@Beps: He bah, wat vervelend dan weer. Inderdaad net zolang terug gaan, tot je goed ziet met dat ding. Was/is die bril van je vriend “Hans”?
Nou, is dat even gezelli dat je ouders onder hun werktijd de tijd nemen om bij hun dochter te eten. Hi, hi. Geniet ervan samen!
@MK: Ik neem pas mijn vakantie op, zodra mijn manneke bericht krijgt wanneer hij in het ziekenhuis terecht kan en dan neem ik net zolang verlof op, tot dat het hem weer wat beter gaat. Ik denk als alles normaal verloopt, dat ik dan zo’n 3 a 4 weken vakantie op neem en dan eventueel eind September, begin oktober nog een week om misschien dan toch nog een weekje weg te gaan. Daar hoop ik dus allemaal op, maarja als het toch anders loopt, nouja, dan volgend jaar maar. :disgust:
@roanna
Dan kun je je vrije dagen inderdaad het beste gebruiken.
@beps
Mijn schoonzus heeft ook een bril waarmee ze iedere week bij de opticien zit. Dan doet hij zeer achter haar oor, hebben ze dat hersteld, dan is het weer haar neus, dan staat hij weer scheeft enz enz. Ze wordt er helemaal gek van.
Goeiemiddag,
Het is hier rustig geweest, dus weinig bij te lezen @Marifran: Het gaat er wel hardhandig aan toe bij jou op de sportschool. Zou thuis maar op de
hometrainer stappen. @Beps: Wat een gemieredinges met je bril. Moet wel goed zijn, gewoon terug blijven gaan @WR: Ook even langs geweest, hoop dat het verder goed met je gaat @Viva: Hoe is het met paps vandaag. Beoordelingsgesprek in ieder geval goed, dus das mooi meegenomen @Roanna: Het is te hopen dat kokkie nu snel aan de beurt is, weer opknapt en jullie nog een weekje wegkunnen
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Heb het lijstje aangepast, ga dus toch weer een weekje naar ADR. Ik heb de hele week getwijfelt, welles, nietes enz enz enz. Gisteren wezen fonduen bij dochter en te diep in het samosglas gekeken. Zei dat als hij wilde boeken dat moest doen voor ik weer nuchter was en me zou bedenken. Vanmorgen lag er een briefje in mn klepdoos dat hij had geboekt, was op aanvraag en vanmiddag bericht gekregen dat het accoord is
Ohhh lekker hoor… Ik zou zo meewillen… Betere prijs, ik ben hetzelfde kwijt, maar dan voor een app met ontbijt! Dus ach… paps en mams zaten daar he, en dan maar bij hen anders hadden we ook voor All-Inn gegaan…
Ik neem pas mijn vakantie op, zodra mijn manneke bericht krijgt wanneer hij in het ziekenhuis terecht kan en dan neem ik net zolang verlof op, tot dat het hem weer wat beter gaat
Roanna, vraag even na bij je werkgever, volgens mij heb je recht op zorgverlof, scheelt weer vrije dagen…
Toos, lekker weer een weekje weg
voor de rest brillen die niet goed zitten, sportschool, koffievisite en toen wist ik het niet meer, kom net bij paps vandaan het gaat wel goed met hem, vraagt wanneer hij weer naar huis mag…maar de bloeddruk die is niet goed vanmiddag een onderdruk van 44 issenietgoed he…dus wat er nu allemaal aan de hand is, moet morgen bellen voor een afspraak met de arts, dus dat doen we dan maar…
ja idd bloemmie hij knapt op, maar daardoor knap ik af, hij wordt heel opstandig, niets is goed, zijn pyama is te groot, de pillen te hard, heeft op iedereen wat aan te merken, en ik moet maar vragen wanneer hij weer naar huis kan…want hij blijft daar niet … het eten is niet te pruimen, de koffie niet te drinken, het krentebrood is droog…pffffff.