joehoe waar is iedereen???
@Viva: Suc7 morgen suc6 is vast onvoldoende…
@Roanna: Gewoon het aantal nemen dat je nodig hebt(max 30 toch… nou max 30 dan) btje minder geld en wel dagen voor de vakantie, of geld, en vakantiedgn tegen eigen kosten… nou dan ging ik voor de 1ste optie!!
Wij weer thuis, morgenmiddag ook nog heen, want er moet eea aangelegd worden…
@MARION!!! WAAR ZIT JE???
ikke weer thuis
moe/ gaar etc… zo’n dag waar alles raar is, niet klopt, niet loopt, niemand iets weet, nix wil, alles moet etc. etc…
t zal wel aan mij liggen denk ik dan, morgen weer een nieuwe ronde…
tis hier donkertjes…
@ roanna, weer mooi paar vakantie daagjes gespaard
@ viva gelukkig mag paps weer naar huis, wel weer stress en druk voor jou, en we duimen weer!
de rest ben ik alweer kwait… pfff schiet niet op
hier saai weer, bah…zou toch heel anders moeten voelen voor de tijd van het jaar…
owh ja… tis zomer he?!
Goedenavond.
Ben weer terug van het ff scooteren. Het begon hier ook iets te miezeren, dus dacht, gauw weg wezen en naar huis. Inderdaad, wat een butweer voor de tijd van het jaar. Zo op de scoot, vond ik zelfs de wind nog wel aan de koude kant. Brrrrr…
Kom ik thuis, wil weer achter de pc die ik in de wacht had gezet, kom ik niet meer het internet op. Alles uitgezet en opnieuw opgestart en gelukkig… pffff… voila. Moet je toch niet aan denken he? :biggrin: Geen internet! :paranoid:
@Beps: Ik kijk nog wel even hoe ik het verdeel. Ik heb zoveel uren nog staan, zelfs van vorig jaar nog en uit laten betalen is ook geen optie, omdat het weer verrekend wordt met de AOW van kokkie eens per jaar. Denk dat ik een maand thuis wil/zal blijven, waarvan ik dan 2 weken zorgverlof vraag.
@Viva: Aan de ene kant dus weer een goed teken dat je vader naar huis mag, maar of het ook weer een zorg minder voor jullie wordt? Ik hoop dat het nu goed geregeld is. Maargoed, laten we het beste ervan hopen weer. Toch?
@Bloem: Ach mien kind toch!! Weer zo’n chaotische dag gehad op het werk. Het is toch wat he? Nou, neem nu ff je rust.
oef dr loopt iemand te klickklakken-op-hakken boven mn hoofd… archh!! doe ze uit of blijf stil zitten zeg… pfpfpf…
En wat is het geworden uit of stond ze stil???
Nou hopelijk komt er wat leuks op televisie waardoor je even kunt relaxen?
Groetjes Jac
:lol: Bloem: Ik herken het van hotels/appartementen in Spanje. Heel irri. Even met de bezemsteel tegen je plafond aan bonken. :lol:
pfpfpf t zit stil of de schoenen uit, maar igg lekker rustig
ik denk dat ik gewoon achter mn peeceetje weg mot, raar ligt hier ook
donker maar niet echt ofzo…
d’r is ookal nix op tv… denk dat ik redelijk vroeg naar mn bedje verhuis ![]()
ben d’r ook weer, nog 13 dagen te gaan
@ linda zwaar aan t aftellen?! is het nog druk op je werk of weinig winkelend publiek?
@bloem: ja inderdaad al druk aan het aftellen, komt denk ik doordat ik de laatste week elke week al wel overuren heb door vakantie van collega’s, deze week ook al weer 5 overuren, tot aan de vakantie elke week wel overuren best wel veel winkelend publiek maar vrij veel kleine aankopen
ja iedereen spaart zn geld op voor de vakantie natuurlijk ![]()
owhkey ikke ga slaapie doen
slaap lekker allen en tot morgen :dag:
@bloem: slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook afsluiten morgen vroeg op op mijn vrije dag morgen om 8 uur auto naar garage brengen voor een beurt zusje heeft vakantie dus die meegevraagd gaan we boodschappen doen brengt me naar huis en gaat later weer mee auto ophalen
Zo ik ook zo naar mn bedje
Morgen lekker vrij, donderdag nog werken en dan weekend…
Pfff te moe om te reageren, was een zware avond!!
:kus: voor allemaal…
@beps: geniet van je vrije dag morgen, slaap lekker en tot morgen
ook ik zeg welterusten…