poehee
heb eindelijk de afwas gedaan en er draait een wasje…
misschien nog ff stofzuigen ofzo? konijnenpluis waait hier door de kamer, maar ja, als ik heel stil blijf zitten merk ik er nix van ![]()
ben moe, moe en nog eens moe
@Kaylo - Heeeyyy !! Was geen 3 maanden hoor , maar 10 weekjes :biggrin: Fijn gehad, alles soepel en glad verlopen, 8650 km gereden en veel moois gezien!
Jij morgen weer aan de slag, is toch ook leuk, je wilt vast nog niet stoppen, binnen 1 dag al weer normaal.
@Roanna - Hoe waren de foto’s? Heb je zelf ook nog geposeerd of alleen maar geprobeerd vliegtuigen te vangen ?
@Linda - Lekker vroeg naar bed met een boek, ook wel es lekker voor een keertje .
Vanmiddag visite gehad en nu maar wat op de website hobbyen.
Zo wij weer bij paps geweest, koorts is gezakt, hij wil naar huis, heeft het wel gezien daar,…hij is gisteren wel weer gevallen, (uitgegleden zo op zijn kont), kan niet zo goed lopen nog, de bloeddruk is ook nog veel te laag, vanmiddag 105 over 49 dus das niet goed he…vanalles staat op de kweek, dus dinsdag maar eens bellen voor een afspraak met de arts. Voor de rest is het afwachten, hij is wel weer wat alerter…wil nog niet goed eten, maar lust wel toetjes en ijsjes…
Toetjes en IJsjes…Viva, heeft hij niet teveel gesnoept de laatste tijd?? Want dan is eea ook weer duidlelijk te verklaren door een aantal hypo’s op een rijtje waar ze ook behoorlijk de weg door kwijt zijn…
Maar goed, zorg maar dat hij daar blijft tot hij helemaal weer top is, en de uitslagen bekend zijn. Jullie moeten ook nu ff rust krijgen en niet het idee hebben er steeds bij te moeten blijven als hij thuis is…
kijk! toetjes en ijsjes, dat gaat de goede kant op!! ![]()
Viva, fijn dat hij weer opknapt, hoop maar dat ze hem nog even houden, altijd lastig als hij zelf zo graag naar huis wil.
@Marifran: Heb alleen een paar foto’s gemaakt van het parachutevliegtuig en van een landend vliegtuigje… :biggrin:
@Viva: Dat lijkt mij ook beter dat ze hem nog even daar houden voor een ieder zijn/haar rust. Laten ze eerst alles maar even goed nakijken.
Nou meiden, verder is het erg rustig hier, dus ga ik ook maar even wat anders doen. ![]()
Ikke ben klaar om naar bed te gaan…nou ja… bijna. Nog ff Aiji legen en dan lekker naar bed
Morgen naar mn werk, dus ik moet vroeg op! Meld me of net voor ik ga, of op het werk!
:slapen: lekker
@Beps: Weltrusten en werkse morgen weer hoor! Doe het rustig aan he! ![]()
De rest…ook alvast weltrusten en voor de werkenden onder ons… werkse weer.
:dag::slapen:
truste zij die gaan slapen…
ikke nog een beetje te wakker vrees ik…
ik ga ook slapen morgen weer vroeg op morgenvroeg is weer extra ivm vakantie collega en dan ook nog mijn gewone uren 's middags dus tot morgenavond
slaap lekker allemaal
ikke ga ook eens mn bedje opzoeken :dag:
:idea:
Hoogste tijd !! Truste voor wie nog langs komt.:slapen:
Morgen weer vroeg op, ga maar 's kijken of de sportschool nog niet ingestort of afgebrand is :beef:, zal niet meevallen.
:zon:
Goedenmorgen allen
Na een te korte nacht(ik kon niet in slaap komen) zit ik weer fris en fruitig beneden!!
Zo naar mn werk, hubbie en ik hebben elkaar afgewisseld, dus die slaapt nu.
Meld me straks op het werk hoop ik!
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
@TRL: :kus: Gelukkig weer een werkweek… Ff de zinnen verzetten!
goedemorgen ik ook weer van de partij, zit al achter mijn bureau, even niets te doen, straks beoordelingsgesprek,nou ze doen maar. Het zal me een zorg wezen wat ze zeggen.
Goeie morgen, ben er ook al (sportief) klaar voor.
@Viva - Dat is de juiste instelling!!:D:D, je hebt tenslotte wel wat anders aan je hoofd.
Werkze allemaal en prettige dag !
Op t werk, en een lekker plekkie!!
We gaan t zien…
@Viva: laat ze lekker!!!