TTT deel 94 (100 komt in zicht)

:ninja:

Beps,hoe is je toets gegaan?

Vandaag me functionerings gesprek gehad en alles was weer ok…Heb aangegeven dat ik na het zwangerschapsverlof 32 uur wil gaan werken,dat is toch wel het minimale wat ik moet blijven werken,nu nog even officieel aanvragen.
Nu weekend,vanavond bbq dus hoop dat het snel weer droog wordt,want nu regent het hier.

MK inderdaad een heel leuk idee!!

Viva, Cyn heeft sinds gisteren weekend… denk dat dat de reden is dat Cynnie er niet is…

Toets goed gegaan denk ik. Nog geen uitslag…
NU WEEKENDDDDDDDDD

oke Beps, nu afwachten

ikke gevangen in huis, man is bezig met de trap te stofferen…

@trl
Heb je er al over nagedacht hoe je dat wilt gaan doen met kinderopvang.

Wat een rust hier.

@viva
Is de trap mooi geworden?

Mk,ja dat moet allemaal al vroeg geregeld worden he,maar zoals ik het nu zie wordt het 2 dagen kinderdagverblijf en 2 dagen me ouders.

En nu moet ik echt me gedachten om gaan gooien en hem gaan vergeten,had ik allang moeten doen,maar denk er te veel bij na,ook wat anderen gaan zeggen enzo,maar moet daar proberen sch**t aan te krijgen.Hoop dat ik dat kan,maar zal vast nog wel een aantal keer een terugslag krijgen

:turkey:Filiz: 6 juli - side 4-evahh:turkey:

Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

ola
ikke nog ff snel van kantoor… alles leeg en iedereen weg
ikke de laatste dingen
zoveel gedaan en opgelost vandaag mag wel ff

@ marion :stuck_out_tongue: ik zie je toch niet meer!
@ trl ja dat is idd wel het beste, probeer het een plekje te geven voor t kindje komt! ik dacht trouwens dat je sowieso nu al 32 h werkte?

@ viva, ja ik ken het… geloof dat ik ook bij hun tapijt heb en tapijt is best prima, maar tis gewoon zo ruk gelegd!!

@ roanna soppaaaahhh
zal blij zijn als ik zo thuis ben zeg, lekker WEEKEND!!

@ MK klinkt als een leuke traktatie!!

Ik ben (weer) thuis, de schotelontvanger deed t niet meer… Leuke vent waar we m gekocht hebben, had een vrouw moeten zijn(zo klept die vent!) dus daar 3 uur gezeten…heerlijk zo een ‘vrije’ middag…

nu eten …
laterzzzz

hey dames…

@beps…problemen met de schotel…balen
@trl…meis…sch**t aan wat andere zeggen, gekletst wordt er toch wel!! en niet iedereen doet jou 1,2,3 na…!! (K)
@viva…hub bezig met de trap…en dan helemaal klaar?
@mk…heb n hekel aan mensen die n naam niet fatsoenlijk kunnen uitspreken…!! nog 3 dagen en dan is G alweer 1 toch? :smiley:

ikke vanaaf nog naar een vriendin om te gaan chocolade fonduen…denk dat ik er maar voor de sier bij ga zitten haha…

iedereen een fijne avond!!

mGoedenavond.

Ik was er wel, maar het was hier zo rustig vanmiddag, dat ik maar weer ff ben gaan scoteren en zojuist ook nog even over de rondweg gescheurd. Nouja gescheurd? Dat ding kan/komt niet eens harder dan max 30 km. :lol:

@Beps: Had je moeten vragen aan die vent, of hij niet mee wil komen kleppen hier op WW. :slight_smile: …Heppie nou wel weer beeld dan?

@TRL: Precies wat Filiz zegt, kletsen doen ze toch wel. Lekker laten gaan. Jij weet wel beter. Enneh… dat heb je mooi opgelost. 2 dagen bij je ouders en 2 dagen KDV. :thumbsup: Kun jij mooi door blijven werken, want ja, er zal toch brood op de plank moeten komen he? :wink: Heb je verder nu geen kontakt meer met (ex)askim dan? Hou je haaks hoor meid! Het gaat je vast allemaal wel lukken.

@Filiz: Chocoladefondue? Jakkkkkkk… daar maken ze mij dus ook niet blij mee. Zou er net als jou, dan ook voor de sier en de fun bij gaan zitten.

@Viva: Kan de kat de krullen alweer van de trap krabben? Schiet het al een bietje op?

@Bloem: Al thuis? Hard gewerkt vandaag en dan inderdaad lekker… weekend.:vak02: Ga je nog wat leuks doen? Nog wilde plannen voor het weekend?

@Mk: Al de verjaardag van G. thuis aan het voorbereiden, of doe je er niet zoveel aan? Taart met 1 kaarsje alweer. Hi, hi.

ola
nu wel weer thuis…
@ roanna ben je alleen op de scoot naar t werk gegaan? of toch eerst nog ff rustig oefenen?
@ filiz, choco fondue?! lekkkkerrrrrr
@ beps… alweer troubles met de schotel?

@TRL: Lieverd zoals ik aldoor zeg, doe hoe JIJ het wilt!!! Jij gaat hier doorheen, JIJ moet je weg vinden, JIJ gaat dit kindje krijgen, EN JIJ ben belangrijk!!! Tuurlijk zul je je op de toekomst mogen/moeten richten, maar doe het op JOUW tempo. En wat dat lllen betreft, denk maar: Als ze over mij Lllen dan is een ander er ffies van bevrijd(:lol:) Laat ze :wink:

@Filiz: Oke over 48 woon je in Turkije…ga er vanaaf niet voor de sier bij zitten: VR*ET JE VOL:!!! :lol:

Ja we hebben weer beeld. De cardreader voor de Anal Digital card was kaduk/deetnie/las niet, dattie t niet deed…

Zo hebben wij lekker gegeten dees week: De weekplanning uit de All*rhande van Appie was errug goed. Vandaag kipfillet met spek omrolt en krieltjes uit de oven, met komkommer/tomaatsla in yoghurt(en knoflook, btje turks) Zoooo gesmult!

oef… ff de vuilnis in de ondergrondse container gegooid…
klein vakje om erin te gooien, grote zakken vol met rotzooi… proppen!! ik heb zo’n hekel aan vuilnis he… jukkkk

Hier het hele huis op zn kop gezet…zo was dat nodig…
Maar hubbie is t laatste stukje aan t dweilen, en dan weer klaar…

@Beps: Dan moet je nu wel even een tijdje op je plaats blijven zitten hoor Bep, anders komen er weer voetstappen op en is het weer vuil. Even laten drogen dus! :biggrin: Heb je trouwens nog wat gehoord, hoe je test Engels is gegaan?

Wist niet, dat jullie An*al tv hadden. :biggrin: :crybaby:

@Bloem: Nu dus weekend. De rotzooi weer in de container , alles weer netjes, dus laat het weekend maar komen.

Nee, ben nog niet met de scoot naar het werk geweest. Was er nog niet aan toe gekomen. Heb alleen nog hierzo in de buurt wat rond gereden, maar weet nu zo’n beetje wel hoe alles werkt en heb het nu ook aardig onder controle. Misschien volgende week een keer als het mooi weer blijft.

@Raak: :dag: Selamat malam :dag:

@ roanna, ja met dat pokke weer ga je natuurlijk liever met de prive taxi he :wink: