TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Roanna,balen nog steeds geen nieuws.
Bloem,kaarten zijn onderweg.
Cyn,die voor jouw ook.Hoe laat vertrek je zaterdag?

Ikke niets gedaan
nu ff eten koken
en dan verder niets doen

meld me morgen weer
:dag:

@Beps: Dan zul je nu wel moe zijn van het “niets” doen he? Ga maar lekker vanavond ook niets doen dan. :unibrow: In ieder geval nog een fijne avond verder. :wink:

Eetze zo.

Ik al op en ook al getruust. Nu even aan de koffie.

ikke ook weer thuis
alles tegelijk, eten, kaarten, online… laat de tv maar uit :wink:

hi meiden ben ik weer,
vanmiddag naar bezoekuur geweest, paps lag te slapen en heeft 2 woorden gezegd tegen mij, is er nog slechter aan toe dan vannacht…39 graden koorts (vannacht geen koorts), aan de zuurstof (vannacht niet nodig), luier om (het hele bed nat)…het is net een horrorfilm met een slechte 2e versie… vannacht al in hetzelfde kamertje als mijn moeder op de ehbo, terwijl er 12 zijn he ken je dat mams lag in kamer 4, paps dus ook…mams werd op donderdag opgenomen, paps dus ook…mams lag links in de ziekenzaal bij het raam, paps dus ook…
mams aan de zuurstof, luier en infuusnaald in…paps dus ook…mams alleen maar slapen, paps dus ook… (maar een beroerte of herseninfarct is het NIET) dus dezelfde plek voor de film, zelfde senario, alleen andere hoofdrolspeler en iets ander script…pffffffffffffffffffffffffffff.
Ze vermoeden dus een behoorlijke longonsteking, maar dan veroorzaakt door een bacterie…dus niet een verwaarloosde verkoudheid met slijm en hoesten ect…maar wat anders. Hij kan niets meer zelf. Heeft overal hulp bij nodig. De eerste uitslagen van de kweek worden volgende week verwacht…

oeewww viev!!! diepe zucht… het zal echt heel erg naar zijn om dat gewoon te moeten aankijken… :crybaby:

Ja Bloemmie de hele film draait weer voor mijn ogen hoor…
en ik zie het heel zwaar in, ik denk dat ik weer een vakantie kan annuleren voor dezelfde reden, en dat ik weer richting begraafplaats kan, of dat hij een verpleegtehuis in moet, waar hij nooit meer uit komt…pffffffffffffffff…of ben ik nu een zwartkijker???

@Viva: Ik heb je verhaal net weer gelezen en inderdaad… net een boze film. Wat erg weer. Natuurlijk ben je geen zwartkijker. Je bent realistisch en houd met het ergste rekening. Knapt hij weer op, is dat meegenomen, maar ik zou als ik jou nu was, ook het ergste er van denken. Meid, meid meid toch. Heb zo met je te doen. Weet verder even niet wat ik kan/moet zeggen. Kippevel weer. Hou ons op de hoogte he? En jij en je familie, weer sterkte ermee.:kus:

Zoals Roanna al zegt lieverd, geen zwartkijker…Maar dat je vader een verpleegtehuis in zal moeten (als het niet nu is, dan zeker in de toekomst) dat is gewoon zo. Wij hebben dit traject al gehad, in 1995, met hubbies vader(was nog geen 65 en ook alzheimer) en vanaf jaar 4-5(dat is als het eigenlijk echt ontdekt wordt) dan gaan ze meestal naar dagopvang. En dan vanaf 6-7 opname. Nu is er ook niemand in het huis waar hij woont. Dat gaat echt niet…
Maar je bent geen zwartkijker… alleen denk ik dit keer dat jullie gewoon gaan… Ik denk aan jullie allemaal…

@ viva… ben het met de dames eens… realistisch… en logisch ook, we duimen allemaal dat hij zonder pijn nog een aangenaam leven kan hebben, omringd door zijn lieve familie: jij!!/ jullie

heulemaol vergeten!!
@ roanna, bedankt voor je kaarten!! vooral die overijssel is leuK!! dank je dank je dank je!!

Geen dank, geen dank en graag gedaan. :biggrin: Kijk weer verder voor je, als ik er aan denk. :dag:

@viva
Dat is toch echt niet normaal wat jullie nu weer meemaken.
Gelukkig dat hij nu in het ziekenhuis ligt en dat ze alles nakijken, ze hadden hem alleen even een ander bed moeten geven. Volgens mij kan hij echt niet meer naar huis, jullie zouden ook geen leven meer hebben lijkt me. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en je krijgt een dikke :kus:

ik hou het voor gezien voor vandaag, allemaal fijne avond en welterusten.

@bloem
Ik zal ook eens een kaart gaan zoeken van ons dorp.

Als er nog meer mensen zijn die van mij een kaart willen ontvangen dan zie ik het adres wel in een PM.

Welterusten Viva, ik hoop dat je een beetje kunt slapen.

Trusten viv!! Kussss

Ondertussen herhaling 239 van House…
Mn kleine kat is de hele dat al niet thuis geweest
Deze ADHDer loopt de hele dag al te stuiteren en weet niet waarvan…
en dus denk ik dat ik zo maar eens ga kijken of ik kan slapen
dan is morgen vast alles weer normaal…

:dag: tot morgen

@beps
En dan maar hopen dat je niet zo je bed weer uitstuitert.
Slaap lekker!

slaap lekker viva, probeer t een beetje los te laten, je hebt je slaap hard nodig!
@ mK :smiley: :smiley:
@ beps, mmhh… kat van huis? ga maar lekker relaxen!!

Viva,nogmaals heel veel sterkte,geen zwartkijker,maar als je hetzelfde mee moet maken als zo kort geleden ben je realistisch,alles komt weer boven.Leef met jullie mee hoor.

Beps,lekker niks doen dag heerlijk hoor.