TTT deel 94 (100 komt in zicht)

oke linda ik wacht af

@VIva: En gewoon zeggen dat hij niet moet zeuren, beter moet worden, en dat als hij blijft zeuren jullie niet meer komen??? Wij hebben het bij mn schoonvader ook af en toe hard moeten spelen, maar ze moeten er helaas gewoon blijven!
Iig gaat het stap voor stap beter, en blijf VOORAL aan JEZELF denken :kus:!!

Ouders weer weg, hubbie naar zn werk… Ikke zo maar naar bed, zo moe!
Vannacht slecht geslapen, dus nu graag een paar uurtjes extra!

ikke ook moe
de halve kamer op zn kop gezet… konijnenzooi gaat erg stinken met dit weer
pfjjewwww en ookal hard gewerkt vandaag

Goed bezig Bloemmie!!!
Nu zal het heerlijk rusten zijn na hard werken!!!

Ik ben slapen tot morgen!!

@beps:slaap lekker en tot morgen! Hoop dat ik vannacht ook wat beter slaap kon afgelopen nacht heel erg moeilijk in slaap komen

Iyi Aksamlar Meiden … We Zijn Er Weer!!!

@Viva: Bloeddruk van paps te laag, misschien dat hij daardoor valt. Tja als mannen opknappen worden ze lastig, is op zich een goed teken. Hij zal toch nog even moeten blijven, hopen dat er wat uit de kweken komt en dat er een oplossing is tegen de tijd dat hij naar huis zou kunnen. Hou je taai en probeer wat rust voor jezelf te nemen :kus:
@Beps: Nog wat van je solli gehoord?

@Marion::dag::dag:. Welkom terug, heb je de batterijen weer op kunnen laden? Leuke vakantie gehad?

@ toos, ja afgelopen donderdag een sms dat ze voor een ander gekozen hadden
@ marion :eek: nu alweer terug!!! foto’s!! verhalen!!!

@Marion: welkom terug, hoe was jullie vakantie?

@jac: mail verstuurd

Vorige week een nieuwe hamster gekocht voor dochter, heb wel waar voor mn geld gekregen. Vanavond surprise, ze bleek zwanger en heeft nu een nestje.

@toos: das inderdaad waar voor je geld zeg! Wat gaaf trouwens weer naar ADR is mij in 2006 ook zo goed bevallen ga zo weer terug

yup
im off to bed
slaap lekker allen :dag:

@bloem: slaap lekker en tot morgen

@Bloem: Slaap lekker

@Linda: ADR is net een magneet, het blijft trekken. Hoorde het nu ook weer dat mensen terug blijven komen. Doen ze het niet slecht toch

@toos: dat trekken als een magneet klopt wel hoor wilde dit jaar en vorig jaar ook wel maar ouders wilden niet elk jaar turkije ach ja wie weet dat ik een keer terug ga dat staat vast, heb jij afgelopen keer nog foto’s gemaakt van na de renovatie en hotel op zich? Ben wel benieuwd?

@Linda: Ik heb wel foto’s van het bijgebouw, eigenlijk niet van het turks restaurant aan de buitenkant en poolbar