TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Filiz,vandaag is het dan eindelijk zover,jevertrekt voorgoed naar je askim in Side,nogmaals heel veel geluk gewenst.Een beetje kunnen slapen vanacht?

Toos,welkom terug.

Ben er weer vandoor, even badderen en moeten zo naar een verjaardag. Een hele fijne zondag en tot latersssss

Goedemorgen iedereen. :dag:

@TRL: :kus: Gaat het een beetje?

@Toos: Oh meid, heerlijk om te lezen dat het weer zoooo leuk was. En… was het nu de laatste keer ADR? :lol: Denk, denk, denk ???

Slecht weer? Jullie moeten toch echt gaan emigreren naar de Veluwe hoor. Heb de hele middag buiten gezeten en vandaag ook weer volop het zonnetje. Oke, het is dan geen 50 graden, maar de helft toch wel.

Zo, ga zo ff douchen en dan lekker even naar de stad. Kijken, kijken en niet kopen. Misschien ff terrasje pikken, lekker mensen kieken.

Iedereen nog een fijne zondag verder en tot laters. :dag:

Zo, ben weer helemaal fris en fruitig. Ga ff snel een broodje eten en dan even naar de stad.

@Viva: Wat een mooie plaatjes had jij toch weer geplaatst. Doe jij nu ook even rustig aan vandaag! :wink: Op de plaats rust nu even hoor!

Doegggggg

Filiz Veel geluk, en genieten daar… we horen je!!!:vak01::vak01:

Zo meiden ik ben weer boven water. Alles doet t weer…

@Viva: Alles aan kant, alles klaar, en die bekeuring had ik ook… pfff te hard in de bbk… 13 km te hard(wss als je net zo een dorp in rijd!) … 46 eurootjes… das gewoon zondegeld…

@Toos… ikke zag gister dat het smsje naar je, voor je verjaardag, niet verzonden is… shame shame shame… maar het was wel de bedoeling geweest t te verzenden(wss geen bereik op het moment van verzenden zat in brabant he… verlaten gebied :unibrow: :lol:)

Hier te warm, aiji toploops, dus daar worden we niet vrolijk van… maar wel lekker kroelen…
Daarnaast is ze aan t verharen…en dat is een mega-explosie van haar…ff lekker hard kroelen en er is een stofwolk…

meld me straks weer…

Roanna,om eerlijk te zijn nee het gaat niet.De ene dag voel ik me sterk en de andere dag zak ik weer in.Het heeft tijd nodig,en ik weet niet hoeveel tijd.Maar dat zal wel eens ff kunnen duren.Sorry…

Niets sorry!!! Het komt(ooit) goed, en tot die tijd kom maar op, mopper als je mopperen moet, huil als je huilen moet(vergeet niet dat je hormonen nu ook niet meewerken) en wees boos als dat nodig is…en… wees blij en dankbaar als het verder goed gaat dikke :kus:

Toos : WELKOM THUIS !!!
Filiz : EEN HEEL GOEDE REIS EN HET ALLERBESTE TOEGEWENST **
** VOOR JOU EN JE ASKIM, HOU ONS OP DE HOOGTE HE:vak02:

Trl : :kus:die heb je verdiend lieverd
Iedereen een heel fijne zondag, ik ga nix doen:biggrin:heeeel de dag luieren:dag:

@trl
Twee dagen KDV en 2 dagen naar je ouders, mooie verdeling toch!
Vreselijk hoor dat je je nog steeds zo vervelend voelt en net wat Beps ook al zegt, de hormonen zullen er ook geen goed aan doen. Was de pretecho leuk? en nu weer op naar de 20 weken echo. Je wilt niet weten of het een jongentje of meisje wordt?
Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen, het is natuurlijk ook de bedoeling dat je nog een beetje geniet van je zwangerschap.

@viva
De hele bovenverdieping in 2 weken, een hele prestatie hoor!
Nu een paar weekjes rust en dan weer beneden… pffff.

@filiz
Hoe was het afscheidsfeest?

@toos
Ook weer terug. Bloedheet gehad maar wel lekker, een boottochtje met dat hete weer is natuurlijk heerlijk. Was er nog veel veranderd en heb je Kaylo nog gezien?

Vanmorgen al op verjaardag geweest bij mijn schoonvader. Nu ligt iedereen op bed en straks gaan we nog even naar de braderie hier in het dorp. En vanavond komen de slingers en balonnen uit de kast en gaan we de boel hier versieren.

ola
gooodddd mornink!!!

