goede morgen
ikke kon weer es niet slapen, had ik net zo goed gisteren gewoon uit kunnen slapen, grgrgr…
anyways, off to work!
Wat eenrust hier…
Zit even met een bakkie. Er was geen spinning vanmorgen, te weinig deelnemers :D:p, snap je niet hè, of toch wel , haha
Daarom even de toestellen langs gegaan, maar dan wordt het echt strafwerk, zoiets dus ,

gelijk afgesproken voor vanavond anders komt er niets meer van.
:zon02: Mooi weer hier !
hoı allemaal
even snel een berıchtje van mıj, hopelıjk ıs ıedereen hıer gezond en wel, mıs het kletsen hıer wel hoor! maar helaas geen tıjd
wılde jullıe nu even gedag zeggen en laten weten dat alles relatıef goed gaat, ben nog erg graag hıer en ga zeker volgend jaar terug!
kleıne update op mıjn sıte gezet helaas kan ık het nıet zo netjes bıjhouden als ık gewıld had sorry daarvoor!
nou ık ga weer aan het werk
xxx
@Toos: leuk die foto’s een goede grap zal dat geweest zijn.
Zie de GM al helemaal voor mij!
Lachen!!!
Iedereen een fijne maandag!!
@Kaylo: succes met de eerste werkdag!
Groetjes Jac
@WR: leuk om te horen dat je het naar je zin hebt!
GRoetjes
Hello !
Eerste helft van werkdag zit erop, nu even lunchen !
Zal niet zoveel kunnen langskomen, ligt een stapeltje ! :mad: :mad: :mad:
Maar ga tijdens lunch toch eventjes bijlezen ! :dag:
@Kaylo: succes met bijlezen en lunch ze!!!
WR - fijn dat je het naar je zin hebt, je hebt er heel wat voor over zag ik op je website.
Hoop voor je dat je snel een eigen plekje vind !!
broodje tonijn op, ga nu even uitzoeken hoe de foto’s hierop moeten. Was weer te gemakkelijk ! ![]()
O jee ! Zit ik nu met 2 fotoalbums ! Eentje met 10 en eentje met 7 foto’s en zijn dezelfde !
Eentje gelukt ! Weet iemand hoe je er meer dan 10 kan opzetten (in hetzelfde album ?)
Middag dames, kom ook nog ff op de thee.Zie dat we gezelli nog bezoek uit Turkije gehad hebben.
Kaylo valt niet mee he eerste werkdag.
Marifran sportschool bijna verlaten en vanaaf nog een keer, bij ons is maandag altijd de drukste dag
Viva beoordelingsgesprek van mij krijg je een 10 en een griffel hoor
Rest iedereen druk aan het werken, werkse
@kaylo: Heb al wat foto’s bekeken!! Erg leuk!!! Er staan er nu 15 op! Enne leuk dat je badjassen en pantoffels hebben gehad!! Grappig hoor!!!
Ik krijg ernu al heimwee van!! En ben je al aan het lijnen?? Want dan kun je mee in de koffer he? Grapje!!
Groetjes Jac
Goedenmiddag.
Ik pak ook even een bakkie thee hoor, of mag het koffie zijn?
Wat een rust vandaag he? Je zou haast zeggen, dat iedereen op vakantie is. ![]()
@Marifran: Jeeje meid, gaat het daar altijd zo toe op jou sportschool? :crybaby:
Ik doe het iedere ochtend altijd ff zo met mien manneke en dan hoeven we verder ook niet naar de sportschool.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sport/dans01.gif
@Raak: Ook ff binnen voor een bakkie. Niet druk vandaag met je werk? Och, moet ook zo nu en dan kunnen he? Gister nog lekker Indonesisch wezen eten?
@ WR ook nog even langs geweest. Nou, vind het knap van haar hoor, dat ze ondanks vele tegenslagen daar, het toch nog vol houd. ![]()
Viva en Beps zeker druk op het werk? :dag: Joehoe!!!
@Kaylo: Heb even je foto’s hier in het album bekeken. Ziet er weer goed uit zeg. Je had daar weer lekkere dingen
aan de haak geslagen en in je bootje. Poe hee. Toe maar!
Wil ik ook wel!
Ikke ben al weer thuis, maar meteen weer druk
Eerst langs de opticien… brillie wil niet. Kan het niet focussen, en heel raar, mn leesdeel geeft dingen in een hoepeltje weer(kijk ik recht ertegen aan is het recht geschreven, en anders uitgezakt naar beneden, met een boogje…)
Maar goed, ff eea afgesteld, en anders ga ik woensdag weer terug…
nu snel eten koken(wereld week dus lekker makkeli, btje van mezelf en een btje van Kn*rr.,…) mn ouders moeten hier in de buurt pakje afleveren, en dan file naar huis…makkeli lekker bij hun kind mee eten…
@kaylo
Toch gelukt om 15 foto’s te plaatsen, leuk hoor.
Jullie bed was mooi versierd en idd badjassen en badslippers, die waren ze bij mij vergeten ![]()
@roanna
Heb je nog wel vakantie of werk je de hele zomer door?
@WR
Je had volgens mij een iets ander scenario in gedachten voordat je naar Turkije ging.
Ik hoop dat je snel een eigen plekje vindt en veel tochtjes kunt verkopen zodat je ook nog wat geld om handen hebt.
@beps
Wat irritant dat het niet wil met je bril, is de opticien wel een beetje in de buurt?
Gezellig dat je ouders komen eten.
ja hoor MK, gewoon in t wc…maar… gewoon irri…