owh vraagje… hebben jullie ook problemen met hotmail?
@bloem: hier geen problemen met hotmail
owh… mmhmhmh
nou ik krijg nix met hotmail…
al opnieuw opgestart… msn geeft ook aan 0 berichten maar dat kan al niet… :tssk: nou ja, we zien t wel…
ga effe douchen ben zo weer terug
Ikke ook geen probleem met hotmail…
Maar ook geen mail hahahahah!!!
Zo ff de schapjes, heb ik vast 1 klus plat hahahaha(als ik dan niets meer doe, heb ik toch iets gedaan … hahahaha)
ikke vanavond hier druk aan de klus vorige week hier echt niets gedaan door vele werken en familieweekend en week ervoor eigenlijk ook niet door werken en zierk zijn afgelopen dagn druk geweest met weg werken van de was van twee weken vanavond na eten maar druk aan de poets
nou… tis iets met de server… kan gewoon in mn andere 2 mails, maar niet in mn belangrijkste
nie goe nie goed
@bloem: hmm vaag zeg!
ik ga werken tot vanavond allemaal
Goedemorgen ladies.
@Bloem: Hier ook niets aan de hand met HM. Had 6 maltjes, die ik al heb kunnen lezen. Maar heb het ook weleens gehad, dat ik het wel had en anderen niet, dus misschien zijn ze even met de verbinding/netwerk in jou buurt aan het werk. Ik noem maar wat hoor! Meestal komt het na een paar uur vanzelf weer goed.
Verder iedereen weer een fijne dag
en voor de werkenden… werkse. :biggrin:

Ben het niet meer gewend zo vroeg op, pffffffffff om 7 uur alle kleine kleinzoon op de stoep en vanmiddag alle 2, leuk hoor zo’n vrolijk jochie, maar nu is opa even fietsen met 'm.
Beps - kleine poes weer terug , straatmadelieven zijn het !!! jij weer een zorg minder.
Linda - vanmiddag gewoon werken zeker ? 's avonds poetsen, mmmm gelukkig weer energie genoeg anders doe je dat niet ![]()
Boekjes inderdaad handiger, die dingetjes belanden allemaal in rommella.
Bloem - hier niks mis met Hotmail, beetje oververhit bij jou wss :D:storm:
Roanna ook weer present en straks het bekende ritueel , moet ook gebeuren hè, blijft kraaltjes rijgen zonder knoopje aan het eind.
Viva - moet steeds aan je denken… verdriet en onmachtgevoelens, sterkte meis, hopelijk vandaag iets beter met hem ! :kus:
Prettige dag allemaal en weer bijna WEEKEND !!!
@Marissa: Ik zie dat je ook online bent en ben het met Beps eens, als je gezellig met ons mee wil kletsen, stel je even voor en klets lekker mee.
Anders inderdaad even een topic aanmaken voor al je vragen.
Om je nu toch nog even te antwoorden. Je moet dus nog boeken voor begin Augustus? Mag je echt wel opschieten dan. :rolleyes: Enneeh…Alltours staat hier in het oosten van het land, als heel goed en als vertrouwelijk en als voordelig bekend. Ik neem aan, dat je een complete reis wilt boeken? Dan zit het vervoer in Turkije er meestal bij in hoor. Boek je alleen een ticket, zal er ongetwijfeld openbaar vervoer naar Bodrum gaan, maar dat kunnen de echte Turkijegangers je vast wel even vertellen, over hoe en wat.
@Marifran: Ik kraaltjes rijgen? Zie je het voor je?
Zelfs niet MET knoop.
Maar ik ga nu wel even wat doen hier. Jij ook weer een gezellige dag met de kids.
Is ook werken hoor op kinderen passen. ![]()
Pffff waarom voel ik me op vrijdag toch zo K**.
Omdat het dan bijna weekend is, en je op jezelf teruggeworpen word!
Door de weeks heb je je werk als afleiding(Ik zal verder wel pben ;))
Goeiemorgen!!!
Viva: Jeeetje meis… weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen… Geen woorden voor… Waarom treft dit jullie allemaal!!! :kus: sterkte!!!
Zo nog maar 1 dagje werken!!! :biggrin: Ben al 3 dagen achter elkaar op de scooter, dus ben blij!!! ![]()
Bloem: bij mij doet HM het ook!
Mariska: Alltours is prima, en Dti ook…
Beps: poes weer terug
gelukkig!
Linda: ik heb ook zo’n apparaat, maar een boekje werkt inderdaad makkelijker!!
nou meiden ik ga maar eens aan het werk… ![]()
:dag:
gelukkig ik dacht al dat ik gek was geworden :lol:
werk ze Cyn(nog 1 dgje!)
goedemorgen meiden,
ikke wakker, nou ja wakker is niet het goede woord, toch maar weer een slaappil ingenomen, ik lag veel te lang wakker…nu dus zo duf als een konijn, ga zo maar eerst eens douchen, en dan de boel strak trekken en dan weer naar paps…misschien is er wat nieuws, misschien ook niet…
voor de rest wel bijgelezen, maar het is nog een beetje mistig in mijn hoofd…
sudoku, voor mij ook een boekje, veel makkelijker
Tlr…vrijdag…baaldag…kus en een knuffel voor jou
Beps…alvast aan de boodschapjes
Roanna, geen kraaltjes voor jou, maar wel rijgen
Marifran vroeg uit bed voor de kleinkids
Linda weer naar het werk
Cyn fijne tijd in italiano…
Toos deja vu inderdaad zo voelt het dus…
en toen was het zwart…
Viva: :kus: dankje!