Goeiemorgen!!!
I’m back in town!!! WOW wat een geweldige stad!!! Echt prachtig!! Maar ik kan geen pizza meer zien ![]()
Heb nog niet bijgelezen, dus zal zo maar eens een begin gaan maken!!!
:kus:
Goeiemorgen!!!
I’m back in town!!! WOW wat een geweldige stad!!! Echt prachtig!! Maar ik kan geen pizza meer zien ![]()
Heb nog niet bijgelezen, dus zal zo maar eens een begin gaan maken!!!
:kus:
goedemorgen meiden, was ik dan…beetje laat het bedje uit maar goed ik zag het dan ook nog 3 uur worden vannacht, ik word er stapel van dat ik niet in slaap kan komen…zo maar eens aan de rommel…en dan ga ik verfen…hubs heeft gisteren in de kamer het kozijn voor mij al afgeplakt, daar ben ik niet zo goed in. Geen geduld zeg maar, hij wel…doet dat op zijn gemakkie zo netjes altijd…ik moet daar gewoon niet aan beginnen zeg maar…even lekker ont/inspannen zeg maar…als je aan het verfen bent, hoef je aan niets anders te denken…
cynnie welkom terug…
Roanna spannende dag weer
Toos in de kraamkamer gekeken, maar ziet niet alles
Bloemmie rommel door Ka en Ko…de schooiers…
Beps van harte…op naar het gesprek
en toen wist ik het niet meer
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/good/32.gif,
@Cyn: Welkom terug. Dochter vond het ook zo’n mooie stad, die is daar ook net geweest op studiereis
@Viva: Vandaag aan de kwast hangen en verstand weer op 0. Klus ze en denk een beetje aan jezelf he
@Beps: Goed nieuws, ga voor je http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif.
@Bloem: Bunnies aan de wandel geweest en er een puinhoop van gemaakt. Geef ze eens ongelijk, ze hebben hun eigen feestje gebouwd vannacht.
@Roanna: Spannend weer vandaag, duurt erg lang allemaal hoor
Marion: jeetje wat een verhaal van J… Pff ben blij dat het “goed” is afgelopen!!!
viva: paps weer thuis… :kus:
Roanna: je kunt het hele jaar door op vakantie gaan he
Dus jullie zouden zelfs in November kunnen gaan!! Echt jullie tijd komt ook heus!!
Verder weet ik het niet meer… Heb 30 pagina’s bijgelezen :biggrin:
Ga zo richting werk…
Ciao!! :dag:
goeiemiddag !
Cyn : welkom terug !
Verder nog niet bijgelezen en zelf ook niet veel te melden.
Behalve : druk, druk, druk !!!
beps : succes met je whisky-dieet ! Leuk gevonden !
Ja he, ik moest er ook zo om lachen!!!
Nou het is al weer bijna tijd voor mij…
tot straks,
@ cyn welcome back!! aan rome verlies je echt je hart he?!
@ viva, lekker ontspannend beetje verven, nergens aan denken, geest leeg
verven ! Zou ik volgende week eigenlijk ook moeten doen. De woonkamer heeft dringend een beurt nodig !
Maandag 21 juli, feestdag en wou dinsdag verlof nemen. Woensdag toch thuis. Maar wat een kl…eweer geven ze. Vanaf woensdag of donderdag iets beter. Denk dus toch dat ik kom dinsdag en vrijdag verlof neem.
Bloem : nijntjes feestje gehad ? :hihi:
beps : heb nog even op je site van Aiji gekeken. Wat is die gegroeid zeg ! Heel mooi dier !
Goede middag meiden!!!
Sorry dat ik gisteren niet terug gezwaaid heb, was aan het bijlezen toen Turkije op msn kwam, TE lang gekletst en was helemaal totall loss dus ben meteen het bed in gedoken.
Vanmorgen eerst gewerkt en ga zo even bij zus een bakkie halen. Ze had longontsteking vorige week en ik wil even kijken hoe het nu met haar gaat.
Misschien vanavond nog even naar de vierdaagse, tenminste als ik niet hoef te werken. In C*ijk is het ponteniersbal vanavond. dan wordt de brug over de Maas gelegd en geopend, vaak ook parachutisten erbij. Wel leuk voor J om dat te zien.
Morgen komen ze ook bij ons door het dorp maar weet nog niet of ik ga. Zal aan het weer liggen.
@cyn
Welkom thuis!!!
@Bloem
Die kerel van N is niet te peilen, het ene moment is het over en het andere moment is er niets aan de hand. Hoop dat ze er een punt achter kan zetten want zo eentje kan ze altijd nog krijgen. Ze verdient zoveel beter.
@Toos
Te laat met inschrijven. Heb ik dat spandoek helemaal voor niets gemaakt :frown:
@Marion: Das nou weer een beetje jammer, maar goed dat ik het nog even gezegd heb. Anders had je voor Jan D. met je gladiool bij de finish gestaan;). Bewaar het spandoek maar voor volgend jaar, Roanna en ik gaan samen:D
Kreeg vandaag de voorlopige vliegtijden door, zijn niet schlecht. Heen om 5.35 en terug om 19.30
@Marion: Hoe is het met jou turkijeblues? Ik heb er nog steeds last van
Was aan de poets, ga weer even verder. Dusss tot latersss
@toos
Niet slecht??? SUPERTIJDEN!
Bloemmie: ja vind Roma echt geweldig!!! :biggrin: Heb helaas geen kaartverkopers gezien, en de ansichtkaarten die ik heb gezien waren 0,70 euro per stuk… Vond dat best duur dus heb geen voorraad meegenomen… Maar jou Rome kaart is wel onderweg hoor ![]()
Toos: wat een heerlijke tijden! En wat lekker nog een weekje naar ADR!