Zie dat de mega jackpot in de regio Den Haag is gevallen,heb nog niet gekeken of ik wat heb.
@viva/damber: wil jullie heel veel sterkte wensen met alles!
Wij hadden een straatje van 1/5 loten en hebben totaal 13 euro terug gewonnen. Poeh hee. :disgust: Kan ik weer een deur intrappen.
Zie trouwens net, dat ik vandaag precies 5 jaar lid ben hier. Ik heb helemaal geen kaartje of bosje bloemen gehad van WW, of zouden ze daar ook niet aan doen? Ha, ha. ![]()
Dames… ik heb nu even niets meer te melden, dus zeg alvast weltrusten en tot morgen, met hopenlijk wat minder zorgen.
:kus::dag:
http://www.terhaaronline.nl/AFBEELDINGEN/zomersthema/Zonnebloem%202.jpg
Speciaal voor het 5-jarig jubileum
Wij hadden op kantoor met 14 man 2 straatjes met 1/5 loten.
Inleg EUR 4,15 en als ik goed gekeken heb EUR 1,85 winst ![]()
@MK: Houd ook niet over dus! :dope:
Bedankt voor het bloemetje. ![]()
@ MK igg winst… en geen verlies!
@ roanna: wow 5 jaar alweer!!! petje af hoor… aan de andere kant… het gaat ook vanzelf en er is echt no way dat we je nog laten gaan ![]()

Roanna kom nog even een bloemetje brengen voor je 5 jarig klep-jubileum. Lang al hoor , zal je best wel veel computer trucjes geleerd hebben, zoals een nieuwe TTT aanmaken bv.![]()
Dacht doe maar een slinger, dan kun je hem boven je bed hangen, beetje opfleuren na zo’n flutdag vandaag.
@Marifran: Bedankt ook weer. :dag: Ja, ik heb best veel geleerd in die jaren. Heb ik ook jou ook ooit niet eens geleerd hoe je die onzichtbare letters zichtbaar kan maken? :lol:
Ga even de slingers nu ophangen.
hihi
de bloemen vliegen hier in t rond
anyways
ik ga maar es voor 12-en naar bed… nu dus ongeveer :dag:
Ik ben voor de vakantie op zoek naar zeg maar een klein zakcomputertje met sudokupuzzels erop weet iemand waar ik deze kan kopen?
@roanna: gefeliciteerd met je 5-jarig jubileum
Ikke afgelopen zaterdag 3 jarig jubileum
@Bloem: Nou, ben blij dat jij de naam Bloem in je naam hebt, krijg ik iedere keer weer bloemen. :kus: Weltrusten meisie en tot morgen weer.
Trl - had het nog niet gezegd geloof ik, maar vond je echo’tje erg schattig :wub:, wist eigenlijk niet dat je al zoveel kon zien na 4 maandjes.
Is weer laat geworden, hele middag en avond met kaarten en foto’s zitten klooien, best moeilijk, misschien kan ik toch maar beter een keer borduren gaan leren.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op :dag:
@bloem: weltrusten en tot morgen
@marifran:weltrusten en tot morgen
@Linda: Ik weet wat je bedoelt. Mijn schoonzusje heeft die ook. Missschien bij de Bru*a? Ik zal ook even opletten voor je.
Hallo
Weet iemand van jullie hoe ver Amsterdam van Antwerpen is?
Groetjes Mar
xxx:vak01:
Heb jij dat nu ook altijd nog Marifran, dat je in maanden telt en niet in weken? Hoezo stenen tijdperk? Oh, ja gaat al naar bed?
Oh ja, ik ook. :dag:
@roanna: dank je, weet je mss waar je schoonzus hem gehaald heeft? Ga morgen tijdens lunchpauze ook eens vragen bij speelgoedwinkel bij ons op plein