Linda , ken die computertjes wel , heb er eens 1 bij Kr**dvat gekocht of zoiets, maar werkt niet lekker hoor, je hebt geen duidelijk overzicht. Gewoon klein boekje en een potlood, veel handiger.
Misschien even op Routeplanner bij MSN kijken. :vak01:
Weken ???, oh ja das waar ook …, nou ja dan maar ouderwets hè !!! haha
truste !!!
Wil vooral hebben voor vliegtuig
@Linda: Nee, dat weet ik niet zo. Ik dacht ook bij een speelgoedwinkel. Zal morgen ofzo even navragen en voor je opletten hier en daar.
Thanx
Uit m’n hoofd …kleine 200 km
Bedankt!!!
Omdat ik met een vriendin graag met DTI travel nog 4 vriendinnen van ons die dan ook begin augustus naar Bodrum gaan achterna willen reizen maar dat is alleen nog maar mogenlijk als we het vliegtuig nemen vanuit Amsterdam…
Groetjes:zon02:
Om precies te zijn volgens MSN routeplanner 158,4 km.
Oh, dat moet lukken Marissa. Heel veel plezier alvast in Bodrum. Ben er ook geweest. Heel leuk !!! :vak01:
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Vandaag de toko rechtgetrokken, vanmiddag naar de markt geweest en vanavond was de diplomauitreiking van dochter.
@Roanna:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/feest/13.gif
Gefeliciteerd met je 5 jarige kletsjubileum. Heb de slingers maar vast opgehangen
@Bloem: Zeeuwse kaarten zijn onderweg, zal nog maar die andere kijken
@Viva: Klinkt wel luguber, lijkt op een deja vu. Ik hoop alleen dat de afloop in dit geval anders zal zijn. Wens je heel veel sterkte en een dikke :kus:
ik ga ook slapen tot morgen allemaal
We gaan bij ALLTOURS boeken. Is dit een goede keuze? En als we dan in Bodrum arriveren welke bus enzo moeten wij dan nemen?
Groetjes:dag:
:zon:
Goedenmorgen allen…
Een niet normale tijd wakker, maar ik heb heerlijk geslapen, ben uit mezelf wakker geworden, net voor de wekker van hubbie. Hubbie nu te werk, ik weer zo een dag voor mezelf(nu ja, op opruimen/schoonmaken/schapjes/ kleine klusjes na dan)
DE KAT IS WEER THUIS, gelukkig… dom dier…
Meld me straks, eerst ff bijlezen…:biggrin:
@Marissa, ik weet verder niet wie je bent, en daar we hier echt een kletstopic hebben, meer een ‘vriendinnentopic’ denk ik dat je beter een aparte vraag kan aanmaken voor de dingen die je weten wilt!
Over alltours kan ik je niets vertellen, en ik denk zo maar eens dat je de afstanden ook gewoon ergens kan opzoeken.
Als je mee wilt kletsen, gezellig, maar stel je dan even voor en vertel wat jou bind aan ons favo land…
:ITALY:Cynthia: 12 juli - Rome!!:ITALY:
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Morgen,
Beps,vroeg wakkeer op je vrije dag,nog leuke plannen vandaag.
Roanna,nog gefeliciteerd met je 5-jarig jubileum
Linda,misschien bij de Brt Smt of Bl*kker
Fijne dag allemaal
@Linda: ik heb m in t vliegtuig gekocht… MAAR… geloof me, een boekje werkt makkelijker!!!
Goedemorgen allemaal kom nog snel even langs deze morgen, ga er inderdaad toch maar eens overdenkn om t toch maar gewoon bij t boekje te houden
good morninkkkkk
@ linda verkopen ze die niet gewoon in de winkel waar je werkt op de concurrent? daar zou ik het zoeken… maar heb t allicht mis…
kantoorboekhandel met veel tijdschriften en puzzelboekjes enzo?
@ beps mevrouw weer thuis… gelukkig!!
uhm de rest… ben t alweer kwait… bijna weekend!! jippieee