@Linda: Weltrusten en werkse morgen weer.
Ook een beetje rustig aan doen he en neem ook op tijd je rust. Gelukkig heb jij al snel vakantie, dus nog ff volhouden hoor!
Truste en slaap lekker. :dag::kus:
@Linda: Weltrusten en werkse morgen weer.
Ook een beetje rustig aan doen he en neem ook op tijd je rust. Gelukkig heb jij al snel vakantie, dus nog ff volhouden hoor!
Truste en slaap lekker. :dag::kus:
Marion zwaait helemaal niet even terug. :crybaby:
@Linda: Welterusten en werk ze morgen
@Toos: Je hebt je weer niet opgegeven voor de 4 daagse he? :biggrin:
@Roanna: Misschien ziet ze het niet, te klein?? Beetje groter proberen.
Marion, JOEHOEhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zwaaien/zwaai3.gif
Ik dacht waar blijft ze toch:biggrin::biggrin:. Was te laat met inschrijven en heb geen vakantie;)
Oh, nou ik had me wel ingeschreven, maar het was al vol. Kon niet meer bij. Misschien volgend jaar weer ff proberen. :rolleyes:
Dan gaan we samen. Fles samos onder je arm:lol:
Oke, afgesproken dan. :vak02:
Ik denk dat iedereen al te bed is. Ik ga ook maar. :slapen:
Toos… geniet van je vrije dag nog morgen en voor zo alvast weltrusten en de groetjes thuus he.
Jij ook de groetjes aan kokkie, morgen weer een spannende dag of ze bellen. Welterusten voor strakkies en tot morgen maar weer
Inderdaad weer ff spannend. Denk er maar niet teveel bij na, maar toch hoop ik dat we eindelijk wel wat gaan horen over hoe en wat, want hier wordt ik zo moe van. Maargoed, het is niet anders.
We zeggen nu weleens tegen elkaar, als we dit allemaal van te voren geweten hadden, dat het zolang zou gaan duren, hadden we beter vanaf het begin zelf een ziekenhuis kunnen uitzoeken samen met de zorgverzekering. Maar om alles nu nog te gaan omgooien, heb ik ook geen zin meer in en kokkie ook niet.
Nou, weltrusten all. :kus:
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Viva en zussie,lekker verwend gisteren,nu alles regelen voor je vader.Wel lekker dat hij weer thuis is toch?
Toos,omscholing,heb je al een richting in gedachten.
Roanna,scootert lekker door de stad.
Raak,morgen naar CP lekker alvast veel plezier.
Sorry rest kwijt,maar vergeet jullie niet hoor.
gooood morninkkk
wat een gezwaai gisteravond !!
ik was mn konijnen net kwijt, hadden die stiekemerd zich onder de bank verstopt… alles overhoop!! mn venetiaanse masker, mn boeken… alles aangevreten… ze waren dus vannacht ontsnapt… deurtje zat gewoon los, dus ik denk dat ik het niet goed heb dicht gedaan… das aan de ene kant wel mooi, want dat betekend dat ik gewoon beter moet opletten en ze er igg niet uit springen ofzo…
ach, alles weer in de ren en weer rechtgezet… maar ze wisten dat ze iets ‘fout’ gedaan hadden… hahaha
anyways… tis telefoondag voor roanna, vrije dag voor toos, cp dag voor raak, de rest aan t werk denk ik zo…? ikke wel… ‘gezellig’!!
Zo ik ook wakker, kwam er niet uit!
@Bloemmie: De dondersteentjes… Maar nu dus weer opgeborgen alleen jij mag de rommel opruimen!
@Roanna: Ik duim voor jullie vandaag
@Toos: Geniet van je vrije dag
@Linda: Sterkte vandaag met je lange dag
ehhhhhhh
@Viva(en Damber) weer een babyhuidje en verder afwachten hoe het nu met paps(opa) gaat…
@TRL: :kus: denk aan jezelf…
ik ook werken, maar tot 13 uur he, ik nog 1/2 daagjes… en dan weekend…
Gister met 2 vriendinnen een sauna dagje besproken(hihi niet met 2 op 1 dag, maar op 2 verschillende daagjes…) ZOoo aan toe, en de aanbieding is zo dat ik nu 2 daagjes kan voor de prijs van normaal 1 dagje!!!
Das al weer een tijdje terug, dus volgende week donderdag en dan 2 weekjes later weer…
Tot straks!
klinkt goed!
lekker er ff weer uit, lekker stomen enzo…:wub:
ik ga maar es richting werk…
En nu op t werk, maar hier is er geen KIP zo te zien haha
25 juli krijg ik mn soll gesprek met het bedrijffff
JAAA het gaat lopen!!!
Goedemorgen all.
@Beps: Dat is pas goed nieuws.
http://www.annasanimaties.com/hand_17.gif
Ik blijf ook voor je duimen hoor dat het tot een goed eind komt en jij de baan zal krijgen.
Verder weinig te melden vanuit een druilerig A’doorn. Ga zo maar even de doos schoonmaken. Beetje afleiding zoeken, zeg maar. :unibrow:
Zo klaar en zo weer naar het werk.
En ja hoor… de eerste reisorganisatie is alweer failliet hoor ik net op het nieuws. S*ntravel kan zijn betalingen/afspraken niet meer nakomen bla, bla. Hij gaat weer lekker.
De mensen die nu nog in Turkije zitten kunnen de vakantie afmaken en zij die dit weekend zouden gaan, worden op de hoogte gebracht.
Iedereen nog een fijne dag verder. ![]()