TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Zo ik ben op t werk, lekker plekkie…
Hopelijk lekker rustig want ik heb weinig zin…

@Viva: Rustig aan, laat de dir maar l*llen…

@Linda: wat een toestand daar ja…maar goed, dan heeft marmaris ook een klap gehad hoor. Geloof me…

[quote=“linda1980, post:839, topic:43008”]

@roanna: scooter bevalt wel goed he![/quote

Bevalt me echt goed. Ik vind het heerlijk, maar heb alwel gemerkt dat ik wel een mooiweer rijder ben, want al heb ik er dan ook een regenpak bij, ik pak 'm niet zo gauw met dat miezerige weer. :biggrin: :smirk:

Nou, tot latersssssssssss :dag:

@Roanna: HAHAHAHA ja en met jou velen!!!

Ben er zo weer effe medicijnen ophalen bij de apotheek en klein boodschapje doen, tot laters

ik ga werken moet tot 21 uur dus tot later vanavond

Wat een rust hier…waar is iedereen…
:ninja:

Ikke ben er wel hoor, maar heb zo veel werk in te halen !!! Pfff…

Nou goed ik ben dus weer bijna weg
vanmiddag vrienden helpen
meld me vanaaf ofzo wel

iedereen last minute geboekt misschien ? :vak02:

hier but weer, miezerige regen…

gesprek gehad, veranderd niet veel voor ons alleen moeten de opleidingen ons gaan betalen voor de diensten die we verrichten, en als ze dat niet willen, dan weten ze dus niet waar ze met ons naar toe moeten…

heb trouwens net een sollicitatie er weer uit gegooid binnen de school, afwachten maar pas na 22 augustus gaan ze reageren…jammer dan, dan ben ik op vakantie…dus vanaf de 29e kunnen ze me pas bereiken.

Kaylo - even foto’s gekeken , wel duidelijk dat je het goed naar je zin had !!
Was er een feestje of zo, bruiloft, verjaardag ?? al die ver[URL=“http://www.wereldwijzer.nl/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=298431#”]wennerij op je bed? ze maken er wel een plaatje van !!!

Viva - Beps Succes met solli !!

Linda - aarbeving , brrrr :beef:

@Viva: Ik duim voor jou!!

marifran : was de dag van onze huwelijksverjaardag (die foto’s met rode lakens). Verwennerijtje, hihihi !

viva : ik duim ook voor je hoor ! Je mag ook wel eens iets positiefs hebben !

Als dat zou kunnen. :stuck_out_tongue:

Erg rustig zelfs. :biggrin:

@Viva: Ik http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gifook voor je hoor. Maar het duurt dus nog eventjes voor je wat hoort.

Heb het even op het werk nagevraagd over die zorgverlof… en ja hoor! Het bestaat bij ons ook. Moet het wel zelf even tegen die tijd aanmelden. Heb recht op maximaal 30 dagen per jaar, waarvan de eerste 3 dagen tegen 95 % en de andere dagen 70 % doorbetaling. Ik denk dat ik er in ieder geval 10 werkdagen gebruik van ga maken. Krijg ik die dagen terug en kan dan alsnog later weer vakantie nemen. :wink:

roanna : zou zeggen, doen meid !!

ik ga nog maar eens sporen !

Tot laters !!!

@Kaylo: Wel thuis. :dag:

hi meiden, ben ik dan weer…

had voor morgen een vrije dag genomen, ik dacht lekker even rommelen en doen waar ik zin in heb…helaas voor mij, maar aan de andere kant fijn…paps mag morgenochtend naar huis, ik werd gebeld, en ook de zorg is voor morgen al weer geregeld…

Roanna, fijn meis, zie zo leer je weer wat van elkaar…is toch zonde om je vrije dagen daar voor te gebruiken, vrije dagen zijn voor leuke dingen…

Kaylo ook weer aan het werk…

en dank jullie wel voor het duimen, we zullen zien waar het schip strand…

hallo hier ik weer eventjes.
Maar er is idd weinig gekletst.
Ik heb me net toch lekker gegeten. Indonische rijsttafel. HMMMMM En pittig!!!
Wowie echt letterlijk pittig.
En net maar eventjes spekkoek gegeten.
Erg lekker!

Ga eventjes 1 pagina terug lezen!
Groetjes Jac