@ marion wat zei je?! ik vind de luxe kamer niet erg hoor?? ahahhaa… hebbie draadloos gratis netwerk?!
ikke ga zo ff een stukkie fietsen naar B. en dan vanavond uit eten… ben nog steeds geblokked dus weinig zin om op internet rond te hangen… :dag:
ga mn tanden maar es poetsen :biggrin: