TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@cyn
Jullie hebben het dus super gehad, gezellig alleen met mams en oma thuis.
Heb je het Vaticaan nog gezien?

MK: ja hebben heel veel gezien!!! Trevi-Fontein, Colloseum, Piazza Navona, Piazza de popolo (ofzo) Vaticaan, en nog veeel meer!!! :smiley: Echt super :thumbsup:

Hi Cyn, welcome back ! goed gehad zie ik, hoe was het weer eigenlijk ?

Niks bij gelezen, ga even terug , tot zo…

@Toos
Passen we het spandoek gewoon aan volgend jaar. Hoef er alleen maar een D bij te schrijven :wink:

Praat me niet van de Turkijeblues … het is dat het te ver is maar anders kroop ik terug.
Supertijden trouwens in september.

@MK
Jij ook weer gewend aan het normale leven?

@cyn
Je hebt weer een fotoalbum vol als ik het zo lees. Nog een glimp van de paus op kunnen vangen?

Roanna, ik zet er nog even een paar duimen bij, nog steeds niks neem aan, ze maken het zo ook nog (onnodig) spannend!

Marifran: het was er heet, heel heet!!! Rond de 38 graden… Mijn hele rug was verbrand dus heb een bak yoghurt gekocht en die erop gesmeerd :wink:

Marion: de paus zat in Australie :wink:

@ cyn jammer :frowning: maar ik wacht met smart bij de brievenbus :thumbsup: enneuhmm hebbie een nieuw nummer, die waarmee je sms-te had ik niet in mn phoon staan

@ marion, hopen dat N dat ook inziet en er zelf een punt achter zet, maar ja, das t hoofd he, en t hart wil vaak wat anders
@ toos:thumbsup: super tijden!!

toos : tijden vallen mee ??? Je kan ze niet beter hebben ! :thumbsup: :thumbsup:

Ben jaloersssssssssss !!! :frown:

zo kozijn in de grondverf…van groen naar wit, het wordt gewoon licht in de kamer ervan…

Toos jij al vliegtijden,…ikke nog niet…afwachten dus, er gaan er 2 die dag een om 7.15 en een om 17.15 nou ik verwacht niets dus ik zal de laatste wel hebben…

zo nog even verder rommelen in huis, en dan onder de douche…

viva : gegrondverfd…

Hoop voor jou dat je die van 7.15 hebt hoor meid !

Ikke terug sporen ! Iedereen nog een leuke avond en zweten maar bij de bevalling !
Die zit er aan te komen !

Tot morgen ! :dag: :dag:

Er zijn er maar 10 meer ! En als ik afsluit nog 9 !

k Zal meepuffen op de trein ! Hihi !

Bloemmie: Ben benieuwd wanneer je hem krijgt… En heb dit nummer sinds 3 maanden ofzo… :wink: Maar nee ik ben dus niet diegene die in gumbet zit :wink:

cyn : denk dat je alleen zal mogen bevallen :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Nou joepie :wink:

Wil wel even meepuffen, bevalling laat ik aan jullie over. Moet de trein halen van 16u20. :slywink:

Nog 5 maal een pufke doen !

Niemand die wil bevallen ?

Ikke in elk geval weg, dus alvast gefeliciteerd met de bevalling ! :dag:

ohhh ikke is er ook!!

en dan nog 2!~!!