@ toos welkom terug. had je kaartje keurig netjes vrijdag gehad… dus voor jou in NL!
@ filiz, owhhh hoe voel je je?!
@ TRL het is ook niet makkelijk… er is ook niemand die het eerder gedaan heeft en idd die rothormonen, heeeele dikke knufff!!
@ mk iedereen in ruste… jij ff tijd voor jezelf/ ons op de pc :wink: fijne 1e verjaardag van G!
@ roanna lekker in t zonnetje op de veluwe? ikke zou niet weten wat voor weer het is, had mn oogjes dicht :stuck_out_tongue:
@ beps,hondje buiten uitkloppen!!! :unibrow: :stuck_out_tongue:

daag lieve dames…

allereerst bedankt voor alle lieve gelukswensen…ik blijf hier zeker regelmatig langskomen…!!!
gister avond was geweldig, we hebben veel gelachen, maar ook traantjes moeten weg pinken…
mn vriendinnen stonden met hun slaapspullen voor de deur, dus we hebben vanacht met zn 11e in de huiskamer ‘geslapen’.
heel kort nachtje dus…toch niet echt moe nu…meer n waas…
maar kreeg alweer n super lief smsje van askim…en jaaaa…ik WIL gaan…en ik GA :D:D

meiden…tot snel…!! en als jullie in de buurt zijn…zeker langskomen…!!!

:crybaby: owhhhh ik zit dit met traantjes in mn ogen te lezen…
aan de ene kant de blijdschap, aan de andere kant het verdriet…
het avontuur dat wacht maar alles wat zo heerlijk vertrouwd is dat achter blijft! de zenuwen, de spanning, het ongeduld…

• ja ik ken dat *

Lieve Filiz: Geluk op je weg die je nu ingaat…en veel plezier!!
Dikke Kussssss :dag: (tot gauw)

Goedemiddag meiden…

Beps, Aiji wisselt van jas, en super loops…pffffffff
Tlr…zoals Beps al zei alles komt ooit goed…
Filiz…veel geluk met Askim
Toos, welkom in het druilerige nederland, klinkt lekker hoor…
Bloemmie ook al emotioneel…

Ikke stout geweest, hal in de grondverf gezet…kan nu ff niet verder…dus nu bankhangen, zo ff douchen…

hihi
@ viva gewoon verplicht nix doen :wink:
volgens mij kan je dat niet… doorgaan doorgaan doorgaan… anders…
:kus:

@Viva: Niets ondeugends…overlevingsdrang voor Viva… Want, zoals Bloemmie al zegt: Niets doen wordt instorten… Doe wat je doen moet lieverd…

Goedenmiddag tesamen.

Ik weer thuis van de stad. Was gezellig druk daar en heb een nieuwe horloge van kokkkie gehad. Van de aspergecenten zeg maar! :unibrow: Heb er zo een gekocht waar je tot 100 m diep kunt gaan, niet dat ik dat van plan ben, maar vind het altijd makkelijk in de vakantie om een horloge om te houden met zwemmen. Och jee, ik ga niet eens op vakantie dit jaar( denk ik), nouja, dan heb ik toch 'm alvast. :o Kokkie nog een mooie toilettas voor naar het ZH gekocht, nog ff op een terrasje ijsje gegeten en toen naar huis.

Ik weet niet waar jullie toch allemaal wonen , maar hier in het toch echt niet druilerig of koud. Heb zonder jas in de stad gelopen. :zon:

@Bloem: Ben in 5 winkels geweest, maar kan ze niet krijgen, die jij bedoelt. Ik zoek nog wel even verder.

@TRL: Natuurlijk niet sorry, maar vind het zo naar en vervelend voor je dat je nog steeds niet goed in je velletje zit. Natuurlijk zal een hoop dingen niet meevalleen, maar zoals de anderen al zeiden, jij gaat het wel redden. Het heeft even zijn tijd nodig, maar ik wil je ook zo graag even zien genieten. Misschien komt dat ook nog wel. Wij blijven je in ieder geval steunen hoor!

@Viva: Dat had ik ook een tijd gehad, dat ik niet normaal op een stoel kon zitten en heb het af en toe nog weleens. Op het werk vragen ze me soms weleens of ik vroeger soms ADHD heb gehad. Echt waar! Niet dat ik weet en het is nu na mijn ziekzijn al een stuk minder hoor! :smiley: Er is nog hoop dus! :unibrow:

@Filiz: Voor de zoveelste keer… :vak01:

@ roanna, owhkey… t moet niet te gek worden he?! als je ertegenaanloopt: prima, zo niet, dan niet :wink: maar bedankt!! :thumbsup:

ikke aan het eten, maar is veeeeels te heet!! poeffff

Zo wij ook eten zo…Damber is even naar de afhaal chinees, no cooking for me vandaag…

En het regent hier pijpestelen…bah!!!