@toos: zou je mij die foto’s van bijgebouw eens willen mailen ben wel benieuwd, wij hadden in 2006 een familiekame rin bijgebouw
Ik mail ze naar je
@toos: thanx!
Nou ik ga slapen weltrusten allemaal, slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook mn mandje opzoeken. Morgen eerste werkdag. Ben benieuwd of er veel veranderd is. Ik weet de de bewoner die chemo had gehad er inmiddels niet meer is. Gelukkig maar, was erg triest allemaal
Tot morgen enne http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/trustenmessenger.gif
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Marion,J en N,welkom terug.
Toos,weer lekker geboekt.En succes vandaag met werken.
Goedenmorgen allen
@Marion: Welkomt terug… we wachten met smart op de verhalen!!!
@Toos: Soll loopt. Er start nu een groep, tenminste volgende week maandag, en in die week of een week later krijgen wij de voorstelgesprekken(telefonisch). Word je dan uitgenodigd om het bedrijf te bekijken dan ben je erdoor. Velen zijn ervoor geschikt(zeggen ze…)
Ikke werken, dan ouders van vriendin helpen met compie instaleren…(hihi ikke niet hubbie) en daarna viesewiete…dus ik meld me wel…
goedemorgen meiden, ik al weer op kantoor,…raar weer lijkt erop dat er zo een mega bui gaat vallen.
vandaag gesprek met directeur, ben benieuwd…zo een en ander afbellen qua afspraken…
Toos, nou idd waar voor je geld, je koop er een en dan gelijk een hokje vol
Bloemmie met konijnenkooi aan de gang, idd met warm weer gaat het snel stinken
Linda wil terug naar adr
Toos lekker geboekt
Beps wacht op solli
Marion ook weer terug, dat is snel zeg…
in ieder geval meld ik me straks weer…
@viva
Gaat het gelukkig weer wat beter met pa en dan zit je weer in het gezeur. Het valt allemaal niet mee :kus:
@marion
Weer terug, wat gaat de tijd toch snel… hoe hebben jullie het gehad en hebben jullie Filiz nog opgezocht?
@toos
Jonge hamstertjes, grappig hoor, daar reken je natuurlijk niet voor.
En lekker nog een week naar ADR!!!
Linda, wauwwwwwwwwwww
gelukkig nu en niet over 3 weken…
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1490076/__Zware_aardbeving_Rhodos__.html?p=2,1
Morgen !
@Marion - Welcome back ! Is omgevlogen volgens mij.
@Toos - lekker voor je meid ! Nog een weekje nagenieten, mooie tijd, begin oktober!
Een heel nest hamsters :eek: waar laat je ze allemaal ???
Zal niet meevallen eerste werkdag, maar ook wel weer fijn die blije gezichten!
@Roanna - Kan me best voorstellen dat het een beetje prikt, maar we duimen voor je hoor, ze moeten maar een beetje opschieten !
En hebben jullie je dansje al gedaan :lol: zie het helemaal voor me !!
@Viva - Gelukkig beter met pa maar wel lastig, kan ook te maken hebben met z’n andere ziekte hoor, die heeft ook een opduvel gehad.
Weet even niet meer, prettige werkdag allemaal !!!
Gisteravond computer bezet door zoon, heeft van alles in onze programma’s gerommeld.Zal wel ergens goed voor zijn, ik wil niet alles weten , snap er toch niets van.
Spinning was best wel weer lekker, goed muziekje, had geen idee dat ik het een beetje gemist had, voorruit dan maar weer.
Vandaag geen programma maar wel genoeg te doen.
mornink!!
@ toos een nest met hamsters!! :eek: verrassing…
de rest ben ik alweer kwait… ppff ga maar es werken :dag:
@viva: brrr aardbeveing, hoop dat t nu weg blijft donderdag vertrekken mijn oom en tante naar rhodos
@bloem: werk ze
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Goedemorgen.
@Marion: Allereerst jullie ook weer van harte welkom thuis. Nouja van harte, ik denk dat jullie nog wel een poosje hadden willen blijven.
Ik ben ook benieuwd naar de verhalen hoor.
@Viva: Ik zal een eens naar vragen wat jij zei over die zorgverlofdagen. Heb er zelf nog niet zo bij stilgestaan, omdat ik genoeg uren heb om een tijdje weg te blijven. Maarja, als ik misschien in ieder geval de uren terug kan krijgen, dat ik thuis MOET zijn als kokkie weer uit het ziekenhuis komt, dan zou ik die weer voor een echte vakantie kunnen gaan gebruiken. Ga het gelijk vanmiddag even navragen. Bedankt voor je tip!
Jij ook verder nog sterkte ermee hoor!
@Toos: Zeg maar nee, krijg je er twee. Hi, hi. Vruchtbare boel daar bij jullie in de familie. Kijk maar uit, misschien is het wel besmettelijk. ![]()
@TRL: Gaat het wel goed met je? Of toch nog weer dipje? Je bent zo stil, maar ik begrijp het wel hoor. Ik zal er ook niet meer over zeuren, zeg maar. Je laat je hoop ik, vanzelf wel horen hier. :kus:
@Beps: Ik blijf ook duimen voor je hoor!
@Bloem: Alweer te werk denk ik?
Ja is wat van die aardbeving op Rhodos he? Je zal er maar zitten, maarja het zal daar wel vaker voorkomen, dus hopenlijk vangen ze daar de toeristen en het volk wel goed op. Enneh… zo erg was het achteraf ook weer niet toch? Ik bedoel de schade viel wel mee, wat ik hoorde op het nieuws. Nou, hopen maar dan, dat dat zo is.
Verder weet ik het even niet meer. Ga zo ff douchen en dan ook maar weer wat doen.
@Marifran: Ja zekers. Heb alle oefeningen al gedaan voor vandaag. Geloof je dat? ![]()
Ik ben gisteravond een hele tijd wezen scooteren. Even mijn haar los gegooid. Even alleen in mijn eentje een heel eind wegggeweest. Later nog een tijdje visite gehad en toen was het al te laat om nog hier (wel te lezen) maar niet om te reageren.
@roanna: scooter bevalt wel goed he!
ik ga maar eens even douchen tot straks allemaal