Viva: :kus:
Ik sluit me aan bij beps…
Viva en Beps,jullie hebben ook wel gelijk en ik moet er ook zo over gaan denken,maar is makkelijker gezegd dan gedaan.
hier een fotootje
TRL: :wub: :wub: lief!!! :biggrin:
goeiemiddag ladies !
Heb heel vluchtig bijgelezen, is heel erg veel om te onthouden dus bij deze :
Viva : lieve schat, het houdt bij jullie echt niet op hè ? Ik wens jullie héél veel sterkte toe. Denk aan je :kus:
TRL : wat lief nou dat echootje ! :wub: :wub:
Sorry voor iedereen die ik vergeten ben hoor, maar deze 2 zijn me het meest bijgebleven.
En nu misschien een hééééééééééél egoistisch iets : IK WIL TERUG !!!
whahahahaa
een baby!!! in zwart wit!! wooooooooo
heeeeeeeeeel wonderlijk!! groeit DAT in jouw buik??? ppfpfpff WAT EEN WONDER!!!
@ cyn ![]()
@ trl ja, ik wil alles hebben voor te ruilen enzo ook
en dan is onbeschreven wel zo ok!
@ viva, neem je rust wanneer het kan, middagdutje?
Blijkbaar is het deel van vakantiefoto’s van leden veranderd ? Kan mijn eigen foto’s niet uploaden :mad:
Het is ook niet makkelijk lieverd!! Niemand die dat zegt… MAAR het is nu tijd om aan JULLIE 2-TJES te denken!!! V doet ook maar wat HIJ wil toch… Houd ook geen rekening met jullie 2tjes
@ kaylo ik zie em luid en duidelijk hoor ![]()
@ trl tis ook allemaal wat… gevoel/wijsheid/hormonen/redelijkheid… pfpfpfp
@Kaylo: Klopt, moet je een ‘album’ aanmaken… t is jammer dat het zo moeilijk moet , want het ging zo makkelijK!!!
Bloem geen middagdutje, zit de hele dag al aan de telefoon, ga zo naar paps zijn huis, vogel eten geven en even de boel strak trekken want we zijn gisteravond zo weggevlogen naar het ziekenhuis, dus er staat nog afwas…en dan spulletjes pakken voor paps en dan naar het bezoekuur…
dus ik zeg nu gedag…wordt vervolgd…
Marifran : welkom thuis en weer volop in de running zie ik
Kaylo : ook welkom thuis in het "stralende"belgie
Roanna : gelukkig test weer helemaal ok
Trl : wordt een schattig meisje zo op de echo te zien haha
Beps : lekker al weekend
Linda : weer volop aan het trainen
Cyn : pijn weer helemaal weg?
Bloemmie : nou die verzameling loopt wel goed he
Viva : Meissie toch,wat een ellende allemaal, probeer via speciale afdeling in ziekenhuis een spoedverklaring te krijgen voor opname in verzorgingstehuis. Dat echt wel helpen, succes !!
Was gisteren voor de zaak in Frankrijk, het weer was daar niet beter, kleine troost
Raak: ja gaat beter!!! ![]()
Kaylo: dankje!! Maar ik ben er morgen ook nog hoor ![]()
Bloemmie ![]()
Cyn : mooi zo:thumbsup:
Goedenmiddag. ![]()
Tot nu toe geen telefoon uit Zwolle, dus weer een week langer wachten. :finger::crybaby: Grrrrrrrrrr…
@TRL: Oh wat leuk!!! die foto. Nou, het is toch heel duidelijk te zien hoor dat het een
wordt. :unibrow:
@Viva: Ben wel weer benieuwd hoor, hoe het nu is en hoe nu verder. Hou je haaks he meid!
@Beps: Lekker niks gedaan vandaag?
@Cynthia: Druk zeker nu met die regen? De lastminutes vliegen zeker weg he?
@ roanna, kun je morgen mooi weer relaxen… ik zou gek worden van dat wachten!! archhhh
Roanna: Last-minutes zijn bijna op…
En wat er nog is vinden de meeste te duur
Balen dat er geen nieuws uit Zwolle is ![]()
Meiden ik ga zo! Nog maar 1 dagje werken!!! :biggrin:
@Cyn: :dag::dag: Fijne avond nog!